;
coinex

اهداف بلند مدت یونی سواپ در بازار NFT

پلتفرم uniswap همچنان به توسعه خود در بخش NFT ادامه می‌دهد. از جمله اهداف بلند مدت یونی سواپ می‌توان به ادغام این پلتفرم با sudoswap اشاره کرد.

یونی سواپ قصد همکاری و ادغام با صرافی sudoswap را دارد. این صرافی غیرمتمرکز امکان سواپ NFT را برای کاربران یونی سواپ به ارمغان می‌آورد. اصلی‌ترین قابلیت یونی سواپ اما در پاییز ارائه خواهد شد. تیم Uniswap در حال کار بر روی ویژگی‌های جدید این پلتفرم است.

بیشتر بخوانید: آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap) 

مهم‌ترین اهداف بلند مدت یونی سواپ

یونی سواپ در ماه ژوئن اقدام به خریداری پلتفرم تجمیع بازار NFT Genie نمود. این معامله به کاربران Uniswap اجازه داد تا آثار NFT از چندین مکان تجاری را به طور همزمان در اختیار داشته باشند. ادغام یونی سواپ با sudoswap نیز امکان خریداری مستقیم NFTهای غیرمتمرکز از طریق پلتفرم uniswap را میسر کرد. کاربران همچنین می‌توانند استخرهای نقدینگی NFT شخصی خود را راه‌اندازی کنند.

اهداف بلند مدت یونی سواپ در بازار NFT

از دیگر اهداف بلند مدت یونی سواپ می‌توان به کاهش هزینه کمیسیون اشاره کرد. با ادغام uniswap و sudoswap، کاربران تنها 0.5 درصد کمیسیون پرداخت خواهند کرد. این میزان از نرخ کمیسیون بزرگترین رقیب یونی سواپ یعنی اوپن سی (OpenSea)، 5 برابر کمتر است.

ادغام با سودوسواپ تا حد زیادی نشان‌دهنده جاه‌طلبی‌های uniswap است. در ابتدا، بزرگترین DEX مبتنی بر اتریوم نیمی از گردش مالی را از صرافی کوین بیس گرفت. در حال حاضر یونی سواپ تصمیم دارد تا تسلط کاملی بر روی بازار توکن‌های غیرمثلی داشته باشد. uniswap در راستای این کار می‌بایست با رقبایی نظیر OpenSea و LooksRare به رقابت بپردازد.

تیم یونی سواپ پروژه ادغام و توسعه این پلتفرم را پرهیجان‌ترین و جذاب‌ترین بخش حوزه ارزهای دیجیتال توصیف می‌کند. به عقیده اعضای این تیم، پروژه Uniswap و توکن‌های NFT آن، به شکل کاملی ارزش یک اقتصاد دیجیتال پر رونق را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اهداف بلندمدت یونی سواپ در حوزه NFT چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر