;
coinex

تاریخ انتشار فصل 6 ریک و مورتی اعلام شد

ریک اند مورتی یکی از انیمیشن‌های سریالی پرطرفدار بوده و اخیرا شبکه Adult Swim تاریخ انتشار فصل 6 ریک و مورتی را اعلام کرده است.

بالاخره شبکه ادالت سوییم تاریخ پخش فصل ششم ریک و مورتی را اعلام کرد. این انیمیشن جذاب سریالی پخش خود را از 13 شهریور امسال آغاز می‌کند و طرفداران می‌تواند شاهد ماجراجویی‌های جدید پیرمرد دیوانه و نوه‌اش باشند.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2022

تاریخ انتشار فصل 6 ریک و مورتی اعلام شد

ظاهرا در فصل جدید ریک و مورتی، پیرمرد دیوانه و نوه‌ بدبخت وی با دایناسورها سر و کار دارند و ماجراجویی‌های آنها حول این محور می‌چرخد. ولی در حال حاضر اطلاعات بیشتری در این خصوص در دسترس نیست.

رئیس شبکه Adult Swim، مایکل اوولین، در بیانیه‌ای ریک اند مورتی را اینگونه توصیف کرده است:

بدون اغراق ریک و مورتی تاثیر زیادی بر مردم داشته‌ و این انیمیشن موفق حالا یک پدیده جهانی است. همان‌طور که برای شروع فصل جدید آماده می‌شود، به طرفداران راه‌های منحصربه‌فرد جدیدی برای سرگرم شدن و تبدیل شدن به بخشی از آن ارائه خواهیم کرد. پس منتظر باشید.

تاریخ انتشار فصل 6 ریک و مورتی

وظیفه نوشتن و ساخت فصل ششم ریک اند مورتی مانند فصول گذشته بر عهده جاستین رویلند و دان هارمون است و جاستین رویلند (یکی از سازندگان انیمیشن)، سارا چالک، کریس پارنل و اسپنسر گرمر صداپیشگی شخصیت‌های این فصل را بر عهده دارند.

طبق آنچه وعده داده شده، ریک اند مورتی برای بیش از 70 قسمت تمدید شده و در حال حاضر فیلمنامه‌های فصل هفتم این انیمیشن در حال نوشتن است. به علاوه، قرار است فاصله انتشار بین فصل‌ها کمتر از گذشته شود.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره این انیمیشن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر