;
coinex

تریلر جدید سریال She-Hulk منتشر شد

مارول تریلر جدید سریال She-Hulk (شی هالک) را در کامیک کان سن دیگو منتشر کرد. پخش این سریال 9 قسمتی از 26 مرداد ماه امسال شروع می‌شود.

در تریلر جدید سریال She-Hulk: Attorney at Law می‌توان شاهد ماجراجویی‌های جدید جنیفر والترز بود. قرار است در این سریال بازیگران برجسته زیادی حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: تاریخ پخش فصل دوم سریال What If مارول مشخص شد

تریلر جدید سریال She-Hulk را ببینید

شی هالک یکی از بهترین فیلم و سریال های مارول 2022 بوده که کارگردانی آن بر عهده کت کویرو و آنو والیا (Kat Coiro و Anu Valia) است.

این سریال زندگی پیچیده یک وکیل مجرد 30 ساله به نام جنیفر والترز را دنبال می‌کند که پس از یک اتفاق نادر به یک هالک سبز 6 فوتی 7 اینچی تبدیل شده است. در این مجموعه نبردهای مختلف والترز، چه در دادگاه به عنوان وکیل و چه در دنیا به عنوان شی-هالک به تصویر کشیده می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر جدید سریال She-Hulk را مشاهده کنید:

تیم بازیگری این سریال شامل چهره‌های آشنای زیادی است؛ خصوصا اگر شما از طرفداران دنیای مارول باشید، حداقل یک بار آنها را در فیلم‌ها و سریال‌های MCU دیده‌اید.

مارک فالو در این سریال در نقش هالک باهوش (بروس بنر) نقش آفرینی ‌می‌کند و همینطور که در تریلر بالا نیز مشاهده کردید، این کاراکتر والترز را در استفاده از قدرت‌های جدیدش تعلیم خواهد داد.

از دیگر بازیگران چهره آشنا می‌توان به بندیکت وانگ در نقش «وانگ»، جادوگر ارشد مارول اشاره کرد که این روزها در فیلم و سریال‌های زیادی از مارول نقش آفرینی کرده است.

تیم راث (Tim Roth) هم دوباره نقش امیل بلانسکی یا ابومینیشن را ایفا خواهد کرد. او پیشتر این نقش را در فیلم The Incredible Hulk محصول سال 2008 بازی کرده بود.

البته از چارلی کاکس که در لحظه آخر این تریلر خود را نشان داد نیز نباید غافل شد. کاکس در این سریال در نقش دردویل حضور خواهد داشت. به جز او، جمیلا جمیل در نقش تیتانیا، جینجر گونزاگا در نقش نیکی راموس و رنه الیز گلدزبری در نقش آملیا از دیگر بازیگران این سریال هستند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره این سریال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر