;
coinex

افشای تصاویری از هواوی میت 50 (Huawei Mate 50) طراحی نمایشگر آن را فاش کرد

در شرایطی که با وجود محدودیت‌های دست و پاگیر تکلیف تولید گوشی‌های هواوی مشخص نیست،‌ حال شاهد افشای تصاویری از هواوی میت 50 هستیم.

بنابر تصاویری که اخیرا از محافظ صفحه‌نمایش میت ۵۰ و میت ۵۰ پرو منتشر شده، پرچمدار جدید هواوی از صفحه‌نمایش حفره‌دار ناچی با لبه‌های خمیده برخوردار است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های هوآوی 2022

افشای تصاویری از هواوی میت 50

با توجه به گزارشات منتشر شده، میت ۵۰ پرو نسبت به میت ۵۰ فضای چپ و راست بیشتری دارد. این موضوع می‌تواند نشان‌دهنده بهره‌مندی میت ۵۰ از صفحه‌نمایش تخت باشد.

باید گفت که ناچ عریض است و شبیه به سری میت ۲۰ هواوی توسعه می‌یابد. گزارشات قبلی نشان داد که این کمپانی بیکار ننشسته و تصمیم دارد چهره جدیدی برای پرچم‌دار خود آماده کند و بدین‌ترتیب میت ۵۰ پرو اولین گوشی‌ای است که از سبک جدید بهره می‌برد.

همچنین جالب است که ببینیم چرا هواوی ناچ را که پس از عرضه‌ی گوشی‌های میت ۳۰ حذف شده بود، بازگردانده است. در همین‌ حین، طراحی خط تولید میت ۴۰ نیز به‌خصوص برای مدل‌های میت ۴۰ پرو مورد توجه مصرف‌کنندگان قرار گرفته است.

افشای تصاویری از میت 50
افشای تصاویری از میت 50 / گوشی Mate 50 / گوشی میت 50 / پرچمدار جدید هوآوی

طبق اخبار به دست رسیده، سری میت ۵۰ هواوی بیشتر بخش دوربین را هدف قرار داده و ویژگی‌های عکاسی بهبودیافته‌ای خواهد داشت. هواوی اعلام کرده که XMAGE برند بعدی فناوری دوربین موبایل این شرکت است و در دستگاه‌های پرچم‌دار آینده استفاده خواهد شد و از آنجا که لایکا با شیائومی همکاری می‌کند، می‌توان پیش‌بینی کرد که سری میت ۵۰ با دوربین XMAGE عرضه می‌شود.

به طور کلی این کمپانی بزرگ جزئیات زیادی در رابطه با این پرچم‌دار جدیدش اعلام نکرده، اما پیش‌بینی می‌شود که در رویداد معرفی HarmonyOS 3.0 اطلاعیه‌ای ارائه شود. بر اساس اخبار و شایعات، گویا قرار است رویداد معرفی این محصول تا پایان آگوست ۲۰۲۲ برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص افشای تصاویری از هواوی میت 50 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر