;
coinex

بهبود امکان خرید و فروش در اینستاگرام با قابلیت جستجوی مشاغل اطراف

در آپدیت جدید اینستاگرام نقشه‌ای تعبیه شده که باعث بهبود امکان خرید و فروش در اینستاگرام با قابلیت جستجوی مشاغل اطراف می‌شود.

اینستاگرام یکی از اپلیکیشن‌های محبوب در بین اقشار مختلف است و همواره سعی دارد با ارائه خدمات بیشتر کاربران خود را راضی نگه دارد. این سرویس اجتماعی در به‌روزرسانی اخیری که انجام داده باعث بهبود امکان خرید و فروش در اینستاگرام شده است و به کاربران اجازه می‌دهد به کل نقشه دسترسی داشته باشند.

قبل از این به روزرسانی کاربر تنها زمانی به نقشه دسترسی داشت که صفحه فروشگاه پستی با ایجاد موقعیت مکانی قرار می‌داد، اما حالا کاربر به کل نقشه دسترسی دارد و می‌تواند بنا به نیاز خود آن را فیلتر کند. به این معنی که کاربر می‌تواند کسب و کار نزدیک به خود را جستجو و شناسایی کرده و حتی با انتخاب یک فروشگاه پست و استوری پیجش را تماشا کند.

بیشتر بخوانید: قابلیت های جدید اینستاگرام برای تولیدکنندگان محتوا ؛‌ درآمدزایی از ریلز و پست‌ها

آپدیت جدید اینستاگرام چگونه به بهبود امکان خرید و فروش در اینستاگرام با قابلیت جستجوی مشاغل اطراف کمک می کند؟

مدیرعامل متا اعلام کرده که قابلیت بهبود امکان خرید و فروش در اینستاگرام برای تمامی کاربران است و با به‌روزرسانی قابل استفاده خواهد بود. مارک زاکربرگ در همین راستا گفته که نقشه جدیدی که در این به‌روزرسانی قرارداده شده می‌تواند کسب و کارهای مورد نظرتان که در نزدیکی شما قرار دارند را جستجو کند و بنا بر دسته‌بندی‌ها در دسترس شما قرار دهد.

در آپدیت اخیر اینستاگرام کاربر می‌تواند با انتخاب موقعیت مکانی که دارد کسب و کارهای محلی آنجا را جستجو کند و بر روی نقشه ببیند. همچنین می‌تواند با انتخاب موقعیت مکانی که بر روی پست و استوری‌ها قرار داده شده به آنها دسترسی داشته باشد یا با جستجوی هشتگ‌های خاص، مکان‌های مرتبط با آن‌ها را بر روی نقشه پیدا کند.

زمانی که منطقه‌ای را در نقشه اینستاگرام جستجو کردید می‌توانید از فیلتر برای محدود کردن کسب و کارها استفاده کنید، و فقط بخواهید رستوران‌ها یا پارک‌ها را به شما نشان بدهد. علاوه بر این می‌توانید با ذخیره کردن فروشگاهی، تماشای آن را به زمانی در آینده موکول کنید.

اینستاگرام محبوبیت خود را مدیون آپدیت‌های جدیدی است که ماهانه به کاربران ارائه می‌کند. این رسانه اجتماعی علاوه بر بهبود امکان خرید و فروش در اینستاگرام در آپدیت جدیدش، قابلیت مارکت پلیس را نیز برای افرادی که در محیط اینستاگرام کسب درآمد می‌کنند قرار داده است. مارکت پلیس که در ماه‌های اخیر برای تعامل بهتر بین برندها و تولیدکنندگان محتوا به کاربران عرضه شد، به تولیدکنندگان محتوا کمک می‌کند بتوانند پست‌ها و ریلزهای اختصاصی برای مشترکین قرار دهند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بهبود امکان خرید و فروش در اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر