;
coinex

بررسی علمی زیباترین زن های دنیا ؛ زیباترین زن تاریخ سینما کیست؟

زیباترین زن دنیا کیست؟ قبل از جواب دادن بیایید بواسطه بررسی علمی جواب درست و منطقی را به دور از سلیقه بدهیم. در ادامه با نوشتار زیباترین زن تاریخ سینما همراه با فیگار بمانید.

اگر جواب شما بلا حدید است شاید بهترین و درست‌ترین جواب را داده باشید. اگر جواب شما این بانوی زیبا نیست، به خودتان یک آپرکات بزنید تا از هوش بروید و نظرتان عوض شود، زیرا اشتباه می‌کنید. این انتخاب سلیقه‌ای نیست بلکه کاملا علمی به شما می‌گوییم بلا حدید یکی از زیباترین زنان دنیا است ولاغیر.

بررسی علمی زیباترین زن های دنیا

زیباترین زن تاریخ سینما کیست؟

زیباترین زن تاریخ سینما
زیباترین زن تاریخ سینما

بله، علم راهی برای تعیین کمیت عینی زیبایی و صرفه‌جویی در زمانی که صرف ترجیحات شخصی می‌کنیم، پیدا کرده است. با استفاده از یک تکنیک نقشه برداری کامپیوتری که توسط جراح زیبایی دکتر جویان دی سیلوا ابداع شده است – مردی که سال‌ها تجربه در جراحی زیبایی افراد زشت به او تخصص بی نظیری در زمینه جذابیت داده است – و بر اساس نسبت طلایی زیبایی – فرمولی که از زمان‌های قدیم شناخته شده است. – زیباترین زنان جهان شناسایی و نامگذاری شدند. تمام استدلال‌ها در اینجا خاتمه می‌یابد و شما باید بپذیرید زنان زیبایی که اینجا به شما معرفی شده‌اند زیبا هستند.

بر اساس مطالعه‌ای که توسط جراح زیبایی مشهور جولیان دی سیلوا انجام شد، بلا حدید تاج زیباترین زن جهان را در اختیار دارد. دی سیلوا فهرست 10 زن برتر خود را با استفاده از نظریه نسبت طلایی تهیه کرد. این «نسبت الهی» در یونان باستان تئوریزه، سپس در دوران رنسانس توسط هنرمندان برای خلق آثار هنری والا استفاده شد. جراح زیبایی که از دوران مدرن لذت می‌برد، از این قانون استفاده کاملاً متفاوتی کرده است تا مشخص کند کدام زنان از نظر ریاضی به کمال جسمانی نزدیک هستند.

برای محاسبه این عدد طلایی زیبایی، دی سیلوا فهرست خود را بر اساس موقعیت چشم‌ها، ابروها، بینی، لب‌ها، چانه و فک انجام داد. در حالی که در نظر داشته باشید که زیبایی در همه اشکال ناقص مورد تجلیل قرار می‌گیرد، لیست دی سیلوا در هنگام در نظر گرفتن استانداردهای اجتماعی زیبایی آرایشی جدی گرفته می‌شود.

طبق محاسبات دی سیلوا، حدید با 94.35 درصد چهره بی نقص در رتبه اول قرار گرفت. بیانسه با امتیاز 92.44 درصد در رده دوم قرار گرفت. آریانا گرانده، تیلور سوئیفت، کیت ماس، اسکارلت جوهانسون، ناتالی پورتمن، کیتی پری و کارا دلوین در جمع ده نفر برتر قرار گرفتند.

بنابراین شما در مقاله زیباترین زنان سینما و دنیای هنر با ده تا از زیباترین زنان روی زمین مواجه شده‌اید که ما داده‌هایی برای اثبات آن داریم. فکر می‌کنید زنان زیباتر در دنیا وجود دارند؟

شما همراهان عزیز می‌توانید ادامه این مقاله را به شکل کامل از طریق لینک زیر در سایت فیگار مطالعه کنید:

بررسی علمی زیباترین زن های دنیا ؛ زیباترین زن تاریخ سینما کیست؟

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر