;
coinex

نسخه فرانسوی سلام فرمانده هم ساخته شد [+فیلم]

نسخه فرانسوی سلام فرمانده هم ساخته شد. این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

 نسخه فرانسوی سرود سلام فرمانده در شهر پاریس و به زبان این کشور اجرا و منتشر شد. «سلام فرمانده»، نام سرودیست که مدتی پیش در کشورمان بدست عده‌ای از علاقه‌مندان به امام زمان (عج) ساخته و با تعداد زیادی از خردسالان پسر و دختر اجرا شد. پسر و دختران سرود سلام فرمانده، همگی به حکم انطباق با شعر، متولدین دهه نود می‌باشند.

نسخه فرانسوی سلام فرمانده هم ساخته شد [+کلیپ]

سرود «سلام فرمانده» کاری از گروه «ماح» «ملت امام حسین (ع)» در لنگرود است که با شعری از سیدمهدی بنی‌هاشمی لنگرودی و اجرای ابوذر روحی به تهیه‌کنندگی حجت‌الاسلام سعید نعیمی، ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰ مصادف با نیمه شعبان برای نخستین بار در شهر لنگرود استان گیلان پخش شد.

نماهنگ این سرود را که براساس ملودی اصلی نسخه فارسی آن ساخته شده است، اینجا ببینید:

اجرای سرود سلام فرمانده با حضور 100 هزار نفر در ورزشگاه آزادی برگزار شد. سرود «سلام فرمانده»، اسفند سال ۱۴۰۰ برای اولین‌بار پخش شد و تا امروز شهر به شهر در ایران اسلامی و حتی فراتر از مرز‌ها گشته و خود را در دل مردم جا کرده است.

نماهنگ سرود سلام فرمانده در صحن و سرای مسجد مقدس جمکران بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی سپس در رسانه ملی پخش شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.  امام جمعه اهواز با اشاره به فراگیر شدن سرود “سلام فرمانده” در ایران اسلامی و کشورهای مختلف جهان اظهار داشت: فراگیرشدن این سرود که دلدادگی به محضر قطب عالم امکان است، نشان دهنده فراهم شدن بستر ظهور منجی عالم بشریت(عج) است.

مطالب بیشتر:

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    مسخره توی احمق هستی که با توجیه مزخرفت واقعیت را نمیبینی که دنیا در حال رسیدن به اون نقطه ای هست که باید برسه
    این حرفها هم از سوز دلتون میگین
    بسوزید و از این سوختن بمیرید

    پاسخ

    اللهم عجل لولیک الفرج
    انشالله ظهور نزدیکه

    پاسخ

    بسیازعالی…سرود از روی اخلاش این میشه…همه نگاه ها متوجه امام زمان باید بشه…..ترجمان دعای فرح هست…..‌به زوری همه دنیا صداش میکنند..‌اومانیسم به ته خط رسیده…باز گشت به غدیر تنها نسخه حیات بخش

    پاسخ

    مسخره ترین و بی معنی ترین و چاپلوسانه ترین سرود وخزذف دنیا

    پاسخ

    نظر شماست در مقابل کلی نظر مخالف شما که نیاز به بازگویی نداره اینقدر این سرود تو دنیا خونده شده و میشه که اصلا نیاز نیست ازش دفاع بشه آنچه که از دل برآید لاجرم بر دل نشیند

    پاسخ