;
coinex

تریلر جدید فیلم Pinocchio منتشر شد [+تاریخ انتشار فیلم جدید گیرمو دل‌تورو]

تریلر جدید فیلم Pinocchio با انتشارش شاید راه نجاتی برای نتفلیکس از ریزش مخاطبینش باشد. باید دید گیرمو دل تورو ناجی نتفلیکس خواهد شد یا خیر؟

برای تماشاچیان سینما نام گیرمو دل تورو با جهان فانتزی و تاریک عجین شده است. این افراد هیچوقت اثر فوق‌العاده‌ای مانند هزارتوی پن را از یاد نخواهند برد. اثری که با تلفیق جهان فانتزی کودکانه با جهان تاریک جنگ جهانی توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. این کارگردان در طی این سال‌ها تلاش کرده است تمامی آثارش فضایی همچون فیلم هزارتوی پن داشته باشد.

حال گیرمو دل تورو در جدیدترین اثرش به سراغ اقتباسی از داستان مشهور پینوکیو رفته است. پینوکیو یکی از داستان‌های مورد علاقه فیلمسازان است. به طوریکه هر ساله یک اقتباس از روی این اثر صورت می‌گیرد. آخرین اقتباس سینمایی پینوکیو به فیلم روبرتو بنینو برمی‌گردد. اثری که نظر منتقدین را جلب کرد؛ اما مخاطبین روی خوش به آن نشان ندادند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های نتفلیکس

در تریلر جدید فیلم Pinocchio شاهد چه چیزی هستیم؟

اولین نکته‌ای که مخاطب با دیدن تریلر جدید Pinocchio متوجه آن می‌شود؛ سبک اثر است. گیرمو دل تورو برای روایت داستانش سبک استاپ موشن را در نظر گرفته است. شاید بتوان گفت، این اولین باریست که پینوکیو در قالب استاپ موشن به تصویر در می‌آید.

تریلر جدید فیلم Pinocchio

هر چند در تریلر آن چنان روی فضای تاریک فیلم تأکید نمی‌شود؛ اما همانطور که گیرمو دل تورو در مصاحبه دو ماه قبلش گفته بود؛ مخاطبان نباید انتظار اقتباس دیگری از پینوکیو را داشته باشند. بلکه این اثر روایت متفاوتی را برای پینوکیو در نظر گرفته است. در همین مصاحبه گیرمو دل تورو گفته بود:

به نظرم داستان پینوکیو نیاز به تغییرات مهمی داره. در همه داستان تلاش میشه که پینوکیو تبدیل به پسربچه‌ای معمولی بشه. در حالیکه انگار متوجه نیستیم، اینگونه جادوی کودکی رو از بین می‌بریم. بنابراین توی  اثر خودم تلاش کردم، آدم شدن رو منوط به پذیرش حرف بزرگ‌ترها نکنم.

همین جمله کافیست تا متوجه شوید، گیرمو دل تورو چه خوابی برایمان دیده است. همینطور اگر بدانید، داستان دل تورو در ایتالیای فاشیستی دهه 1930 روایت می‌شود. گیرمور دل تورو کارگردان برنده اسکار (به خاطر فیلم Shape Of Water) علاوه برکارگردانی در نگارش اثر هم نقش داشته است. صداپیشگان این اثر نیز عبارتند از: گرگوری مان (پینوکیو)، ایوان مگ گرگور (جیرجیرک سخنگو)، دیوید بردلی (پدر ژپتو)، تیلدا سوئینتن (پری مهربان)، کریستوفر والتز (روباه مکار).

نتفلیکس به این اثر امید زیادی دارد؛ به همین خاطر فیلم Pinocchio ابتدا در نوامبر امسال (آبان و آذر) بر روی پرده سینما خواهد رفت و سپس در دسامبر (چند هفته بعد از اکران در سینما) بر روی استریم قرار خواهد گرفت. نکته جالب توجه این است که دیزنی نیز با بازی تام هنکس لایواکشنی از این داستان ساخته که شهریور ماه امسال اکران خواهد شد. باید دید، آیا نسخه گیرمو دل تورو از داستان پینوکیو می‌تواند نسخه دیزنی با بازی تام هنکس را شکست دهد یا خیر؟ در پایان تریلر جدید Pinocchio را در تکراتو تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر جدید فیلم Pinocchio چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر