;
coinex

کارگردان فیلم Avengers 5 مشخص شد

کارگردان فیلم Avengers 5 بالاخره مشخص شد. کوین فایگی به دنبال صدایی متفاوت از برادران روسو رفته است تا طراوت جهان مارول را حفظ کند.

در رویداد کامیک کان، مارول با دست پر آمد. کوین فایگی که مسئول جهان سینمایی مارول است، در این رویداد از فاز پنج، شش و هفت این جهان رونمایی کرد. همچنین، بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان مشحص شد که برادران روسو در فازهای بعدی جهان سینمایی مارول نقشی ندارند.

پیش از این، برادران روسو در مصاحبه‌ای از علاقه خود برای کارگردانی سری Avengers خبر داده بودند. این دو برادر که با دو فیلم Avengers: infinity war و Avengers: End Game سود سرشاری را به جیب مارول واریز کردند. اظهار امیدواری کردند که در ادامه نیز در جهان سینمایی مارول نقشی داشته باشند.

همچنین جو روسو از آرزوی کودکی هر دو برای ساخت اثری از کامیک Secret Wars خبر داده بودند که در جهان انتقام جویان می‌گذرد؛ اما به نظر می‌رسد، کوین فایگی به دنبال نگرش تازه‌ای به مجموعه Avengers  می‌گردد. به همین خاطر آرزوی کودکی برادران روسو را نادیده گرفت و دنیل کرتون را به عنوان کارگردان Avengers 5 معرفی کرد.

بیشتر بخوانید‌: بهترین فیلم و سریال های مارول 2022

از کارگردان فیلم Avengers 5 چه می‌دانیم؟

با توجه به شرایط خاص همکاری با مارول، کوین فایگی به دنبال افرادی می‌رود که خودشان را با برنامه‌های او وفق دهند. دنیل کرتون که با کارگردانی فیلم شانگ چی امتحانش را پس داد، حال وظیفه ساخت فیلم Avengers: The Kang Dynasty یا همان Avengers 5  را به عهده خواهد داشت. فیلم شانگ چی به کارگردانی کرتون توانست فروش خوبی را در گیشه تجربه کند و نظر منتقدان را هم جلب نماید.

کارگردان فیلم Avengers 5

در حال حاضر، کوین فایگی به دنبال کارگردانی برای ساخت فیلم Avengers: Secret War می‌گردد. کوین فایگی در رویداد کامیک کان به وضوح بیان کرد که برادران روسو در فازهای بعدی مارول جایی ندارند. هر چند نباید به حرف‌های فایگی اعتماد کرد؛ چرا که او خوب بلد است اشتیاق هواداران را برانگیزد.

فیلم Avengers: The Kang Dystiny برای اکران در تاریخ ۲ مه ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) و فیلم Avengers: Secret Wars برای اکران در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۲۵ (۱۶ آبان ۱۴۰۴) در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخص شدن کارگردان فیلم Avengers 5 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر