;
coinex

پخش زنده بایرن مونیخ آربی لایپزیش 8 مرداد 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده بایرن مونیخ آربی لایپزیش 8 مرداد 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده بایرن مونیخ آربی لایپزیش را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال دوستانه از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بایرن مونیخ لایپزیش امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال بایرن مونیخ آربی لایپزیش بازی دوستانه به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی بایرن مونیخ لایپزیش را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه بایرن مونیخ آربی لایپزیش را تماشا کنید.

پخش زنده بایرن مونیخ آربی لایپزیش 8 مرداد

بایرن مونیخ ناگلزمن که سال گذشته تنها بوندسلیگا را جذب کرد و در برابر ویارئال شکست خورد و از لیگ قهرمانان حذف شد، طبعا نتوانست هواداران را راضی کند. سرمربی جوان آلمانی هم با سحر و جادویی توانسته مالکان خصیص بایرن را به تحول ترکیب تیم راضی کند چراکه بایرن برخلاف همیشه امسال با جذب سادیو مانه،‌ ماتیاس دی‌لیخت، رایان گراونبرخ و نصیر مزروعی عملکردی فراتر از انتظارات داشته است و تیمی مهیچ برای فصل پیش رو تدارک دیده است.

پخش زنده بایرن مونیخ آربی لایپزیش 8 مرداد
پخش زنده بایرن مونیخ آربی لایپزیش 8 مرداد 1401, پخش زنده بایرن مونیخ آربی لایپزیش 8 مرداد, پخش زنده بایرن مونیخ آربی لایپزیش, پخش زنده فوتبال, پخش زنده بازی های دوستانه, سادیو مانه, ناگلزمن, دلیخت,

از سوی دیگر لایپزیش بعد از پیروزی ۳ بر ۱ برابر ساوتهمپتون، با ۵ گل برابر لیورپول تحقیر شد و با توجه به جدایی تنی چند از ستارگانش احتمالا فصل سختی پیش رو دارد.

ساعت بازی بایرن مونیخ لایپزیش کی است؟

ساعت بازی دو تیم بایرن مونیخ و لایپزیش نیز 23:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده بایرن مونیخ آربی لایپزیش

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید! 

 

پخش زنده بایرن مونیخ آربی لایپزیش 8 مرداد از +ESPN

پخش زنده بایرن مونیخ آربی لایپزیش 8 مرداد از SKY Sport Football

پخش زنده بایرن مونیخ آربی لایپزیش 8 مرداد از Match TV

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر