;
coinex

اولین تصاویر واقعی وان پلاس Ace پرو منتشر شد

به تازگی اولین تصاویر واقعی وان پلاس Ace پرو ، نسخه ریبرند شده وان پلاس 5G 10T، در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) منتشر شده است.

بر اساس اخباری که منتشر شده، شرکت وان پلاس در تاریخ 3 اوت (12 مرداد) از گوشی OnePlus Ace Pro خود در چین رونمایی خواهد کرد. همان‌طور که می‌دانید این گوشی نسخه ریبرند شده OnePlus 10T 5G است که در همان روز یعنی 3 ماه اوت در بازار جهانی عرضه می‌شود.

پیش از این، طراحی و شکل ظاهری این گوشی هوشمند با انتشار رندرهای رسمی آن در سطح اینترنت، فاش شده بود. امروز نیز تصاویری از رنگ مشکی گوشی Ace Pro در شبکه اجتماعی ویبو Weibo منتشر شده است که طراحی منحصر به فرد این گوشی را به نمایش می‌گذارد.

انتشار اولین تصاویر واقعی وان پلاس Ace پرو

طبق تصاویر واقعی که از گوشی OnePlus Ace Pro در ویبو مشاهده شده است، این احتمال وجود دارد که قاب پشتی این گوشی از جنس پلی کربنات باشد. همچنین ماژول دوربین پشتی این دستگاه که از طراحی جذاب و سطح براقی برخوردار است، تا نزدیکی لبه‌ها ادامه دارد اما مانند گوشی OnePlus 10 Pro 5G با قاب پشتی یکی نمی‌شود.

اولین تصاویر واقعی وان پلاس Ace پرو منتشر شد

تنظیمات دوربین پشتی این گوشی شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 با پشتیبانی از لرزش‌گیر OIS، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است که با یک فلاش LED حلقه‌ای همراه می‌شود. برای گرفتن تصاویر سلفی نیز در جلوی این گوشی یک دوربین 16 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

 

گوشی وان پلاس Ace Pro از یک صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با وضوح و رزولوشن فول اچ دی پلاس، نسبت تصویر 20:9، نرخ نوسازی 120 هرتزی و اسکنر اثر انگشت درون صفحه، برخوردار خواهد شد.

اولین تصاویر واقعی وان پلاس Ace پرو منتشر شد

این گوشی به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 مجهز شده است و به عنوان اولین گوشی وان پلاس با 16 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. همچنین وان پلاس Ace پرو دارای یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 150 واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری ColorOS 12.1 ارائه می‌شود.

 

علاوه بر این، شرکت وان پلاس اخیرا تایید کرده است که این گوشی با یک سیستم خنک کننده مبتنی بر محفظه بخار که هشت کاناله است، وارد بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره اولین تصاویر واقعی وان پلاس Ace پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر