;
coinex

تریلر جدید سریال Tales Of The Walking Dead منتشر شد

به تازگی شبکه‌ AMC، تریلر جدید سریال Tales Of The Walking Dead ، اسپین آف واکینگ دد را در رویداد کامیک کان سن دیگو 2022 منتشر کرده است.

AMC اخیرا اولین تریلر اسپین آف The Walking Dead را در کامیک کان سن دیگو 2022 رونمایی کرده است. این مجموعه شش قسمتی، یکجا در پلتفرم استریم +AMC به اشتراک گذاشته شده است و دو قسمت اول آن به صورت زنده در این سرویس استریم، در کنار شبکه تلویزیونی AMC پخش خواهد شد. پخش این سریال از یکشنبه، تاریخ 21 اوت 2022 (23 مرداد 1401) شروع می‌شود. البته کاربران AMC+ یک هفته زودتر به قسمت‌های جدید دسترسی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2022

تریلر جدید سریال Tales Of The Walking Dead

این سریال، داستان شخصیت‌های قدیم و جدید سریال The Walking Dead را همزمان با شیوع ویروس زامبی روایت می‌کند. در ادامه تریلر جدید سریال Tales Of The Walking Dead  را مشاهده می‌کنید:

اسکات ام. گیمپل (Scott M. Gimple)، فیلمنامه نویس مردگان متحرک، در مورد سریال جدید خود توضیح داد که داستان و ایده ساخت سریال را از سوالات طرفداران و بیننده‌های سریال مردگان متحرک الهام گرفته است. همچنین در ادامه افزود، این سریال جزئیات و جنبه‌های متفاوتی از زندگی شخصیت‌های سریال مردگان متحرک را به نمایش خواهد گذاشت.

از جمله بازیگرانی که در این سریال نقش دارند، عبارتند از: تری کروس، بازیگر سریال Brooklyn Nine-Nine (بروکلین نُه-نُه)، الیویا مان، بازیگر فیلم Office Christmas Party (مهمانی کریسمس اداره)، پارکر پوزی، بازیگر سریال Lost in Space (گمشده در فضا)، جیلیان بل، بازیگر فیلم Rough Night (شب سخت)، آنتونی ادواردز، بازیگر سریال کوتاه Inventing Anna (دروغ آنا) و پاپی لیو، بازیگر سریال Hacks (هک).

همچنین گفته شده سامانتا مورتون بازیگر نقش اصلی مردگان متحرک، در اسپین آف جدید به عنوان شخصیتی به اسم دی نقش ایفا خواهد کرد. هم‌اکنون اطلاعاتی راجع به ارتباط داستان‌های مستقل سریال Tales of the Walking Dead با یکدیگر یا با سریال اصلی در دسترس نیست.

در حال حاضر دو سریال اسپین آف دیگر از سریال مردگان متحرک، قرار است ساخته شود. یکی از این اسپین آف‌ها، درمورد شخصیت دریل است و دیگری سریال Isle of the Dead است که جریانات مگی و نیگان را روایت می‌کند.

براساس خبرهای جدید، شبکه‌ AMC قصد دارد سال آینده سریالی با محوریت روی دو شخصیت ریک گرایمز (اندرو لینکلن) و میشون (دانای گوریرا) منتشر کند. از تاریخ دوم اکتبر که مصادف با 10 مهر است نیز قسمت‌های پایانی فصل یازدهم سریال The Walking Dead پخش می‎شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تریلر جدید سریال Tales Of The Walking Deadچیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر