;
coinex

تاریخ رونمایی وان پلاس Ace پرو تایید شد +تصاویر رسمی

بالاخره تاریخ رونمایی وان پلاس Ace پرو مشخص شد. این گوشی قرار است به عنوان یکی دیگر از اعضای سری وان پلاس 10 در کنار وان پلاس 10 تی معرفی شود.

One Plus Ace Pro طبق تصاویر رسمی منتشر شده دارای دو رنگ سبز و مشکی است و همچین صفحه نمایش آن دارای یک سوراخ پانچ مرکزی است و در پشت آن نیز یک ماژول دوربین طراحی شده که شامل یک دوربین سه‌گانه و فلاش LED است.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین گوشی های وان پلاس (OnePlus)

تاریخ رونمایی وان پلاس Ace پرو اعلام شد

تاریخ رونمایی وان پلاس Ace پرو تایید شد +تصاویر رسمی

طبق اخبار منتشر شده از One plus، قرار است گوشی وان پلاس 10T، در هند و بازارهای جهانی عرضه شود؛ اما به نظر می‌رسد که گوشی وان پلاس Ace پرو نسخه تغییر یافته از OnePlus 10T باشد. طبق شایعات منتشر شده انتظار می‌رود که در این گوشی با یک صفحه‌نمایش FULL HD+با اندازه 6.7 اینچ و وضوح 1080 در 2412 روبرو شویم. همچنین این گوشی به حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش مجهز است و از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره می‌برد.

این پردازنده با 16 گیگابایت رم از نوع LPDDR5 و همچنین 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 همراه شده است. گفتنی است که این گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری colors 12.1 است که از قبل بر روی این تلفن همراه هوشمند نصب شده. همچنین وان پلاس ایس پرو دارای باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ سریع 150 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

اگر بخواهیم کمی بیش‌تر به جزئیات دوربین‌های این گوشی بپردازیم، باید بگوییم که این دستگاه از ماژول سه‌گانه‌ای شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 با پشتیبانی از OIS، دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو بهره می‌برد. همچنین در قسمت جلویی دستگاه یک دوربین 16 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

تاریخ رونمایی وان پلاس Ace پرو تایید شد +تصاویر رسمی

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گوشی هوشمند وان پلاس Ace پرو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر