;
coinex

تاریخ رونمایی و قیمت وان پلاس 10T لو رفت

قیمت وان پلاس 10T و تاریخ رونمایی آن مشخص شد. انتظار می‌رود جدیدترین گوشی وان‌پلاس به زودی و در رویدادی در ماه پیش رو معرفی شود.

برخلاف ارائه گوشی OnePlus 10T در سوم ماه آگوست، این گوشی تا 6 آگوست (15 مرداد) به فروش گذاشته نخواهد شد. قیمت احتمالی مدل پایه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، 625 دلار است و نسخه دیگر گوشی با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، 690 دلار قیمت‌گذاری شده است؛ در حالی که قیمت احتمالی نسخه 16 گیگابایتی کمی بالاتر از 700 دلار است.

گفته می‎شود خریداران اولیه این گوشی در هند، 20 دلار تخفیف دریافت خواهند کرد. همچنین باید به این نکته اشاره کرد این قیمت‌های احتمالی برای کشور هند است و احتمالا قیمت گوشی‌های هوشمند در مناطق دیگر، به طور قابل توجهی تغییر یابد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های وان پلاس (OnePlus)

مشخصات، تاریخ رونمایی و قیمت وان پلاس 10T

از قبل، اطلاعاتی درباره مشخصات فنی گوشی پرچم‌دار وان پلاس 10 تی فاش شده است. OnePlus T10 دارای صفحه نمایشی از نوع آمولد با ابعاد 6.7 اینچی و کیفیت Full HD Plus خواهد بود.

طبق گزارشات داده شده، این دستگاه یک باتری با ظرفیت 4800 میلی‌آمپر ساعت دارد که سرعت شارژ آن 150 وات است. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسل است و با دو لنز اولتراواید 16 مگاپیکسل و سنسور تشخیص عمق آن 2 مگاپیکسل همراه شده است.

قیمت وان پلاس 10T

طبق اخبار جدید که منتشر شده است، وان پلاس قصد دارد Nord را همانند مستقل شدن Realme از Oppo و یا Poco از شیائومی، به برندی مستقل تبدیل کند. Realme مدتی است که به عنوان یک شرکت مجزا عمل می‌کند و پیشرفت‌های زیادی در این راه داشته است.

در حالی که Poco برندی است که دستگاه‌های ریبرند شده شیائومی را با نام خود، یعنی Poco ارائه می‌دهد. بنابراین هنوز معلوم نیست که Nord تا چه حدی مستقل عمل خواهد کرد، اما به زودی این موضوع مشخص خواهد شد.

برخی منابع ادعا می‌کنند که برند Nord به طور قابل توجهی دامنه محصولات خود را گسترش خواهد داد و علاوه بر گوشی هوشمند، هدفون، تلویزیون، ساعت هوشمند و … را تولید و عرضه خواهد کرد.

در همین حین، Nord از رقابت با وان پلاس در عرصه گوشی‌های هوشمند و تلویزیون خودداری خواهد کرد. به عبارتی دیگر، ما فقط در مورد تغییر نام تجاری دستگاه‌های شرکت مادر صحبت نمی‎کنیم. علاوه بر این، گوشی‌های هوشمند Nord رابط کاربری مخصوص خود یعنی OxygenOS 13، را خواهند داشت. گوشی‌های هوشمند این برند در هر دو زمینه پایین رده و بالا رده گسترش خواهد یافت. مقرون به صرفه‌ترین مدل حدود 190 دلار و قیمت مدل پرچم‌دار آن 440 دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قیمت وان پلاس 10T چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر