;
coinex

ورود بانک SMBC ژاپن به حوزه وب 3 و NFT

بانک SMBC ژاپن قصد ورود به حوزه وب 3 و NFT را دارد. این بانک در راستای گسترش فضای NFT در ژاپن با شرکت Hashport همکاری می‌کند.

شرکت Sumitomo Mitsui Banking Corporation، دومین بانک بزرگ کشور ژاپن به شمار می‌رود و حالا اعلام کرده که قصد دارد به کسب و کارهای دارایی دیجیتال، از جمله کسب‌وکارهای حوزه توکن‌های غیر مثلی (NFT) و پلتفرم‌های Web3 ورود کند. این شرکت با همکاری Hashport، گروه ارائه‌دهنده خدمات توکن‌سازی و فهرست‌بندی ارزهای دیجیتال در ژاپن، آزمایشگاه تجاری توکن را برای تست فناوری‌های جدید راه‌اندازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:‌ آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

ورود بانک SMBC ژاپن به حوزه رمزنگاری

بسیاری از شرکت‌های بانکداری سنتی در سراسر جهان امروزه در حال بررسی شرایط ورود به تجارت دارایی‌های دیجیتال و حوزه رمزنگاری هستند. بانک SMBC ژاپن، با بیش از 463 شعبه در سراسر جهان، قصد دارد به تجارت دارایی‌های رمزنگاری وارد شده و خدمات NFT و Web3 را به عنوان اولویت اصلی خود در نظر بگیرد.

بانک SMBC ژاپن برای دستیابی به این هدف با هش پورت (Hashport)، شرکت متخصص راه‌حل‌های توکن‌سازی و خدمات فهرست‌بندی ارزهای دیجیتال همکاری خواهد کرد. بیانیه‌های مطبوعاتی نشان می‌دهند که دانش تجاری SMBC و راه‌حل‌های فنی Hashport در حوزه Web3 به سرمایه‌گذاران مشترک اجازه می‌دهد تا به یک پلتفرم خدمات دسترسی داشته باشند. مدیران بانک SMBC ژاپن در این راستا اظهار کردند:

هدف ما ساخت یک اکوسیستم متشکل از فعالان حوزه NFT است. ما معتقدیم این تلاش‌ها به ارتقای فناوری Web3 در ژاپن کمک شایانی خواهد نمود.

ورود بانک SMBC ژاپن به حوزه وب 3 و NFT

نتیجه همکاری بانک SMBC و شرکت Hashport، ایجاد یک آزمایشگاه توکن تجاری خواهد بود. این آزمایشگاه در نظرسنجی‌ها، تحقیقات و آزمایش‌های مرتبط با ارتقای کسب‌وکار توکن شرکت می‌کند. این موضوع هم‌راستای هدف بلندمدت شرکت یعنی تشویق تجارت توکن در ژاپن و همچنین ایجاد بخش جداگانه برای ارائه خدمات حضانتی دیجیتال است. البته خدماتی که SMBC قصد ارائه آن را دارد فراتر از این موضوعات خواهد بود.

این سرمایه‌گذاری مشترک نشان می‌دهد که بانک ژاپن قصد دارد خدمات مشاوره و پشتیبانی تجاری‌سازی را نیز به مشتریان خود ارائه دهد. خدمات ارائه شده توسط SMBC ژاپن بر حسب نوع کسب‌وکارها متفاوت خواهد بود.

گروه SMBC با بهره‌گیری از کاربران بین‌المللی و همچنین پایگاه داده بزرگ خود در حال بررسی نحوه گسترش تجارت توکن در بلندمدت است. سایر شرکت‌های ژاپنی نیز در این بخش ابتکاراتی از خود به نمایش گذاشته‌اند.

از جمله این شرکت‌ها می‌توان به Rakuten اشاره کرد. راکتون یک شرکت خرده‌فروشی آنلاین است که در ماه فوریه 2022 اقدام به راه‌اندازی بازار NFT شخصی خود نمود. در ماه می نیز یکی از شرکت‌های تابعه گروه راکوتن، اعلام کرد که با بانک Bitbank که یک صرافی رمزنگاری ژاپنی به شمار می‌رود، شریک خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ورود بانک SMBC ژاپن به حوزه وب 3 و NFT چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: bitcoin

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من در پلتفرم جدید smbc عضو هستم فقط بیتکویین و اتریوم معامله می کند

    پاسخ