خاص ترین لباس شرورها در انیمه های شونن از نگاه سایت فیگار

از رنگارنگ گرفته تا براق، لباس کاراکترهای شرور بسیار منحصر به فرد هستند. با فیگار بمانید تا با بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن آشنا شوید.

ممکن است قهرمانان انیمه شیک فراوانی در انیمه‌های مختلف وجود داشته باشد، اما شرورهای شیک نیز به همان اندازه، اگر نه بیشتر، وجود دارد. در میان بسیاری از شخصیت‌های انیمه، تفاوت کمی بین سبک‌های قهرمانان و شرورها وجود دارد. در حالی که به نظر می‌رسد قهرمانان سبکی دارند که لباس‌های عجیب و غریب و رنگهای بسیار روشن می‌پوشند، سبک شرورهای انیمه به لباس‌های ساده‌تر و رنگ‌های تیره‌تر تمایل دارند.

بیشتر بخوانید:

500 انیمه برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن

شرور های خوش لباس

شما می‌توانید فهرست بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن
بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن

یک مثال تانجیرو از Demon Slayer است که یک هائوری سبز و سیاه پوشیده است. در همین حال، شرور این نمایش، Muzan Kibutsuji، یک کت و شلوار ساده سیاه دارد. در حالی که برخی از افراد شرور به دنبال لباس‌های ساده می‌روند ، با این حال ، برخی دیگر می‌توانند کمی عجیب‌تر پیش بروند. هر شرور استعداد و سبک خاص خود را دارد. پس اگر می‌خواهید با برترین لباس شرورها در انیمه های شونن آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی جذاب ترین لباس شرورها در انیمه های شونن بپردازیم.

Light Yagami

بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن
بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن

Light Yagami از Death Note یکی از معدود قهرمان‌های انیمه است که همچنین یک شرور است. لایت یک دانش آموز ساده دبیرستانی است که با نوشتن یک نام در یادداشت مرگ خود، توانایی وحشتناکی برای کشتن هر کسی را به دست می‌آورد. در حالی که در ابتدا لایت نیت خوبی داشت و فقط می‌خواست مجرمان را از بین ببرد، در ادامه انیمه او به شخصی بی‌رحم تبدیل می‌شود.

در حالی که لایت دقیقاً یک لباس جذاب یا منحصر به فرد ندارد، اما او با سبکی منحصر به فرد ظاهر می‌شود. لایت یک لباس مدرسه ساده با پیراهن سفید، جفت شده با شلوار قهوه‌ای و یک ژاکت کت قهوه‌ای دارد. لابت ممکن است بیش از حد برجسته نباشد، اما لباس او قطعاً یکی از جذاب ترین لباس شرورها در انیمه های شونن است.

Yoshikage Kira

بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن
بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن

بسیاری از تبهکاران در انیمه کت و شلوار می‌پوشند و در میان بسیاری از شرورهای انیمه که دارای یک استایل مجلسی هستند، یوشیکاگه کیرا در انیمه Jojo’s Bizarre Adventure قطعا یکی از شیک‌ترین و خوشتیپ‌ترین‌ها است. کیرا به وضوح به ظاهر خود بسیار اهمیت می‌دهد. او به خوبی با لباس خود دیاولو مقایسه می‌شود، که لباس‌های نسبتاً عجیب و غریبی برای یک رئیس مافیا می‌پوشد.

Orochimaru

بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن
بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن

Orochimaru یکی از اولین آنتاگونیست‌های اصلی در ناروتو (بهترین ویلن های انیمه ناروتو) است. اوروچیمارو یک شینوبی می‌باشد که با مارها همراه است و ظاهری مانند یک مار دارد، از جمله ساختار صورت و پوست سفید مار مانند و چشم‌های تیز مانند مار. اوروچیمارو تصمیم گرفت میزبان جدیدی پیدا کند و این پتانسیل را در ساسکه، هم در بدن و هم در تاریکی بالقوه وی می‌بیند.

هنگامی که بینندگان برای اولین بار با اوروچیکارو آشنا می‌شوند، او یک لباس ساده برنزه و خاکستری مانند با طناب‌های بزرگ بنفش در پشت خود می‌پوشد. در ادامه این انیمه، اوروچیمارو به آکاتسوکی می‌پیوندد و با یک الگوی ابر قرمز به یک لباس سیاه نمادین تغییر می‌کند. آنچه باعث می شود اوروچیمارو از بقیه متمایز شود، ظاهر ترکیبی انسانی/مار مانند اوست.

Envy

بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن
بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن

حسادت احتمالاً یکی از وحشی‌ترین و ارعاب‌ترین دشمنان در Fullmetal Alchemist می‌باشد. حسادت نوعی شرور است که هیچ گونه پشیمانی در مورد اینکه او به چه کسی صدمه می‌زند ندارد. حسادت به راحتی یکی از بی‌رحمانه‌ترین شرورهای انیمه در این فهرست است. اما او همچنین سلیقه بی‌نظیری در لباس‌های خود دارد.

حسادت در بیشتر انیمه یک کراپ‌تاپ مشکی، شلوارک کوتاه و یک پیشانی بند قرمز بر تن دارد.در حالی که او لزوماً هیچ کفش قابل شناسایی را نمی‌پوشد، او مجموعه‌ای از کفش‌های منحصر به فرد را که تا ساق او می‌آید، می‌پوشد. حتی اگر لباس حسادت دقیقاً منحصر به فرد نباشد، قطعاً منحصر به فرد است.

Gentle Criminal

بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن
بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن

تبهکار خوش لباس، Gentle Criminal تقریباً به اندازه دیگر دشمنان ایزوکو قدرتمند نبود، اما این ستاره شبکه‌های اجتماعی یک شرور نمادین بود که نشان می‌دهد وقتی دانش آموزان نتوانند انتظارات جامعه از آنها را برآورده کنند چه اتفاقی می‌افتد. جنتل کریمینال لباسی خیره کننده و موهایی نسبتا بلند دارد تا ظاهری باکلاس و قدیمی به او ببخشد.

Sensui

بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن
بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن

Sensui از یو یو هاکوشو یک کارآگاه روح سابق بود که چند سال پس از فرستادن به مأموریتی که زخمی شد و او را به خوبی تغییر داد، وظایف خود را ترک کرد. او یکی از معدود شرورهایی بود که در واقع شخصیت اصلی یوسوکه را کشت. وقتی صحبت از لباس اصلی Sensui می‌شود، کمی در سمت ساده است. او یک مجموعه ساده از پیراهن آستین بلند سیاه و شلوار سیاه را می‌پوشد.

وقتی سنسی به تمام قدرت خود می‌رسد، لباس او به مجموعه آبی زره مانند تغییر می‌کند. هنگامی که سنسی فراتر از پتانسیل‌های خود است، لباس او دوباره تغییر می‌کند. این لباس جدید مانند یک کت و شلوار زرهی طلایی به نظر می‌رسد. Sensui به راحتی یکی از خوش لباس ترین شرورها در انیمه های شونن است.

Beerus

بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن
بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن

Beerus خدای تخریب در Dragon Ball Super است و دارای یکی از منحصر به فرد ترین لباس‌های این انیمه محبوب می‌باشد. Beerus ممکن است در ابتدا شرور این انیمه باشد و به روش‌های خودش، او هنوز هم یک شرور است. Beerus برای اولین بار وقتی نیمی از یک سیاره را به دلیل اینکه غذای آنها خیلی چرب بود از بین می‌برد، به مخاطبان معرفی می‌شود.

Beerus شبیه یک خدای به سبک مصری است و لباس او به این نگاه می‌افزاید. لباس Beerus بدون پیراهن با یک قطعه شانه یقه مانند و شلوار گشاد است که در مچ پا تنگ می‌شود. اگر این شخصیت در دنیای واقعی یک خدا بود، بشریت دچار دردسر بزرگی خواهد شد. Beerus دارای یکی از برترین لباس شرورها در انیمه های شونن می‌باشد.

Shigaraki

بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن
بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن

Shigaraki از My Hero Academia یک شرور محبوب است که طرفداران آن را می‌شناسند و دوست دارند. وی برای اولین بار در هنگام حمله به USJ به مخاطبان معرفی شد و قطعاً تأثیر زیادی روی داستان این انیمه گذاشت. شیگاراکی یک شرور با یک ذهنیت کودکانه است، به این معنی که او نبردهایی را در سر خود بازی می‌کند که گویی این یک بازی ویدیویی است و با متحدین خود به عنوان یک ابزار رفتار می‌کند. به نظر می‌رسد که اولین لباس شیگاراکی یکی از محبوب‌ترین لباس‌های او است.

لباس شیگاراکی خیلی بی‌نظیر نیست، زیرا او فقط یک پیراهن سیاه و شلوار جین سیاه دارد. آنچه لباس او را نمادین می‌کند، دست‌هایی است که او در قسمت بالایی بدن خود دارد. مخاطبان در طول انیمه می‌آموزند که این دست‌های وحشتناک دست‌های خانواده متوفی شیگاراکی است که او زمانی که توانایی خود را بدست آورد به طور تصادفی می‌کشد.

Isaac

بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن
بهترین لباس شرور در انیمه های شونن

Isaac از انیمه Netflix Castlevania استاد Forge است که از در کنار دراکولا جنگیده است. مخاطبان در مورد گذشته آیزاک می‌آموزند و چرا او می‌خواست بشریت را با ارتش دراکولا از بین ببرد. آیزاک زمانی یک برده بود و به دلیل تمایل به خواندن مجازات می‌شد تا به استادش کمک کند.

آیزاک با پوشیدن یک کت و شلوار از زره‌های سیاه که دارای سبکی فانتزی است به طرفداران معرفی می‌شود. به نظر می‌رسد که او از سبک دراکولا نیز مقداری تقلید می‌کند. در ادامه انیمه ، لباس آیزاک یک سبک سنتی عربی یا هندو به خود می‌گیرد. رنگ‌های لباس آیزاک نیز از رنگ سیاه و قرمز به آبی و طلایی تغییر می‌کند.

Naraku

بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن
خوش لباس ترین شرورها در انیمه های شونن

ناراکو پادشاه شیطانی اینویاشا است. او طیف گسترده‌ای از حملات و توانایی‌ها را دارد که شخصیت‌های اینویاشا را به راحتی شکست می‌دهد. این امر به ویژه در این واقعیت مشهود است که ناراکو تا قسمت 165 شکست خورده است. ناراکو در طول انیمه طیف گسترده‌ای از لباس‌ها را دارد. اما یکی از لباس‌های منحصر به فرد او زره کامل او است.

این زره دارای طیف گسترده‌ای از سنبله‌ها و قطعات زره است که شباهتی به استخوان دارد. قسمتی از لباس او به سبک کیمونو با یک رنگ آبی، بنفش و رنگ سفید است. این لباس ناراکو قطعاً طرحی ارعاب‌کننده است که می‌تواند بسیاری را بترساند.

Lelouch

بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن
جذاب ترین لباس شرورها در انیمه های شونن

Lelouch از Code Geass نمونه دیگری است که شخصیت اصلی یک انیمه به یک شرور تبدیل می‌شود. در ابتدای این انیمه، Lelouch قدرت کنترل اقدامات افراد را برای مدت کوتاهی با نگاه کردن به آنها در چشم و فعال کردن توانایی GEASS خود به دست می‌آورد. در ابتدا، Lelouch عضو یک شورش است که به دنبال پایان دادن به دیکتاتوری می‌باشد که بر سرزمین آنها حاکم است.

لباس نمادین Lelouch شامل یک کت و شلوار مشکی با یقه بلند است که تا موی او می‌رود. این لباس همچنین از یک کلاه ایمنی تشکیل شده است که چشم چپ آن می‌تواند زمانی که او می‌خواهد از توانایی خود استفاده کند باز شود. هنگامی که للووش کلاه ایمنی نمادین خود را نپوشیده است، یک ماسک ساده دارد که بینی و دهان خود را می‌پوشاند.

Doma

بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن
برترین لباس شرورها در انیمه های شونن

دوما احتمالاً منحصر به فرد‌ترین شیطان در انیمه شیطان کش است. هواداران در ابتدا در فینال فصل 2 با او آشنا می‌شوند. هواداران می‌آموزند که دوما نه تنها Upper Moon 6 بود، بلکه او همچنین کسی فردی است که داکی و گیاتارو را به شیاطین تبدیل کرد. با پیشرفت این انیمه، دوما به Upper Moon 2 می‌شود و تاکنون یکی از قوی‌ترین شیاطین این انیمه است.

دوما دارای لباس سنتی ژاپنی با لباس قرمز روشن و باد بزن طلایی است که از آن به عنوان یک سلاح استفاده می‌کند. سبک لباس دوما از یک خدای باستانی ژاپنی تقلید می‌کند، که با توجه به اینکه دوما به عنوان خدایی برای مردم عمل می‌کند، کاملا منطقی است. دوما از سبک باستانی اما بسیار زیبا برخوردار می‌باشد. دوما دارای بهترین لباس شرور در انیمه های شونن است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین لباس شرورها در انیمه های شونن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *