;
coinex

امکان خرید قطعات الکترونیکی کمیاب از چین و کشورهای دیگر

خرید قطعات الکترونیکی کمیاب از چین یا کشورهای دیگر در سال های تحریم برای تولیدکنندگان و صاحبان کسب و کارها دیگر مثل گذشته ساده نیست.

حتی این امکان وجود ندارد که بتوان به هر شرکت و مؤسسه ای اعتماد کرد که مدعی است می تواند این کار را بکند. اما خوشبختانه هنوز هم هستند مراکزی که با توجه به سوابق درخشان و موقعیت ویژه ای که دارند، توانسته اند کار تجارت و واردات را ادامه دهند و حتی وارد کردن قطعات کمیاب هم برای آنها ممکن شده است. یکی از این شرکت های معتبر و قابل اعتماد مجموعه بای بست الکترونیک است که می توانید همه ابزارها و قطعات الکترونیکی مورد نیاز کسب و کار خود را به آنها سفارش دهید.

قطعات الکترونیکی کمیاب را چطور می توان سفارش داد؟

خرید قطعات الکترونیکی کمیاب از هر جایی امکان پذیر نیست. با توجه به رشدی که در صنعت الکترونیک در کشور ما در حال وقوع است، نیاز است که قطعات زیادی همواره به کشور وارد شوند. زیرا تهیه و ساخت تمام قطعات به دلایل مختلف ممکن نیست. هم احتمال اشتباه و خطای زیاد وجود دارد و هم این که زمان زیادی در این بین تلف خواهد شد. یکی از بهترین پیشنهادات برای پیشبرد بهتر پروژه ها در صنایع مختلف تهیه قطعات از کشورهای دیگر است. در این میان ممکن است قطعاتی باشند که پیدا کردن آنها کار ساده ای نباشد. برای این که بتوان در کمترین زمان ممکن به قطعه مورد نیاز دست یافت، رجوع به فروشگاه هایی است که به طور تخصصی در کار فروش قطعات الکترونیک به خصوص قطعات کمیاب فعالیت می کنند، منطقی به نظر می رسد.

مجموعه بای بست الکترونیک سابقه و تجربه ای 19 ساله در واردات قطعات الکترونیک دارد. این مرکز نیازهای جامعه امروز را به خوبی می شناسند و بر اساس آن اقدام به واردات قطعات می کند. امکانات بسیار خوبی در وب سایت این مجموعه برای تهیه هر نوع قطعاتی وجود دارد. در واقع، در زمان خرید از آنها دیگر نیازی به مراجعه حضوری و گشتن در بازارهای خارج از کشور نخواهد بود. همه کارها به صورت آنلاین و از طریق وب سایت انجام می شود.

روش های خرید قطعات الکترونیکی کمیاب از وب سایت

برای ثبت سفارش خرید قطعات الکترونیکی کمیاب در وب سایت بای بست سه روش در دسترس کاربران و خریداران قرار داده شده است. یکی از روش ها مراجعه مستقیم به وب سایت و وارد کردن فهرست و قطعات مورد نیاز است. در روش بعدی سفارش دهنده می تواند قطعات کمیاب خود را در فایل اکسل وارد کند و آن را در وب سایت بارگذاری کند. روش دیگر که شاید به مذاق کاربران گوشی های همراه بیشتر خوش بیاید، از طریق اپلیکیشن مجموعه است. انتخاب روش سفارش گذاری کاملاً بر عهده خریدار است.

ممکن است برای سفارش دهندگان این سؤال پیش بیاید که سفارش آنها در چه زمانی به آنها تحویل داده خواهد شد. برای تحویل نمی توان یک بازه زمانی را به طور ثابت برای همه قطعات مشخص کرد. اما به طور کل برای آن قطعاتی که از کشور چین وارد می شوند باید بازه زمانی دو تا چهار هفته ای در نظر گرفته شود. آن قطعاتی که از کشورهای دیگر تهیه می شوند، ممکن است در زمانی بین چهار تا شش هفته به دست خریداران برسند.

امکان خرید قطعات الکترونیکی کمیاب از چین و کشورهای دیگر

واردات قطعات الکترونیک

مزایای تهیه قطعات الکترونیکی از مراکز معتبر

خرید قطعات الکترونیکی کمیاب توسط بای بست الکترونیک با مشاوره فنی و تخصصی در این حوزه انجام می شود. مجموعه بای بست الکترونیک می تواند همه قطعات را بدون واسطه تهیه کند. از آنجا که چند شعبه در کشور چین، هنگ کنگ و دوبی دارد، می تواند مستقیم از تولیدکننده معتبر قطعات را تهیه کند. یکی دیگر از مزایا را می توان دسترسی به تولیدکنندگان معتبر قطعات الکترونیک در خارج از کشور دانست. علاوه بر کارخانه های چینی، این امکان وجود دارد که بتوان قطعات اصل و اورجینال را از تولیدکنندگان کشورهای ترکیه و دبی و اروپایی نیز تهیه کرد. تأیید اصالت کالا بر عهده متخصصان مجموعه است و به طور معمول قطعات به موقع و بدون تأخیر به سفارش دهنده تحویل داده می شوند. قطعات همراه با شناسه و هولوگرام هستند.   

حتی امکان پیگیری مشکلات بعد از خرید قطعات الکترونیکی کمیاب و تحویل آنها نیز وجود دارد. اگر یک قطعه تست ریپورت ارائه دهد، می توان آن را مرجوع کرد. این مجموعه خود را موظف می داند که قطعه را با تست تحویل بگیرد و به سفارش دهنده قطعه جدید تحویل دهد. منظور از تست ریپورت این است که یک گزارش فنی از نحوه عملکرد قطعه داده شود که بتوان برای ارجاع قطعه بر روی آن استناد کرد. قیمت ها با توجه به حذف واسطه ها در این مرکز بسیار مناسب تر از مراکز دیگر هستند و برای حمل و نقل برنامه ریزی های دقیقی وجود دارد تا با کمترین مبلغ و به بهترین شکل انجام گیرد.

امکان خرید قطعات الکترونیکی کمیاب از چین و کشورهای دیگر

خرید قطعات الکترونیک

خرید قطعات الکترونیکی کمیاب از شرکت های قابل اطمینان

به طور قطع یکی از مراکز معتبر که می توانید برای خرید قطعات الکترونیکی کمیاب روی آنها حساب کنید، مجموعه بای بست الکترونیک است. در این مرکز واردات بر حسب نیاز و درخواست سفارش دهنده انجام می شود. یکی از مزایای مهم کار با این مجموعه این است که قطعات را به طور مستقیم از کارخانه های چین و دیگر کشورهای اروپایی و امریکایی وارد می کند. ضمن این که این مجموعه را می توان جزء یکی از محدود مراکزی در کشور دانست که بعد از شیوع بیماری کرونا و اجرای تحریم ها در کشور توانسته است سرپا بماند و مراودات خود را با کشورهای دیگر حفظ کند. دلیل مهم آن هم این است که صاحب این شرکت یک فرد نیمه چینی است که اجازه این کار طبق قوانین و با وجود محدودیت ها به او داده می شود.

در واقع، می توان گفت که خرید قطعات الکترونیکی کمیاب در این مجموعه بدون هیچ واسطه ای صورت می گیرد. تجربه این شرکت در کار واردات قطعات الکترونیک به سال 1382 بر می گردد و داشتن دفتر کار در شهر شنزن چین یکی دیگر از مزایای آنها است. در کل، هیچ قطعه ای نیست که به دنبال آن باشید و نتوانید آن را به کمک بای بست تامین کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر