;
coinex

مشخصات دوربین پیکسل 7 (Pixel 7) لو رفت

با نزدیک شدن به زمان عرضه نسل جدید پرچمداران کمپانی گوگل، اطلاعاتی درباره مشخصات دوربین پیکسل 7 منتشر شده است که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

انتظار می‌رود که سری جدید گوشی‌های پرچمدار کمپانی گوگل، طی ماه‌های آینده به صورت رسمی معرفی شود. باید به این موضوع اشاره کنیم که در کنفرانس سالانه I/O از مشخصات ظاهری و طراحی این گوشی هوشمند مورد انتظار شرکت گوگل رونمایی شد. حال اما یک منبع خبری اطلاعات بسیار مهمی درباره مشخصات دوربین پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو منتشر کرده است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های 2022

مشخصات دوربین پیکسل 7

مشخصات دوربین پیکسل 7

در آینده نه‌چندان دور سری گوشی‌های پیکسل 7 به عنوان پرچمدار جدید گوگل و جانشین سری قبلی خود، یعنی پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو عرضه می‌شوند. اطلاعات منتشر شده درباره مشخصات دوربین پیکسل 7، خبر از تعبیه یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی را در این گوشی‌ هوشمند می‌دهد. در دوربین نسخه pro این گجت علاوه بر موارد ذکر شده، شاهد حضور یک لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی خواهیم بود.

طبق اطلاعاتی که درباره دوربین پیکسل 7 در اختیار داریم، این گجت هوشمند از یک سنسور GN1 50 مگاپیکسل سامسونگ به همراه لنز فوق عریض Sony IMX381 پشتیبانی می‌کند. دوربین پیکسل 7 پرو نیز دارای مشخصاتی مشابه نسخه معمولی خود خواهد بود اما با این تفاوت که علاوه بر موارد ذکر شده، شاهد استفاده از یک سنسور تله فوتو 48 مگاپیکسلی GM1 در پنل دوربین آن هستیم.

در پنل جلویی هر دو نسخه از پرچمدار مورد انتظار شرکت گوگل، یک سنسور 10.87 مگاپیکسلی GM1 سامسونگ قرار دارد که جهت برقراری ویدیو کال یا عکسبرداری سلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین لازم به ذکر است که پرچمدارهای جدید گوگل از نسل دوم پردازنده تنسور این کمپانی بهره می‌برند و در زمان عرضه، شاهد پشتیبانی این گجت‌های هوشمند از سیستم عامل اندروید 13 هستیم.

ببشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات دوربین پیکسل 7 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: Gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر