;
coinex

قابلیت های سیستم عامل هارمونی 3 رسما اعلام شد

جدیدترین نسخه سیستم عامل هواوی در تاریخ 27 جولای منتشر می‌شود و قابلیت های سیستم عامل هارمونی 3 نسبت به نسخه قبلی چشمگیر است.

با نزدیک شدن به زمان انتشار سیستم عامل جدید کمپانی هواوی، یکی از مقامات این شرکت ویدیویی در ارتباط با رابط کاربری جدید و ویژگی‌های سیستم عامل هارمونی 3 در اختیار طرفداران و مخاطبان این کمپانی قرار داد که خبر از افزایش امکانات شخصی سازی و بهبود امنیت در  این سیستم عامل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های هوآوی 2022

قابلیت های سیستم عامل هارمونی 3

سیستم عامل جدید هواوی

مدیر عامل گروه تجاری بخش فناوری‌های کمپانی هواوی آقای ریچارد یو، در حساب ویبو خود یک ویدیو به اشتراک گذاشته که باتوجه به آن می‌توان طراحی و تغییرات سیستم عامل هارمونی 3 را مشاهده کرد. آقای یو به این موضوع اشاره کرد که نسخه جدید Harmony OS باعث پیشرفت چشمگیر ویژگی‌های منحصر به فرد مانند Universal Card و Smart Folder می‌شود.

نسخه جدید سیستم عامل این کمپانی قادر است که تجربه بهتری در چیدن کارت‌ها به شما ارائه دهد و علاوه بر این، از پوشه‌های هوشمند با اندازه‌های بیش‌تری نسبت به گذشته پشتیبانی خواهد کرد.

باید گفت که تغییرات سیستم عامل هارمونی 3 گزینه‌های بسیاری را جهت شخصی سازی کارت‌ها و تغییر چیدمان آن‌ها به صورت دلخواه، ارائه می‌دهد. همچنین کاربران می‌توانند اجزا کوچک هم‌اندازه را با یکدیگر ترکیب کنند که چنین امری سبب افزایش کیفیت کار در شخصی سازی خواهد شد.

به لطف سیستم عامل جدید کمپانی هواوی کاربران می‌توانند اندازه پوشه‌های دسکتاپ را مطابق میل خود تنظیم کنند. با در نظر گرفتن این موارد می‌توان اطمینان داشت که تغییرات سیستم عامل هارمونی 3 سبب پیشرفت در شخصی سازی چیدمان، امنیت و انجام عملیات‌های دستگاه شود.

همانطور که اشاره کردیم کمپانی هواوی سیستم عامل هارمونی 3 را در تاریخ 27 جولای منتشر می‌کند. همچنین انتظار می‌رود که در این تاریخ برخی دیگر از محصولات این کمپانی مانند نسل جدید میت بوک و میت پد نیز رونمایی شود. لازم به ذکر است که شرکت هواوی در اوایل ماه جولای، شروع به عرضه نسخه بتای سیستم عامل جدید خود برای گوشی‌های سری P50، Mate 40 و میت پد پرو 12.6 اینچی (2021) کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره اعلام رسمی قابلیت های سیستم عامل هارمونی 3 چیست؟ به نظر شما نسخه جدید سیستم‌عامل هوآوی چطور خواهد بود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر