;
coinex

امکان استفاده همزمان عکس، ویدیو و گیف در یک توییت به زودی ارائه می‌شود

توییتر در حال آزمایش طرحی است که کاربر با استفاده از آن، امکان استفاده همزمان عکس، ویدیو و گیف در یک توییت را داشته باشد.

کاربران توییتر درحال‌حاضر می‌توانند در هر توییت، فقط یک شکل از رسانه را ارسال کنند. اما این فرمت جدید همه چیز را تغییر خواهد داد و در واقع به افراد اجازه می‌­دهد که بتوانند چندین فرمت را در یک توییت ترکیب کنند.

امکان استفاده همزمان عکس، ویدیو و گیف در یک توییت

توییتر این خبر را تأیید کرده و گفته است که ویژگی جدید را برای مدت محدودی در دسترس برخی از کاربران قرار می‌دهد. این پلتفرم اجتماعی همچنین اعلام کرد که کاربران می‌توانند هم به عکس‌ها و هم به ویدیوهای توییت برچسب (تگ) اضافه کنند.

امکان استفاده همزمان عکس، ویدیو و گیف در یک توییت

توییتر در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما در حال آزمایش یک ویژگی جدید بر روی حساب‌های کاربری منتخب برای مدت زمان محدودی هستیم که به افراد این امکان را می‌دهد تا حداکثر چهار مدل محتوای رسانه‌ای را بدون در نظر گرفتن فرمت، در یک توییت واحد ترکیب کنند. درحال‌حاضر، می‌بینیم که مردم مکالمات بیشتری در توییتر دارند و در حال استفاده کردن از تصاویر، GIF و ویدیوها برای هیجان انگیزتر کردن این مکالمات هستند. امیدواریم با این آزمایش یاد بگیریم که کاربران چگونه از این قالب‌های رسانه‌ای مختلف استفاده می‌کنند تا خلاقیت­‌های خود را نشان دهند.»

برخی کاربران، توییت‌هایی را درباره امکان استفاده همزمان عکس، ویدیو و گیف در یک توییت منتشر کرده‌اند؛ اما هنوز مشخص نیست که این ویژگی جدید، دقیقا چطور استفاده می‌شود. قطعا با انتشار نسخه آزمایشی، اطلاعات بیشتری از آن فاش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ویژگی امکان استفاده همزمان عکس، ویدیو و گیف در یک توییت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: techcrunch

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر