;
coinex

اکوسیستم NFT لیدی ایپز به لیست 10 کلکسیون برتر اوپن سی اضافه شد

اکوسیستم NFT لیدی ایپز که یکی از مجموعه‌های جدید توکن‌های غیرمثلی به شمار می‌رود، نام خود را در میان 10 کلکسیون برتر اوپن سی جای داده است.

مجموعه عجیب و غریب NFT با تم میمون مونث، نقطه عطف باشکوه دیگری در راستای پذیرش NFTها در سراسر دنیا به شمار می‌رود. طبق اعلامیه رسمی نمایندگان Lady Apes یا همان Lady Ape Club، محبوبیت اکوسیستم NFT لیدی ایپز در پلتفرم OpeanSea، بزرگترین بازار NFT حوزه Web3 دنیا به طور چشمگیری افزایش یافته است و حال این مجموعه در نهایت موفق شده در بین 10 مجموعه برتر اوپن سی قرار بگیرد.

از دلایل اصلی موفقیت چشمگیر لیدی ایپز می‌توان به جذب طرفداران مجموعه‌های NFT هیجانی نظیر Bored Apes Yacht Club و Azukis توسط تیم بازاریابی این پروژه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: آینده NFT ها در سال 2022 چگونه است؟

اکوسیستم NFT لیدی ایپز

در حال حاضر بیش از 140 نفر علاقه‌مند به حوزه توکن‌های غیرمثلی در اکوسیستم NFT لیدی ایپز سرمایه‌گذاری کرده‌اند. قیمت پایه آثار NFT مجموعه لیدی ایپز 1.33 اتریوم است. بالاترین قیمت پرداخت‌شده برای یک توکن این مجموعه نیز به بیش از 4.7896 اتریوم می‌رسد.

مجموعه Lady Ape Club متشکل از نسخه‌های زنانه از میمون‌هایی است که لباس‌های فانتزی نظیر طرح خز پلنگ و ژاکت‌های نواری فلزی بر تن دارند.

بیش از 9000 اثر NFT لیدی ایپز در بازار STRMNFT به فروش رسیده است. اوایل هفته گذشته، مجموعه Lady Ape Club، در پلتفرم محبوب STRMNFT عرضه شد. طبق بیانیه نماینگدان LAC، بیش از 9000 اثر از این مجموعه تنها چند ساعت پس از شروع عرضه در بازار به فروش رسید.

اکوسیستم NFT لیدی ایپز به لیست 10 کلکسیون برتر اوپن سی اضافه شد

STRMNFT یک پلتفرم جدید فروش توکن‌های غیرمثلی به شمار می‌رود. این پلتفرم در سه ماهه دوم سال 2022 به بازار عرضه شد. NFT های مجموعه لیدی ایپ کلاب، برای اولین بار در اواسط ماه جولای منتشر شدند. علاوه بر 9000 توکن فروخته شده در STRMNFT، تیم لیدی ایپ کلاب حدود 90 حراجی برای توکن‌های خود در پلتفرم ترتیب داد.

حدود 100 توکن LAC به دارندگان Bored Ape Yacht Club اختصاص داده شده است. در مجموع 700 توکن لیدی ایپز برای حراجی‌های بعدی پلتفرم اوپن سی موجود است. هدف پروژه لیدی ایپ کلاب، تزریق هیجانات بیشتر به موضوع محبوب این روزهای بازار NFT یعنی “میمون‌های نمادین” است. توسعه فنی پروژه توسط یک تیم کاملاً ناشناس علاقه‌مند به حوزه NFT صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اکوسیستم NFT لیدی ایپز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر