;
coinex

مادر ابرو گوندش درگذشت [+تصاویر محجمه ابرو در مراسم خاکسپاری]

مادر ابرو گوندش درگذشت. این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

درگذشت مادر ابرو گوندش خواننده زن ترکیه ای بر اثر ابتلا به کرونا و عکس های منتشر شده از حجاب ابرو سر مزار مادرش به یکی از داغ ترین موضوعات بحث اینستاگرام در ترکیه تبدیل شده است.

به دلیل مشکلات مالی در مقطع ابتدایی ترک تحصیل کرد تا اینکه از 18 سالگی وارد موسیقی شد و تابحال سه ازدواج ناموفق داشت و مدتی عروس تبریزی ها بود. او با 160 سانتی متر قد ، 52 کیلوگرم وزن علاقه زیادی به یوگا و پیلاتس دارد.

مادر ابرو گوندش درگذشت [+تصاویر محجمه ابرو در مراسم خاکسپاری]

روزی یکی از بستگانش، او و مادرش را به شرکت موزیک راکس نزه موزیک به مدیریت نِشه دمیرکات بردند. دمیرکات اعلام کرد می‌خواهد صدای اِبرو را به عنوان یک صدای باشکوه و زیبا به همه معرفی کند. آن شرکت چون در آن زمان هنوز تشکیل نشده بود برای ضبط صدای ابرو، او را به دو تهیه‌کننده معروف، سلجوق تِکای و کُرال ساریتاش معرفی کرد.

رجب طیب اردوغان در تماس تلفنی با ابرو گوندش، درگذشت مادر این خواننده مشهور ترک زبان را تسلیت گفت.

موژگان بیلگین (73 ساله) مادر ابرو گوندش با اقامه نماز جنازه دیروز در مسجد Zincirlikuyu به آخرین سفر خود اعزام شد. دوستان ابرو گوندش در جامعه هنری که در مراسم تشییع جنازه مادرش که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان باخت به سختی ایستاده بودند، او را تنها نگذاشتند.

تصاویر مراسم خاکسپاری مادر ابرو گوندش را در ادامه تماشا کنید:

ابرو گوندش در ۱۲ اکتبر ۱۹۷۴ در استانبول ترکیه به دنیا آمد ایشان در مدرسه ابتدایی در آنکارا تحصیل کرد و بعد از مدتی به استانبول مهاجرت کردند. از کودکی صدای بسیار عالی داشت. اولین آلبوم ش به نام مهمان خدا در سال ۱۹۹۳ اجرا شد و پا به عرصه موسیقی گذاشت و در این کنسرت بهترین زن خواننده ترک شد و جایزه هم گرفت دومین آلبوم شبح نام بلای شیرین بود.

بیشتر بخوانید:

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    آخِی تو مجلس ختم مادرش با حجاب شده

    پاسخ

    تسلیت میگم بقای عمر شما باشه

    پاسخ