;
coinex

اولین تریلر فیلم Shazam 2 منتشر شد

در حاشیه کامیک کان سن دیگو تریلر بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌ها منتشر شد. اولین تریلر فیلم Shazam 2 نیز توسط برادران وارنر به نمایش درآمد.

اولین تریلر رسمی فیلم Shazam! Fury of the Gods منتشر شده است. در این تریلر شاهد ماجراجویی جدید شزم و دشمنانی هستیم که باید با آن‌ها مواجه شود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های DC در سال 2022

اولین تریلر فیلم Shazam 2 منتشر شد

در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، دو فیلم سینمایی جدید از دنیای دی‌سی حضور خواهند داشت. برادران وارنر به عهد خود وفا کرده و اولین تیزر فیلم Shazam 2 را منتشر کرد.

اولین تریلر فیلم Shazam 2 منتشر شد
تیزر فیلم Shazam 2

در تیزر رسمی این فیلم از دنیای دی‌سی، که در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو به نمایش درآمد، ماجراجویی‌های شزم را می‌بینیم که با دشمنان جدید مواجه شده است.

در لحظات ابتدایی تریلر، شزم خودش را با دیگر ابرقهرمانان دی‌سی مقایسه می‌کند. در ادامه شاهد تهدید بزرگ جدیدی هستیم که شزم باید با کمک خانواده‌اش جلوی آن‌ها ایستادگی کند.

در طول اولین تریلر فیلم Shazam! Fury of the Gods که در ادامه این نوشتار می‌توانید آن را تماشا کنید، شاهد صحنه‌های اکشن بیشتر در مقایسه با فیلم Shazam هستیم. به همین سبب به نظر می‌رسد قسمت دوم این دنباله، فیلم هیجان‌انگیزتر و بزرگ‌تری باشد.

دیوید اف. سندبرگ کارگردانی این اثر را برعهده دارد. هنری گیدن و یکی از دو نویسنده قسمت اول، نیز برای نوشتن فیلمنامه فیلم Shazam! Fury of the Gods بازگشته‌اند.

زکری لی‌وای در نقش شزم، ریچل زیگلر، جک دیلن گریزر، لوسی لیو، هلن میرن، مارتا میلانز، جایمن هانسو، اشر آنجل، گریس فولتن، مگان گود، راس باتلر و ایان چن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Shazam! Fury of the Gods حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Shazam! Fury of the Gods از دنیای دی‌سی در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۲۲(۳۰ آذر ۱۴۰۱) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره اولین تریلر فیلم Shazam 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر