;
coinex

ازدواج دوم بهنوش طباطبایی با بازیگر مشهور [+عکس همسر دومش]

ازدواج بهنوش طباطبایی با بازیگر مشهور در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

انتشار عکس بهنوش طباطبایی با دختر بازیگر مشهور در استوری اینستاگرام خبرساز شد و شایعه ازدواج مجدد این بازیگر زن را داغ کرد. خانم بازیگر که از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس در رشته مهندسی کامپیوتر ادامه داد و دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند.

ازدواج بهنوش طباطبایی با بازیگر مشهور

بهنوش طباطبایی متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ بازیگر ایرانی است. او لیسانس مهندسی کامپیوتر دارد و یک دورهٔ بازیگری در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده است. فعالیت بازیگری خود را از سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و با بازی در سریال مسافری از هند شهرتش را به دست آورد . صبور و آرام و کم حرف است ، اوقات فراغت خود را صرف مطالعه می کند ، عاشق سفر است و رنگ مورد علاقه اش آبی است.

ابتدا جدایی بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل مانند اکثر هنرمندان بـه صورت شایعه پخش شد. در ابتدا هیچکدام واکنشی نشان ندادند. اما رفته رفته اتفاقاتی افتاد کـه نشان داد کـه متاسفانه واقعا این زوج دوست داشتنی از هم جدا شده اند.

این عکس که در کنار دختر خردسال یکی از بازیگران مرد مطرح سینمای ایران است توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است. بهنوش طباطبایی ساعاتی پس از منتشر کردن این تصویر، استوری خود را حذف کرد.

عکس را در ادامه تماشا کنید:

ازدواج بهنوش طباطبایی با بازیگر مشهور [+استوری بهنوش طباطبایی]

او قبل از این نیز در صفحه شخصی اش، عکسی را منتشر کرده است. خانم طباطبایی زیر این عکس نوشته است: «برای دوست داشتن تو*** من زن ترینم…». این شعر عاشقانه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و باعث شده احتمال ازدواج این بازیگر ۳۷ ساله در فضای مجازی دهان به دهان بچرخد. بهنوش طباطبایی هنوز واکنشی به شایعه ازدواجش نشان نداده است.

هک شدن صفحه مهدی پاکدل در اینستاگرام

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل پس از ۵ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. خبر جدا شدن این زوج در آن دوره ابتدا از صفحات شان در شبکه‌های اجتماعی شروع شد.

ازدواج بهنوش طباطبایی با بازیگر مشهور [+استوری بهنوش طباطبایی]

ازدواج دوم بهنوش طباطبایی با بازیگر مشهور [+عکس همسر دومش]

ماجرا از این قرار بود که صفحه شخصی آقای پاکدل در اینستاگرام هک شده و همه عکس‌های دونفره اش پاک شده بود البته ایشان بعد از مدتی مالکیت صفحه اش را پس گرفته بود، ولی همچنان خبری از عکس‌های خانوادگی‌اش نبود. از طرفی خانم طباطبایی هم در اقدامی ضربتی، خودش همه عکس‌های دو نفره اش با همسرش را از صفحه‌اش پاک کرد. مدتی هم بعد خانم بازیگر که در افتتاحیه فیلم سیانور شرکت کرده بود بدون حلقه ازدواج رویت شد.

طباطبایی بواسطه بازی در فیلم مصائب دوشیزه با مهدی پاکدل، بازیگر سینما و تلویزیون، آشنا شد و این دو در ۱۱ اسفند سال ۱۳۸۹ با یکدیگر ازدواج کردند؛ ولی بعد از ۶ سال زندگیِ مشترک، در سال ۱۳۹۵ این زوج هنرمند از یکدیگر جدا شدند.

بیشتر بخوانید:

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر