;
coinex

تعداد آدرس‌های فعال شبکه اتریوم به 600 هزار عدد رسید

به گفته علی مارتینز (Ali Martinez)، تحلیلگر رمزارزها، تعداد آدرس‌های فعال شبکه اتریوم در تاریخ 25 جولای 2022 به 600 هزار عدد رسیده است.

بر اساس نمودار آدرس‌های فعال شبکه اتریوم در سایت Glassnode، در روز گذشته، 604888 آدرس منحصر به فرد در شبکه اتریوم فعال بوده است. رشد آدرس‌های فعال روزانه نشان‌دهنده افزایش استفاده از بلاک چین میان کاربران است.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

افزایش تعداد آدرس‌های فعال شبکه اتریوم

رشد آدرس‌های فعال اتریوم در طول زمان روشی موثر برای کنترل شبکه به شمار می‌رود. این معیار اغلب یک شاخص پیشرو برای عملکرد قیمت رمزارز به حساب می‌آید. به طوری کلی افزایش استفاده از شبکه تقاضا برای توکن بومی بلاک چین را افزایش خواهد داد. آخرین بروزرسانی شبکه اتریوم هنوز تأثیر خود را بر روی قیمت این رمزارز نگذاشته است.

در زمان نگارش این مطلب، اتریوم با 9.22 درصد کاهش قیمت نسبت به روز گذشته، با قیمت 1392 دلار معامله می‌شود. بزرگترین آلت کوین بازار همچنین با کاهش 10.70 درصدی نسبت به هفته گذشته، به روند صعودی هفتگی خود پایان داد. علی‌رغم ریزش قیمتی، معاملات آتی اتریوم در روز گذشته نقدینگی معادل 104 میلیون دلار داشته است.

تعداد آدرس‌های فعال شبکه اتریوم به 600 هزار عدد رسید

داده‌های اخیر Coinshares نشان می‌دهد که 8 میلیون دلار نقدینگی در هفت روز گذشته وارد رمزارز اتریوم شده، اما داده‌های هفتگی اصلاح شده نشان می‌دهد که اتریوم 120 میلیون دلاری نقدینگی دریافت کرده است. از ماه ژوئن 2021 تاکنون، ورودی‌های هفتگی ETH رکورد جدیدی به نام خود ثبت نمود. با نزدیک شدن رونمایی از ادغام شبکه اتریوم اعتماد سرمایه‌گذاران به تدریج در حال افزایش است. به طور کلی، سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال به میزان 30 میلیون دلار نسبت به گذشته رشد کرده است.

به دلیل گزارش دیرهنگام معاملات هفته پیشین، جریان ورودی نقدینگی از 12 میلیون دلار به 343 میلیون دلار رسید. این آمار هفته گذشته را به بزرگترین هفته جریانات ورودی اتریوم از نوامبر 2021 تبدیل نمود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره افزایش آدرس‌های فعال شبکه اتریوم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر