;
coinex

تولید فصل سوم سریال ویچر به علت شیوع کرونا فعلا متوقف شده است

مراحل فیلم برداری و تولید فصل سوم سریال ویچر که در فروردین ماه سال جاری آغاز شده بود، جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا متوقف شد.


فیلم برداری این عنوان پرطرفدار توسط کمپانی نتفلیکس در ابتدای فروردین ماه سال جاری در بریتانیا آغاز شد و اکنون، شیوع دوباره ویروس کرونا باعث توقف مراحل ساخت این سریال شد. این احتمال وجود دارد که تیم سازنده سریال ویچر با مشکلات بیشتری دست و پنجه نرم کند و ویروس کرونا تنها عامل توقف تولید این سریال نباشد. با این حال کمپانی نتفلیکس توضیحات بیشتری ارائه نداده و اعلام کرده که شیوع دوباره ویروس کرونا تنها عامل توقف فیلم برداری سریال ویچر بوده است.

شایعات حاکی از آن است که چند تن از اعضای تیم سازنده سریال و بازیگر نقش اول ویچر یعنی هنری کویل به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند اما هیچ اخباری به صورت رسمی از طرف نتفلیکس درباره این موضوع منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین سریال های 2022

دلایل توقف تولید فصل سوم سریال ویچر و زمان ازسرگیری آن

فصل سوم سریال ویچر

فیلم برداری فصل دوم سریال ویچر در سال 2020 انجام شد و در آن زمان نیز ویروس کووید 19، باعث ایجاد اخلال در مراحل تولید این عنوان شد. لازم به ذکر است که هنری کویل طی فیلم برداری فصل‌های گذشته این سریال دچار مصدومیت جدی شد. به نظر می‌رسد که فصل جدید ویچر در اواخر سال 2023 طی 8 قسمت در شبکه نتفلیکس پخش شود و این امر سبب می‌شود که توقف تولید فصل سوم سریال ویچر مشکل چندان بزرگی برای تیم سازنده آن نباشد.

بازیگران فصل سوم این مجموعه شامل هنری کویل در نقش گرالت، فریا آلن در نقش سیری، آنیا چالوترا در نقش ینیفر، کیم بودنیا در نقش وزمیر، جوئی بیتی، می‌آنا بورینگ، تام کانتون، جرمی کرافورد، ایمون فارن، ماهش جادو، ترنس مینارد، لارس میکلسن، میمی ام خایسا، رویس پیرسون، ویلسون ام‌بومیو، آنا شاهر، تریسا ویلسون رید، کسی کلیر، مسیا سیمسون، گراهام مک‌تاویش، بارت ادواردز، سیمون کالوو، لیز کار، اد برچ، رابی امل، منگر ژانگ، هیو اسکینر و کریستل الوین می‌شود. باید گفت که مانند فصل اول و دوم سریال ویچر، وظیفه ساخت فصل جدید این سری محبوب بر عهده لورن اشمیت هیسریش خواهد بود.

اگر شما از طرفداران دنیای جادویی ویچر هستید می‌توانید سریال The Witcher: Blood Origin را دنبال کنید. این سریال یک اسپین آف از دنیای ویچر خواهد بود و در صورتی که با تاخیر همراه نباشد، در سال میلادی جاری شاهد پخش آن از شبکه نتفلیکس خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره توقف تولید فصل سوم سریال ویچر در اثر شیوع کرونا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    دباره اآووسه؟؟ و حامله است رونالدو؟

    پاسخ