بررسی علمی زیبایی چهره‌ای معروف + [عکس و بیوگرافی]

زیباترین زن دنیا کیست؟ قبل از جواب دادن بیایید بواسطه بررسی علمی جواب درست و منطقی را به دور از سلیقه بدهیم. در ادامه با نوشتار زیباترین زن تاریخ سینما همراه با فیگار بمانید.

اگر جواب شما بلا حدید است شاید بهترین و درست‌ترین جواب را داده باشید. اگر جواب شما این بانوی زیبا نیست، به خودتان یک آپرکات بزنید تا از هوش بروید و نظرتان عوض شود، زیرا اشتباه می‌کنید. این انتخاب سلیقه‌ای نیست بلکه کاملا علمی به شما می‌گوییم بلا حدید یکی از زیباترین زنان دنیا است ولاغیر.

بیشتر ببینید:

زیباترین دختران ورزشگاه در بازی های ایران در جام جهانی 2022 قطر

بررسی علمی زیباترین زن های دنیا

زیباترین زن تاریخ سینما کیست؟

زیباترین زن تاریخ سینما
زیباترین زن تاریخ سینما

بله، علم راهی برای تعیین کمیت عینی زیبایی و صرفه‌جویی در زمانی که صرف ترجیحات شخصی می‌کنیم، پیدا کرده است. با استفاده از یک تکنیک نقشه برداری کامپیوتری که توسط جراح زیبایی دکتر جویان دی سیلوا ابداع شده است – مردی که سال‌ها تجربه در جراحی زیبایی افراد زشت به او تخصص بی نظیری در زمینه جذابیت داده است – و بر اساس نسبت طلایی زیبایی – فرمولی که از زمان‌های قدیم شناخته شده است. – زیباترین زنان جهان شناسایی و نامگذاری شدند. تمام استدلال‌ها در اینجا خاتمه می‌یابد و شما باید بپذیرید زنان زیبایی که اینجا به شما معرفی شده‌اند زیبا هستند.

بر اساس مطالعه‌ای که توسط جراح زیبایی مشهور جولیان دی سیلوا انجام شد، بلا حدید تاج زیباترین زن جهان را در اختیار دارد. دی سیلوا فهرست 10 زن برتر خود را با استفاده از نظریه نسبت طلایی تهیه کرد. این «نسبت الهی» در یونان باستان تئوریزه، سپس در دوران رنسانس توسط هنرمندان برای خلق آثار هنری والا استفاده شد. جراح زیبایی که از دوران مدرن لذت می‌برد، از این قانون استفاده کاملاً متفاوتی کرده است تا مشخص کند کدام زنان از نظر ریاضی به کمال جسمانی نزدیک هستند.

برای محاسبه این عدد طلایی زیبایی، دی سیلوا فهرست خود را بر اساس موقعیت چشم‌ها، ابروها، بینی، لب‌ها، چانه و فک انجام داد. در حالی که در نظر داشته باشید که زیبایی در همه اشکال ناقص مورد تجلیل قرار می‌گیرد، لیست دی سیلوا در هنگام در نظر گرفتن استانداردهای اجتماعی زیبایی آرایشی جدی گرفته می‌شود.

خب، طبق گفته دی سیلوا، میزان شنیده‌ها در تست نسبت طلایی بسیار بالاست. این تست زیبایی چهره افراد را بر اساس میزان نزدیکی نسبت صورت آنها به نسبت طلایی ارزیابی می‌کند. اما آیا واقعاً فرمولی برای زیبایی است؟

اما در ادامه شما را با چند نظریه آشنا می‌کنیم:

فیثاغورثی ها و نسبت طلایی

فیثاغورثی ها برای اولین بار حدود ۲۴۰۰ سال پیش نسبت طلایی را که “نسبت الهی” نیز نامیده می‌شود، کشف کردند. این یک مقدار ریاضی به نام “فی” است که با نماد یونانی φ نشان داده می‌شود و برابر با ۱.۶۱۸ است.

فیثاغورثی‌ها فرقه ای عرفانی از ریاضیدانان بودند که بسیاری از اعداد را دارای اهمیت عرفانی، فلسفی و حتی اخلاقی می‌دانستند. آنها پنتاگرام را به عنوان نماد خود انتخاب کردند. با تقارن‌های پنج‌گانه‌اش، نماد سلامت برای آنها بود. یک پنتاگرام که نسبت طلایی را نشان می دهد.

پنتاگرام‌ها از نظر ریاضی جذاب هستند، به ویژه به این دلیل که نسبت عجیب را نشان می‌دهند. در پنتاگرام تصویر، چهار خط سیاه پررنگ در هر مرحله به اندازه φ رشد می‌کنند. بنابراین، خط افقی بلندتر φ از طول ضلع پررنگ است.

به طور مشابه، شش دایره هم اندازه را در نظر بگیرید، که در دو ردیف سه تایی چیده شده‌اند و در داخل یک دایره بزرگ قرار گرفته‌اند. شعاع دایره بزرگ φ بار بزرگتر از قطر دایره های کوچک است. Phi نشان داده شده در حلقه ها.

نسبت طلایی نیز به عدد فیبوناچی معروف sequence (که 1، 1، 2، 3، 5، 8 می‌شود، 13، 21، 34 …). با بزرگتر شدن اعداد، نسبت بین یک عدد و عدد بعدی به φ نزدیکتر و نزدیکتر می‌شود. به عنوان مثال: 13/8 = 1.625، 21/13 = 1.615، 34/21 = 1.619 و غیره.

اعداد فیبوناچی و نسبت طلایی آنها به طور شگفت انگیزی در ریاضی. آنها همچنین ظاهر می‌شوند در طبیعت، ایجاد مارپیچ‌های زیبا در برخی از گل ها، مخروط های کاج و بازوهای چرخان کهکشان‌های خاص.

افسانه نسبت طلایی در هنر باستان

آدولف زایزینگ، در کتاب‌هایش که بین سال‌های 1854 و 1884 منتشر شد، این موضوع را گسترش داد. اندیشه. او در آخرین کتاب خود، Der Goldne Schnitt، ادعا کرد که تمام زیباترین و اساسی‌ترین نسبت‌ها مربوط به نسبت طلایی است، نه تنها در بدن، بلکه در طبیعت، هنر، موسیقی و معماری. این منجر به این ادعای عمومی شد که هنر و معماری یونان باستان دارای نسبت طلایی بوده و بنابراین زیبا هستند.

اما همانطور که ماریو لیویو در کتاب خود نسبت طلایی توضیح می‌دهد، این به عنوان یک افسانه از بین رفته است. هیچ سابقه ای از یونانیان باستان وجود ندارد که به نسبت طلایی خارج از ریاضیات و اعداد شناسی اشاره کرده باشند و مطالعات نشان می دهند φ در هنر و معماری یونان باستان بسیار به ندرت مشاهده می‌شود.

انتخاب زیباترین ساختمان جهان در سال ۲۰۱۷ ، ادعا می شود که پارتنون در آتن دارای φ در میان نسبت های آن است. اما محاسبات دقیق نشان می‌دهد که این ادعا نادرست است. اما این افسانه پابرجاست. امروزه نسبت طلایی در هنر، معماری، عکاسی و جراحی پلاستیک به دلیل زیبایی بصری فرضی اش تبلیغ می‌شود.

طبق محاسبات دی سیلوا، حدید با 94.35 درصد چهره بی نقص در رتبه اول قرار گرفت. بیانسه با امتیاز 92.44 درصد در رده دوم قرار گرفت. آریانا گرانده، تیلور سوئیفت، کیت ماس، اسکارلت جوهانسون، ناتالی پورتمن، کیتی پری و کارا دلوین در جمع ده نفر برتر قرار گرفتند.

بنابراین شما در مقاله زیباترین زنان سینما و دنیای هنر با ده تا از زیباترین زنان روی زمین مواجه شده‌اید که ما داده‌هایی برای اثبات آن داریم. فکر می‌کنید زنان زیباتر در دنیا وجود دارند؟

  • بلا حدید – 94.35 درصد
زیباترین زن تاریخ سینما
زیباترین زنان دنیا

ایزابلا خیر حدید (زادهٔ ۹ اکتبر ۱۹۹۶) مدل آمریکایی است. او در سال ۲۰۱۶ از سوی Models.com به‌عنوان «مدل سال» برگزیده شد. پدر او محمد حدید (تبار آمریکایی- فلسطینی) و مادر او یولاندا حدید (تبار هلندی) مدل سابق است. جیجی حدید و انوار حدید خواهر و برادر او هستند که آن‌ها نیز در صنعت مدلینگ فعالیت می‌کنند.

حدید در سال ۲۰۱۵ با د ویکند روابط عاشقانه‌ای را آغاز کرد و در دسامبر همان سال در یکی از موزیک ویدئوهای او ظاهر شد. برند آرایشی مورد علاقه بلا حدید، دیور هست و به گفته او یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین موارد لوازم آرایش که در انتخاب اون باید دقت داشت ریمل است.

جالب است بدانید رنگ اصلی موهای بلا مانند جی جی روشن است. اما در مصاحبه اى با مجله Vogue گفت برای اینکه با خواهرش تفاوتی داشته باشد رنگ موهاى خود را تیره کرده و  از رنگ موهایش بسیار راضی و خوشحال است. چرا که دارای شخصیت مرموز و تاریکیست که با موهای تیره اش بیشتر سازگار است

در سال ۲۰۱۹ یک جراح زیبایی به نام جولین دا سیلوا فهرست ۱۰ نفرهٔ «زیباترین زنان جهان از نظر محاسبات ریاضی» را منتشر کرد که بلا حدید در صدر آن قرار دارد. در تنظیم این فهرست نسبت طلایی و معیارهایی مثل فاصله چشم‌ها و گوش‌ها و طول و عرض صورت و نسبت آنها با یکدیگر مبنا قرار داده شده‌اند.

  • بیانسه – 92.44 درصد
زیباترین زنان دنیا
زیباترین زنان دنیا

بیانسه جیزل نولز-کارتر خوانندهٔ آمریکایی است. او در هیوستون، تگزاس به دنیا آمد و بزرگ شد و از همان کودکی در مسابقات مختلف آواز و رقص شرکت می‌کرد. او در اواخر دههٔ ۱۹۹۰ به‌عنوان خوانندهٔ اصلی دستینیز چایلد که یکی از پرفروش‌ترین گروه‌های موسیقی دخترانه تاریخ است، به شهرت رسید. بیانسه در طول وقفهٔ این گروه، حرفهٔ انفرادی موسیقی خود را آغاز کرد. او آلبوم به طرز خطرناکی عاشق (۲۰۰۳) را منتشر کرد که شامل تک‌آهنگ‌های پرفروش «مجنون عشق» و «پسربچه» بود.

آلبوم‌ها

  1. ۲۰۰۳ Dangerously in Love
  2. ۲۰۰۶ روز تولد B’Day
  3. ۲۰۰۷ B’Day Deluxe Edition
  4. ۲۰۰۸ I Am… Sasha Fierce
  • امبر هرد – 91.85 درصد
زیباترین زن تاریخ سینما
زیباترین زن تاریخ سینما

امبر لارا هرد (زادهٔ ۲۲ آوریل ۱۹۸۶) بازیگر آمریکایی است. او اولین بازی خود را در سال ۲۰۰۴ در درام ورزشی چراغ‌های جمعه‌شب انجام داد. پس از نقش‌های کوچک در سرزمین شمالی و آلفا داگ، اولین نقش اصلی خودش را در فیلم همه پسران عاشق ماندی لین (۲۰۰۶) به نمایش گذاشت، وی مُدل و بازیگر سینما است و نخستین فعالیت او در سال ۲۰۰۷ با بازی در برنامهٔ تلویزیونی سی‌دابلیو آغاز شد.

دستیابی به موفقیت برای او در سال ۲۰۰۸ و با ایفای نقش در فیلم‌های عقب‌نشینی هرگز و پاین‌اپل اکسپرس حاصل شد. او جایزهٔ پیشرفت را در جوایز جوان هالیوود دریافت کرده‌است. حضور او در فیلم‌هایی مانند خبرچینان، ناپدری، سرزمین زامبی‌ها و جونزها توجه بیشتری را برای او به ارمغان آورد، بازی بعدی او در فیلم جان کارپنتر به نام نگهبان بود. او در فیلم رانندگی جنون در کنار نیکلاس کیج همبازی بود و در فیلم خاطرات عجیب و غریب در کنار جانی دپ به ایفای نقش پرداخت که به دنبال آن برندهٔ جایزهٔ ویژه در جشنواره فیلم هالیوود شد. در سال ۲۰۱۴ در فیلم ۳ روز برای کشتن ظاهر شد و در سال ۲۰۱۵ در فیلم مایک جادویی ایکس‌ایکس‌ال و دختر دانمارکی بازی کرد. هرد همچنین در فیلم‌های لیگ عدالت (۲۰۱۷) از زک اسنایدر، و آکوامن (۲۰۱۸) از جیمز وان نقش شخصیت ابرقهرمان مرا را ایفا کرده‌است.

هرد در فعالیت‌های اجتماعی برای مواردی همچون حقوق دگرباشان جنسی از جمله حقوق دگرباشان در کشورهای گوناگون مشارکت دارد و طرفدار اسکان بشریت است، همچنین وی عضو دختر برتر، یک کمپین از بنیاد سازمان ملل، هنر بهشت و عفو بین‌الملل می‌باشد.

  • آریانا گرانده – 91.81 درصد
زیباترین زن تاریخ سینما
زیباترین زن تاریخ سینما

آریانا گرانده-بوترا (زاده ۲۶ ژوئن ۱۹۹۳) خواننده، ترانه‌نویس و بازیگر آمریکایی است. گرانده در بوکا راتون، فلوریدا زاده شد و حرفه خود را در سال ۲۰۰۸ از ۱۵ سالگی در نمایش موزیکال ۱۳ در تئاتر برادوی آغاز کرد. او به خاطر ایفای نقش گربه ولنتاین در مجموعه‌های تلویزیونی نیکلودئون ویکتوریوس (۲۰۱۰–۲۰۱۳) و سم و کت (۲۰۱۳–۲۰۱۴) به شهرت رسید. او پس از آن در سال ۲۰۱۱ قراردادی را با ناشر آمریکایی ریپابلیک رکوردز پس از اینکه مدیران این ناشر فیلم‌های یوتیوب مربوط به بازخوانی ترانه‌های او را کشف کردند، امضاء کرد. نخستین آلبوم او با عنوان ارادتمند شما (۲۰۱۳) با ژانر پاپ و آراندبی که تحت تأثیر موسیقی دهه ۱۹۵۰ میلادی قرار داشت، به برترین رتبه جدول فروش موسیقی بیلبورد ۲۰۰ ایالات متحده آمریکا رسید، در حالی که تک آهنگ آغازین آن با عنوان «راه» در میان ده رتبه برتر در ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد قرار گرفت.

  • تیلور سویفت – 91.64 درصد
زیباترین زن تاریخ سینما
زیباترین زن تاریخ سینما

تیلور آلیسون سوئیفت (زادهٔ ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹) خواننده-ترانه‌سرای آمریکایی است. ترانه‌شناسی او ژانرهای گوناگونی را پوشش می‌دهد، و سبک ترانه‌سراییِ روایی او که اغلب الهام‌گرفته از زندگی خصوصی‌اش است، با بازتاب گسترده‌ای از سوی رسانه‌ها همراه بوده و مورد تحسین منتقدان قرار گرفته‌است.

سوئیفت در وست ردینگ، پنسیلوانیا متولد شد و در ۱۴ سالگی برای دنبال کردن آیندهٔ شغلی خود در موسیقی کانتری به نشویل، تنسی رفت. او در ۲۰۰۴ یک قرارداد ترانه‌سرایی با انتشارات موسیقی سونی و در ۲۰۰۵ یک قرارداد ضبط موسیقی با بیگ مشین رکوردز امضاء کرد و فعالیت حرفه‌ای او در ۲۰۰۶ با انتشار اولین آلبوم استودیویی‌اش که همنام خودش بود، آغاز شد.

  • کیت ماس ​​– 91.05 درصد
زیباترین زن تاریخ سینما
زیباترین زن تاریخ سینما

کِیت ماس (زادهٔ ۱۶ ژانویه۱۹۷۴) تاپ مدل مشهور بریتانیایی است. کیت ماس به خاطر چهرهٔ مغموم و رنج کشیده‌اش شهرت دارد و با وجود قد کوتاه و زیبایی نسبی، توانست طی همکاری با کلوین کلاین در مدتی کوتاه به یکی از مشهورترین ستاره‌های دنیای مد تبدیل شود.

تصاویر نیمه برهنه او بارها بر روی جلد نشریاتی مثل ووگ، ونیتی فر و فیس چاپ شده است. کیت ماس همچنین به خاطر زندگی جنجالی و روابطش با مردان مختلف از جمله جانی دپ، پیت دوهرتی و ماریو سورنتی و لئوناردو دی کاپریو و اعتیادش به کوکائین، همیشه سوژه داغ نشریات زرد و عامه‌پسند بوده است.

در سال ۲۰۰۸ میلادی، مجسمه‌ای برگرفته از کیت ماس توسط مارک کوئین، مجسمه‌ساز برجسته بریتانیایی، از طلای ۱۸عیار و به وزن ۵۰ کیلوگرم ساخته شد و در گالری نرید موزه بریتانیا قرار گرفت. کیت ماس با درآمد ۹ میلیون دلار، پس از ژیزل بوندشن، پردرآمدترین تاپ مدل جهان در سال ۲۰۰۷ میلادی بود.

  • اسکارلت جوهانسون – 90.91 درصد
زیباترین زن های تاریخ سینما
زیباترین زن های تاریخ سینما

اسکارلت اینگرید جوهانسون (زادهٔ ۲۲ نوامبر ۱۹۸۴) بازیگر آمریکایی است. او در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ دریافت‌کنندهٔ بیشترین دستمزد در میان بازیگران زن بود و نامش چندین بار در فهرست ۱۰۰ ستاره ثروتمند فوربز آمده‌است.

فیلم‌هایش بیش از ۱۴٫۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته و جوهانسون را به نهمین بازیگر پرفروش گیشه در تاریخ تبدیل کرده‌است. او دریافت‌کننده جوایز مختلفی از جمله یک جایزهٔ تونی و یک جایزهٔ فیلم بفتا است و همچنین نامزد دریافت دو جایزهٔ اسکار و پنج جایزهٔ گلدن گلوب بوده‌است.

زیباترین زن تاریخ سینما

  • ناتالی پورتمن – 90.51 درصد
زیباترین زن های تاریخ سینما
زیباترین زن های تاریخ سینما

ناتالی پورتمن ((با نام اصلی نِتالی هِرشلاگ؛ زادهٔ ۹ ژوئن ۱۹۸۱) بازیگر و فیلم‌ساز آمریکایی زادهٔ اسرائیل است. استعداد او از نوجوانی مورد توجه قرار گرفت و تا اکنون با بازی در فیلم‌های موفق و مستقل جایزه‌های مختلفی از جمله یک جایزهٔ اسکار، یک جایزهٔ فیلم بفتا و دو جایزهٔ گلدن گلوب دریافت کرده‌است.

پورتمن در ۱۳ سالگی در نخستین فیلم بلند خود لئون حرفه‌ای (۱۹۹۴) در نقش یک کودک کینه‌توز قاتل ظاهر شد. هنوز در دبیرستان بود که نقش پدمه آمیدالا را در جنگ ستارگان: قسمت اول – تهدید شبح (۱۹۹۹) ایفا کرد و این دو نقش باعث شد در عرصه بین‌المللی شناخته شود. منتقدان بازی پورتمن در فیلم هر جا جز این‌جا (۱۹۹۹) در نقش یک نوجوان با بلوغ زودرس را ستودند. از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۳، پورتمن در دانشگاه هاروارد در رشته روانشناسی تحصیل کرد و در همین زمان همچنان به فعالیتش در سه‌گانهٔ پیش‌درآمد جنگ ستارگان (۲۰۰۲–۲۰۰۵) ادامه می‌داد.

در سال ۲۰۰۱، پورتمن در نمایش تئاتر مرغ دریایی اثر آنتون چخوف نقش‌آفرینی کرد. او در سال ۲۰۰۴ برای بازی در نقش یک استریپر مرموز در درام عاشقانه نزدیک‌تر نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن و برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

  • کیتی پری – 90.08 درصد
زیباترین زن تاریخ سینما
زیباترین زن تاریخ سینما

کاترین الیزابت هادسن (زادهٔ ۲۵ اکتبر ۱۹۸۴) که با نام حرفه‌ای کِیتی پِری (Katy Perry) شناخته می‌شود، خواننده، ترانه‌نویس و داور تلویزیونی آمریکایی است. او در نوجوانی از موسیقی غیر مذهبی منع شده بود و با موسیقی گاسپل بزرگ شد.

کیتی در سال اول دبیرستان حرفهٔ موسیقی را با نام کیتی هادسن و با انتشار آلبومی با همین نام در سال ۲۰۰۲ آغاز کرد. یک سال بعد به لس آنجلس مهاجرت کرد تا در زمینه موسیقی غیرمذهبی فعالیت کند. او مشترکاً با گروه ماتریکس آلبومی را ضبط کرد که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. او همچنین آلبومی با گلن بالارد ضبط کرد که به خاطر مسائل مربوط به قرارداد، هیچ‌گاه منتشر نشد.

  • کارا دلوین – 89.99 درصد
زیباترین زن های تاریخ سینما
زیباترین زن های تاریخ سینما

کارا جاسلین دلوین (زاده ۱۲ اوت ۱۹۹۲) مدل، خواننده و هنرپیشه انگلیسی و نوه رئیس پیشین کمپانی میراث انگلستان، سِر جوزلین استیونز می‌باشد پدر و مادرش از ثروتمندان انگلیس هستند او دو خواهر بزرگ تر به نام پاپی و کلویی دارد که هر دو مدل هستند.کارا از ده سالگی وارد عرصه مدلینگ شد و درسال ۲۰۰۹ اولین قرار داد رسمی خود را امضا کرد.

او در موزیک ویدئو کینه نیز بازی و اجرا کرده‌است. همچنین کارا از دوستان نزدیک تیلور سوئیفت و کندال جنر است و به گفته وی به او راه رفتن به سبک مدل‌ها را آموخته است. همچنین در یک مهمانی وقتی که تیلور به زمین می‌افتد او نیز خود را به زمین می‌زند تا تیلور خجالت نکشد.وی همچنین در آخرین فیلمش تا سال ۲۰۲۰ در کنار جیدن اسمیت در فیلم زندگی در یک سال در نقش ایزابل به ایفای نقش پرداخت.

او در فیلم‌های همچون آنا کارنینا، شهرهای کاغذی، جوخه انتحار والرین و شهر هزار سیاره و زندگی در یک سال به ایفای نقش پرداخت. وی همچنین در کنار لی‌لی-رز دپ مدل برند شنل هست.

زنان زیبا از نظر مجلات معتبر دنیا

  • کاترین هپبورن
  • بت دیویس
  • آدری هپبورن
  • اینگرید برگمن
  • گرتا گاربو
  • مرلین مونرو
  • الیزابت تیلور
  • جودی گارلند
  • مارلین دتریش
  • جوآن کراوفورد
  • باربارا استانویک

سوالات متداول

زیباترین زن روی زمین کیست؟

بر اساس نتایج یک روش علمی که توسط جراح زیبایی دکتر جویان دی سیلوا ساخته شده است، بلا حدید زیباترین زن روی زمین است. طبیعتاً هم روش و هم نتایج آن قابل بحث است.

کدام کشور زیباترین زن جهان را دارد؟

در مورد اینکه کدام کشور زیباترین زنان را دارد، اتفاق نظر کمی وجود دارد. با توجه به برخی نظرسنجی‌ها، کشورهایی مانند روسیه، ایتالیا، ونزوئلا، کره جنوبی، برزیل، دانمارک، کلمبیا، اوکراین و کانادا دارای تعداد بالایی از زنان زیبا هستند.

زن زیبا چیست؟

از جنبه بصری صرف، تقارن صورت اغلب مترادف با زیبایی در نظر گرفته می‌شود. مطمئناً، یک زن واقعاً زیبا نه تنها ظاهری برازنده، بلکه شخصیت فوق‌العاده‌ای هم دارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار زیباترین زن تاریخ سینما سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


13 thoughts on “بررسی علمی زیبایی چهره‌ای معروف + [عکس و بیوگرافی]

    1. جالبه زنان روسی و ایتالیایی زیبا هستن مخصوصا که ایتالیایی ها هم‌نژاد ایرانیان اما عجیبه که اسمی از ایران و ترکیه و گرجستان و ارمنستان و آذربایجان نبود زنان خوشگل این کشورا کجا مال اینایی که اسم بردین کجا

      1. ایرانی ها زیبا نیستند اگر اینطور بود کره جنوبی زیباترین زنان را داشت چون در تعداد میانگین زنان جراحی پلاستیکی و صورت کره جنوبی رتبه ۱ و ایران رتبه ۲ و برزیل رتبه ۳ دارد و اگر زیبایی به جراحی باشد بله کره جنوبی و ایران و برزیل از همان روسیه هم زیباترند اما در زیبایی طبیعی و مادر زادی روسیه در اولین زنان زیبا قرار دارند و طرف در روسیه همان اول به دنیا می آید خدا برایش جراحی پلاستیکی و صورت انجام داده و نیازی رفتن به جراحی آهن قراضه های ساخت انسان ندارند وگرنه روسیه ها تبدیل می شدند اله های یونانی !!! حتی می گویند روسیه ها آنقدر زیبا هستند که اصطلاح روسپی و باربی از همان روسیه آمده و عروسک باربی هم از شکل غالب و ترکیبی زنان روسی ساختند…

  1. یعنی همشون انگلیسی امریکایی؟بقیه دنیا شامپانزه هستن؟خوشگل ترین ادمو نمیدونم کیه ولی اوسکول ترین ادم همین دی سیلوواس.

  2. همه خوشکلهای دنیا تو آمریکا هستن؟ اون محققی که این تحقیق رو انجامد داده احتمالا برداشتش از جغرافیای جهان فقط امریکا بوده. در واقع از امریکا فقط به بریتانیا یه سر زده

  3. به خدا قسم می خورم که ترتیب زیبایی را شماره اش یک وقتی وارونه نگذاشتید چون اکثر سایت های ایرانی وقتی می خواهند از سایت های خارجی مطلب بردارند درشماره بندی دچار جا به جایی اول به آخر می شوند مثلا در شاخص کیفیت زندگی براساس سازمان ملل بهترین کیفیت زندگی را نروژ دارد اما و افغانستان پایین تر بود اما یک سایت ایرانی نروژ را در رده آخر و افغانستان را در رده اول گذاشته بود و دقیقا انگار همه رتبه بندی ها اول به آخر به ترتیب بود و ممکن جا به جایی رقم گرفته شده باشد و لطفا وقتی مطلب از سایت خارجی می رویی برداری و درسایت های ایرانی ترجمه کنی به گوگل ترجمه یا ترجمه خودت اکتفا نکن و یک متخصص زبان بیاورید که چپ را راست و راست را چپ نگذارید و آخه شماره ده از شما یک زیباتر و شماره نه از شماره دو زیباتر و به همین ترتیب است و اگر ترتیب چیدمانتان اینطور باشد زشتترین زن دنیا از زیباترین زن دنیا در رتبه بندی زیباتر است…

  4. قطعا معیار این مجلات یا افرادی که اینها رو انتخاب میکنن فقط زیبایی صورت نیست
    چون در این صورت خیلی ها نمی‌تونستن در این لیست باشن که الان هستن
    بین بازیگر های کلاسیکی که نام بردید کاترین هپبورن و بتی دیویس هیچوقت در اون زمان جزو زنان زیبا نبودن و هیچکسی هم اونها رو در اون زمان زیبا نمیدونست
    اما در حال حاضر بخاطر هنرشون در بازیگری و … در این مجلات جزو زنان زیبا قرار گرفتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *