;
coinex

تریلر جدید سریال The Sandman منتشر شد

تریلر جدید سریال The Sandman منتشر شد. در این تریلر رسمی که از سریال The Sandman توسط نتفیلیکس منتشر شده، قسمت‌هایی از داستان به نمایش در آمده است.

در تریلر جدید The Sandman که نتفیلکس آن را در کامیک کان سن دیگو رسما منتشر کرده شاهد بازگشت دوباره مورفیوس هستیم. مورفیوس که پس از بازگشت تصمیم دارد با خانواده‌اش ملاقات کند با دشمنان زیادی مواجه می‌شود. صحنه‌های مهیج و جذابی از این سریال در تریلر آمده که شما را میخکوب می‌کند و دیدن آن خالی از لطف نیست.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های ابرقهرمانی

تریلر جدید سریال The Sandman

از جمله بازیگران این سریال باید به تام استاریج، کربی هوول باپتست، میسون الکساندر پارک، گوئندولین کریستی، ویوین آچامپونگ، چارلز دنس، بوید هالبروک، عاصم چادری، سانجیو بسکار، جنا کولمن، نیام والش، جولی ریچاردسون، دیوید تیولیس، کیو را، استیون فرای، رزان جمال، ساندرا جیمز یانگ و پتن اسوالت اشاره کرد.

در ساخت این سریال که در 11 قسمت تولید شده افرادی مانند دیوید اس گویر که سابقه نوشتن فیلمنامه‌هایی مانند Blade II، Batman Begins و Batman v Superman: Dawn of Justice را در کارنامه خود دارد به همراه آلن هاینبرگ نویسنده Wonder Woman به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده همکاری می‌کنند و گیمن نیز در کنار آنها خواهد بود. لازم به ذکر است که این سریال در تاریخ 5 آگوست برابر با 14 مرداد از شبکه نتفیلکس پخش خواهد شد. تریلر سریال The Sandman را در ادامه ببینید:

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر جدید سریال The Sandman چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر