;
coinex

شرط ازدواج مریم مومن در جواب پژمان بازغی [+فیلم]

شرط ازدواج مریم مومن در جواب پژمان بازغی در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

مریم مومن در برنامه تلویزیونی کودک شو حضور داشته است و مصاحبه جذابی که در این برنامه داشته است علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است. مریم مومن زمانی که پژمان بازغی مجری برنامه کودک شو سوالی درباره شرط ازدواج از او پرسید، پاسخ جالبی را داد.

شرط ازدواج مریم مومن در جواب پژمان بازغی [+فیلم]

مریم مومن متولد 6 مرداد 1377 در اردبیل ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در بانوی عمارت به شهرت عجیبی رسید

او تنها شرط ازدواج را دوست داشتن اعلام کرد. شرط ازدواج خانم بازیگر با واکنش های طنز کاربران شبکه های اجتماعی همراه شد و آنها نوشتند: «تعداد کسانی که شما را دوست دارند کم نیست!».

این پاسخ برای همه باعث تعجب شد که چرا این خانم بازیگر مطرح سریال بانوی عمارت تنها شرطش برای ازدواج چنین چیزی است. شاید می توان گفت چون مریم مون بچه طلاق است می داند که عشق و دوست داشتن در زندگی اولویت اصلی ادامه یک زندگی موفق است. خانوم مومن فعالیت خود را در عرصه بازیگری با تئاتر دانشجویی شروع کرد، اما هنوز حضور جدی در تئاترهای مشهور ندارد و بیشتر فعالیت های او اتود و تمرین بود.

شرط ازدواج مریم مومن در جواب پژمان بازغی [+فیلم]

مریم مومن تاکنون ازدواج نکرده ولی در یکی از مصاحبه هایش گفته است که دلش برای یک فرد در زندگی اش قنج می رود.

شرط ازدواج مریم مومن در جواب پژمان بازغی [+فیلم]

مریم مومن درباره عکسی که در صفحه اینستاگرامش دارد و درباره فوت غم انگیز او صحبت کرده است ، گفت : آن عکس متعلق به پسرخاله عزیزم امیررضا بود که همه به اشتباه فکر کردند برادر من است ، پسرخاله من بر اثر مشکل کبدی سه ماه پیش فوت کرد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر