;
coinex

تاریخ پخش فصل ششم سریال سیب ممنوعه (Yasak Elma) [+جزئیات و داستان]

همزمان با اتمام فصل 5 سریال ترکی Yasak Elma، فیلمبرداری فصل 6 آن آغاز شد. تاریخ پخش فصل ششم سریال سیب ممنوعه نیز از طرف عوامل سریال اطلاع رسانی شده است.

فصل پنجم سریال سیب ممنوعه به کارگردانی “Ece Erdek Koçoğlu” بعد از نمایش قسمت 146 به پایان رسید. در ادامه خلاصه‌ای از فصل 5 را برای شما تهیه شده است. در کنار آن می‌توانید از تاریخ شروع فصل ششم Yasak Elma مطلع شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی 2022

بهترین سریال های ترکی عاشقانه

تاریخ پخش فصل ششم سریال سیب ممنوعه

سیب ممنوعه نیز مانند دیگر سریال‌های زمستانه ترکی، با آغاز تابستان خاتمه یافت. بعد از تعطیلات و استراحتی کوتاه، فیلمبرداری فصل ششم آن آغاز شد. ادا اجه بازیگر نقش اصلی “ییلدیز” در فصل 6 حضور خواهد داشت. اما در صورتی که کنجکاو هستید تا بدانید که فصل ششم سیب ممنوعه کی میاد همراه ما باشید.

تاریخ پخش فصل ششم سریال سیب ممنوعه
تاریخ پخش فصل ششم سریال سیب ممنوعه

سیب ممنوعه داستان دو خواهر به نام یلدیز و زینب است که با هم زندگی می‌کنند. وضعیت مالی آن‌ها خوب نیست. هر کدام از آن دو رویاها و آرزوهای متفاوتی دارند. یلدیز تلاش می‌کند بسیار ثروتمند شده و زنی از طبقه بالا باشد. او طبقه ثروتمند را می‌ستاید و آرزو دارد بخشی از آن‌ جامعه باشد.

زینب دختری متواضع است و از وضعیت مالی و موقعیت اجتماعی خود رضایت دارد. او به پول و مال اهمیت نمی‌دهد، بلکه عدالت و عشق برای او اهمیت دارند. زینب در زندگی خود خوشبخت است.

خلاصه فصل اول سیب ممنوعه

داستان زمانی شروع می‌شود که یلدیز (ادا اجه) با اندر (شووال سام)، زنی بسیار نجیب از طبقه بالا آشنا می‌شود. در حالی که یلدیز به عنوان مهماندار در یک رستوران کار می‌کند، اندر به او پیشنهاد می‌دهد به عنوان خدمتکار در عمارت آن‌ها مشغول شود. یلدیز بسیار هیجان زده شده و موافق می‌کند. این در حالی است که زینپ از این ایده ناراضی است و حتی با آن مخالفت می‌کند.

پس از چند روز، یلدیز وارد خانه اندر شده و از ثروت او شگفت‌زده می‌شود. مهمانی‌ها، لباس‌ها، کیف‌ها و جواهرات و حتی رابطه اندر با شوهرش هالیت آرگون، ییلدیز را هیجان زده می‌کند. اندر نقش یک زن شیرین و ظریف را بازی می‌کند، اما رازهای زیادی را پنهان کرده است. او تحقیرهای هالیت را می‌پذیرد، زیرا می‌داند که اگر شوهرش دیگر او را نخواهد، طلاق خواهند گرفت. اما برای حفظ این زندگی راحت که خود را به آن عادت داده است و موقعیت اجتماعی که سال‌ها برای آن زحمت کشیده، همه تحقیرها را نادیده می‌گیرد.

اما ییلدیز داستان از این موقعیت سوءاستفاده می‌کند تا به هالیت نزدیک شود. اندر متوجه می‌شود که یلدیز رویای این زندگی مجلل را در سر می‌پروراند، بنابراین تصمیم می‌گیرد به یلدیز پیشنهاد دهد که با شوهرش معاشقه کند تا مدرکی علیه هالیت داشته باشد. با اتهام خیانت هالیت، می‌تواند نیمی از اموال او را به چنگ بیاورد.

اما ییلدیز که قله را هدف گرفته بود، همه اسرار را به هالیت می‌گوید، به این ترتیب هالیت از اندر طلاق می‌گیرد و اندر دست از پا درازتر باید به محله فقیر خود باز گردد. اما ماجرا همینجا تمام می‌شود؟ خیر! او به زودی از هر دو آن‌ها انتقامش را می‌گیرد. پس از شکست اندر، یلدیز موفق می‌شود هالیت را به ازدواج با خودش متقاعد کند. به این ترتیب زندگی لوکسی که او به شدت خواستارش بود، آغاز می‌شود.

تاریخ پخش فصل ششم سریال سیب ممنوعه
فصل ششم سیب ممنوعه کی میاد

بیشتر بخوانید:

بهترین کانال تلگرام سریال ترکی

جدیدترین و بهترین سریال های ترکی 2021

خلاصه فصل دوم سیب ممنوعه

در فصل دوم سریال، با کاراکتری به نام کمال که شوهر سابق و اول ییلدیز است آشنا می‌شویم. او آمده است تا از ییلدیز انتقام بگیرد. برای این منظور نیز با زهرا آرگون، دختر هالیت ازدواج می‌کند. اما ییلدیز زرنگ داستان ما نقشه‌ای می‌کشد و موفق می‌شود آن‌ها را از هم جدا کند.

از طرف دیگر اندر به کمک برادرش جانر، همچنان نقشه جدا کردن هالیت و ییلدیز را می‌کشند. کاراکتر جدید محدود به کمال می‌شود؟ طبیعتا خیر! معشوق سابق اندر، مردی خوب، عادل و دارای قلبی مهربان به نام کایا نیز وارد داستان می‌شود. اندر در ابتدا نسبت به او احساس تنفر دارد، اما بعد از نمایش چند قسمت، او نیز دوباره عاشق کایا می‌شود. زینب خواهر ییلدیز که عاشق علیهان بود، بالاخره بعد از درگیری‌های بسیار با او ازدواج کرده و به آمریکا نقل مکان می‌کند.

خلاصه فصل سوم سیب ممنوعه

کاراکتر شاهیکا از اواخر فصل دوم معرفی شد، اما داستان او در فصل سوم بولدتر شد. شاهیکا، خواهر کایا، با نقشه رئیسش نادر کلیچ، هالیت را عاشق خودش کرده است. با وجود اینکه ییلدیز از هالیت حامله است، او به ییلدیز کم توجهی کرده، او را اذیت می‌کند و می‌خواهد که از هم جدا شوند. تا بتواند به راحتی با شاهیکا ازدواج کند.

تاریخ پخش فصل ششم سریال سیب ممنوعه
تاریخ شروع فصل ششم Yasak Elma

در طرف دیگر ماجرا رابطه اندر با ییلدیز مثل قبل شده و آن‌ها با کمک هم نقشه‌هایی می‌کشند تا هالیت از شاهیکا متنفر شود. کایا از سمت مدیریت شرکت استعفا داده و به کار وکالت مشغول است. او در ابتدا دختری به نام لیلی را استخدام می‌کند که بعدها عاشق او می‌شود. لیلی خودش را به عنوان خواهر ناتنی اندر و جانر جا زده است.

شاهیکا با مسموم کردن نادر، رئیس خود، پنجاه درصد از سهام شرکت را که به اسم نادر بود، بالا می‌کشد. هالیت در این فصل ورشکست شده است و مجبور می‌شود خانه و سهام شرکتش را به بانک تحویل دهد. او به همراه بچه‌هایش مجبور می‌شوند که به خانه راننده‌اش “صدقی” پناه ببرند. هالیت به خاطر اینکه بچه‌هایش در رفاه و آرامش باشند، “اریم” را به خانه اندر و کایا می‌فرستد. “زهرا” و “لیلا” را نیز به ییلدیز امانت می‌سپارد. هالیت تغییراتی کرده است و حالا فقط عاشق ییلدیز است.

خلاصه فصل چهارم سیب ممنوعه

با آغاز فصل چهار، هالیت را در کنار ثروتش می‌بینیم. او دوباره ثروتش را به دست آورده و سهام شرکت را هم از بانک پس گرفته و قصد دارد بار دیگر با ییلدیز ازدواج کند، اما دیگر دیر است و ییلدیز عاشق کریم، مدیرعامل شرکت شده است. کریم و دستیارش مرت با نقشه وارد شرکت هالیت شده‌اند تا از او دزدی کنند، اما کریم که عاشق ییلدیز شده می‌خواهد دست از دزدی بردارد.

تاریخ پخش فصل ششم سریال سیب ممنوعه
تاریخ پخش فصل ششم سریال سیب ممنوعه

اندر در این فصل سهام‌دار شرکت شده و این موضوع را همچنان به شوهرش کایا نگفته است. شاهیکا نقشه‌هایی می‌کشد که مسیر داستان را به انتهای دیگری می‌کشد. ییلدیز که برای رسیدن به کریم نقشه ازدواج الکی با هالیت را می‌کشد، موفق نمی‌شود. اندر بار دیگر با هالیت ازدواج می‌کند و ییلدیز مجبور می‌شود با مادرش به محله پایین شهر استانبول نقل مکان کند. هالیت حضانت هالیت‌جان پسرش را نیز برعهده می‌گیرد.

کریم و مرت نقشه‌هایی می‌کشند که تمام پول‌های شرکت هالیت را بدزدند اما در ادامه راه، مرت کریم را به هالیت لو داده و با هم کریم را به زندان می‌اندازند. بعد از مدتی نیز با دختر هالیت، زهرا ازدواج می‌کند. یک روز ییلدیز به خانه هالیت می‌آید تا پسرش هالیت‌جان را ببیند. اندر و شاهیکا نیز برای مذاکره شرکت به خانه هالیت آمده بودند. هالیت که قصد دارد همه را از خانه‌اش بیرون کند از پله‌ها افتاده و می‌میرد.

بعد از مرگ هالیت شرکت رو به ورشکستگی می‌رود و مدیریت جدید برعهده “حسنعلی کویوجو” است. ییلدیز داستان این بار عاشق پسر او یعنی چاتای می‌شود که بعدها موفق می‌شود با او ازدواج کند و به روزهای سابق باشکوه خود بازگردد. اما همسر سابق حسنعلی یعنی فریده با رابطه ییلدیز و چاتای مخالف است و از ییلدیز هم خوشش نمی‌آید. برای همین نقشه‌هایی می‌کشد تا ییلدیز را از چشم چاتای بیندازد.

حسنعلی داستان کلاهبردار از آب در آمده و سهام اندر و شاهیکا را بالا می‌کشد و آن‌ها را اخراج می‌کند. اما شاهیکا و اندر نقشه‌هایی می‌کشند و مدرکی از او به دست می‌آورند که باعث می‌شود حسنعلی با شاهیکا به اجبار ازدواج کند. در ادامه، پس از اتمام تعریف خلاصه سریال، به سوال “فصل ششم سیب ممنوعه کی میاد ؟” پاسخ داده خواهد شد؛ همراه ما باشید.

تاریخ پخش فصل ششم سریال سیب ممنوعه
تاریخ پخش فصل ششم سریال سیب ممنوعه

بیشتر بخوانید:

بهترین مینی سریال های ترکی

بهترین سریال های تاریخی ترکیه

خلاصه فصل پنجم سیب ممنوعه

از آنجایی که در فصل پنجم زندگی یلدیز در مسیری کاملا متفاوت در حال تکامل است، ورود اندر به او کمک می‌کند تا با مشکلاتی که در حال تجربه‌شان است کنار بیاید. کومرو، همسایه یلدیز، که تازه وارد زندگی او شده است، با شخصیت متفاوتش مانند بمبی وارد زندگی همه می‌شود. در حالی که تمام سوء ظن‌های یلدیز و اندر روی فیزا جمع شده است، رابطه بین چاتای و کومرو دور از چشم ییلدیز ادامه دارد. در این ماجرا میانه پدر کومرو با ییلدیز نیز صمیمی‌تر می‌شود.

ییلدیز نقشه دارد که برای گرفتن انتقام از چاتای و کومر، با دوعان ازدواج کند. در حالی که چاتای تلاش می‌کند دوباره قلب یلدیز را به دست آورد و او را وادار کند که او را ببخشد، یلدیز در تلاش است تا خود را با زندگی جدید خود وفق دهد.  تمامی این مطالب خلاصه‌ای از سریال طولانی و محبوب سیب ممنوعه، تا پایان فصل پنجم بود. سریالی پر از خیانت و دسیسه‌چینی که برای ساخت فصل ششم نیز تمدید شده است. برای اطلاع از تاریخ پخش فصل ششم سریال سیب ممنوعه همراه ما باشید.

با آغاز فیلمبرداری فصل ششم سیب ممنوعه در تابستان 1401، تاریخ پخش فصل ششم سریال سیب ممنوعه نیز مشخص شد. فیلمبرداری این سریال نیز مانند دیگر سریال‌ها در اواخر تابستان به اتمام می‌رسد. به این ترتیب با آغاز فصل پاییز، فصل 6 نمایش داده خواهد شد.

هنوز تاریخ پخش فصل ششم سریال سیب ممنوعه به طور دقیق اطلاع رسانی نشده‌است، اما با تایید زمان پخش به طور رسمی،‌ این مطلب به روز رسانی خواهد شد. اواخر ماه شهریور با انتشار فراگمان (تیزر) این سریال، تاریخ پخش فصل ششم سریال سیب ممنوعه مشخص خواهد شد.

عوامل سریال Yasak Elma

تاریخ پخش فصل ششم سریال سیب ممنوعه
تاریخ پخش فصل ششم سریال سیب ممنوعه
  • نام ترکی: سریال Yasak Elma
  • بازیگران: ادا اجه، شوال سام، باریش آیتاچ
  • کارگردان: اجه اردک کوچ‌اوغلو
  • نویسندگان: ملیس جیولک، زینب گور
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • محصول کشور: ترکیه
  • زبان اصلی: ترکی
  • پخش از: شبکه Foxtv
  • تعداد فصل‌ها: ۵ فصل، ۱۴۶ قسمت
  • تاریخ شروع فصل ششم Yasak Elma: مهرماه
  • مدت زمان هر قسمت: ۱۳۰ دقیقه
  • تاریخ انتشار: فصل اول در ۲۰۱۸

سوالات متداول

بازیگران سریال Yasak Elma چه کسانی هستند؟

ادا اجه، اجه دیزدار، نیلپری شاهین‌کایا، گوکهان آلکان، نسرین جوادزاده، تالات بولوت، شوال سام از جمله بازیگران این سریال هستند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره‌ی این سریال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    سلام خسته نباشید یه سوال داشتم خواهش میکنم بهم جواب بدید اگه میدونید، میگم که توی کانال جم تی وی پخش نمیشه و اگر هم پخش میشه ساعت چند 🧸

    پاسخ

    سلام هنوز شروع نشده که اما در شبکه جم پخش میشه

    پاسخ