;
coinex

لغو ساخت تامب رایدر 2 ؛ نزاع بر سر استودیوی ساخت!

طبق اخبار به دست رسیده، ساخت فصل دوم فیلم تامب رایدر لغو شده است. در ادامه جزئیات بیشتری در خصوص لغو ساخت تامب رایدر 2 در اختیار شما قرار می‌دهیم.

فصل اول فیلم تامب لایدر یکی از بهترین فیلم های اکشن جهان بوده که به کارگردانی رور اوثاگ ساخته شده است. طبق گزارش‌های منتشر شده، MGM حق ساخت فیلم‌های تامب رایدر را از دست داده به همین علت ساخت دنباله فیلم Tomb Raider متوقف و لغو شده است.

بیشتر بخوانید:

لغو ساخت تامب رایدر 2

همانطور که می‌دانید، استودیوی MGM نزدیک نه سال حق ساخت فیلم، بر اساس فیلم تامب رایدر را داشته که گویا در حال حاضر حق این استودیو گرفته شده و به گراهام کینگ و GK Films داده شده است.

لغو ساخت تامب رایدر 2
فیلم Tomb Raider 2 / فیلم تامب رایدر 2

این خبر بدین معناست که دیگر قرار نیست آلیسیا ویکاندر نقش لارا کرافت را در فیلم‌های تامب رایدر بازی کند و فیلم آینده آن احتمالا با داستان و بازیگری کاملا جدید تولید خواهد شد.

جالب است بدانید که استودیو MGM  توسط آمازون خریداری شده و از سال 2013 و پس از قراردادی با GK Films حق ساخت فیلم‌های تامب رایدر را دریافت کرد. GK Films نیز در سال 2011 حق تولید فیلم‌های Tomb Raider را از اسکوئر اینکس گرفته بود.

فیلم Tomb Raider در سال 2018 با ایفای نقش بازیگران محبوبی همچون آلیسیا ویکاندر والتون گاگینز، دانیل وو، دومینیک وستو کریستین اسکات توماس بر روی پرده سینما رفت و نقدهای متوسط و ضعیفی از منتقدان و تماشاگران دریافت کرد.

تامب رایدر توانست در سال اکران‌اش بیش از ۲۷۴.۶ میلیون دلار در سراسر جهان به فروش برسد و همین امر باعث شده که کارگردان و نویسنده سریال Lovecraft Country، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Tomb Raider 2 را بر عهده بگیرد.

همانطور که می‌دانید این فیلم پر طرفدار از روی بازی به همین نام ساخته شده است. اولین بازی Tomb Raider در سال 1996 منتشر شد و حالا استودیو کریستال داینامیکس در حال ساخت قسمت جدیدی از بازی تامب رایدر است. گفته می‌شود که نبرد برای دریافت حق پخش ساخت فیلم توم ریدر داغ است؛ چرا که استودیو‌ها و ناشران به‌دنبال IPهای شناخته شده هستند. یکی از منابع نزدیک وضعیت را جنون‌آمیز توصیف کرده است.

همچنین لازم به ذکر است که نتفلیکس و لجندری در حال همکاری برای ساخت انیمه Tomb Raider هستند، گویا هایلی اتول صداپیشگی لارا کرافت را بر عهده گرفته است.

این انیمه قصد دارد ادامه داستان‌ها و ماجراجویی‌های لارا کرافت پس از حوادث سه‌گانه ریبوت بازی تامب رایدر را به تصویر بکشد. این انیمه قرار است توسط استودیوی انیمیشن‌سازی پاور‌هاوس، سازنده انیمه Castlevania و انیمه Blood of Zeus ساخته و از نتفلیکس پخش شود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص لغو ساخت تامب رایدر 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر