;
coinex

تقلید ماکان بند از BTS ؛ امیر مقاره عذرخواهی کرد [+فیلم]

تقلید ماکان بند از BTS در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

«بی تی اس» گروه پسرانه کره‌ای فعال در حوزه موسیقی است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. در آخرین کنسرت امیر مقاره، فالش‌خوانی او در فضای مجازی دست به دست شد. علاوه بر خواندن او که مورد نقد منتقدین قرار گرفت، پوشش متفاوت این خواننده هم نظرها را به خود جلب کرد.

نکته قابل تامل در این پوشش نامتعارف تشکر و قدردانی امیر مقاره از طراح این لباس در زمان کنسرت ماکان بند بود.

تقلید ماکان بند از BTS ؛ امیر مقاره: «اشتباه کردم»

پوشش نامتعارف و خلاف عرف خواننده جوان ایرانی حوزه موسیقی پاپ که به سبک یکی از اعضا گروه کره‌ای «بی‌تی‌اس» (BTS) لباس پوشیده، باعث ایجاد حواشی در فضای مجازی شده است. پوشیدن لباس نامتعراف از سوی خواننده ماکان بند موجب ایجاد حواشی و واکنش های منفی بسیاری شد در اینستاگرام شد. پوشش امیر مقاره، در این کنسرت شبیه جیمین(jimin)، یکی از اعضای گروه بی‌تی اس است.

مقاره در این زمینه می‌گوید:

در مورد این لباس خاص هم باید بگویم که در یک اجرا و فقط در سه قطعه پایانی آن اجرا، این لباس را پوشیدم. قبول دارم که این لباس انتخاب مناسبی نبود، البته که پس از همان اجرا با تذکر نماینده وزارت ارشاد آن لباس را کنار گذاشتم و دیگر هیچ وقت از آن استفاده نکردم. در این کنسرت ویژه، متوجه شدیم که بسیاری از حاضران در سالن، برای اولین بار است که به کنسرت ما می‌آیند، این اتفاق به‌دلیل تخفیف ویژه‌ای بود که در این کنسرت لحاظ کردیم.

تقلید ماکان بند از BTS ؛ امیر مقاره: «اشتباه کردم»

متاسفانه در فضای مجازی این کارهای مثبت خیلی دیده نمی‌شود و فقط روی نقاط منفی دامن می‌زنند، البته که من هم اشتباه خودم را قبول دارم و اصلا به همین دلیل بود که آن لباس نامتعارف را برای همیشه کنار گذاشتم، اما باید بگویم که ما دوست داریم با اجراهای‌مان انرژی مثبت و حال خوب به همه مردم هدیه دهیم.

تقلید ماکان بند از BTS ؛ امیر مقاره: «اشتباه کردم»

گروه کره‌ای بی تی اس (BTS) که در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد، متشکل از هفت عضو است که در زمان تاسیس گروه، همگی نوجوان بودند. این گروه توانسته‌ موفقیت‌های زیادی را به ثبت برساند و در سطح جهانی شهرت زیادی به دست آورد. بی تی اس بیش از یک میلیارد دلار از طریق محتوایی که در فضای مجازی بارگذاری می‌کند و نیز فروش آلبوم هایش به دست آورده است.

ویدیو تقلید امیر مقاره از بی تی اس را در ادامه تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1021 نظر)

    آقا این متنو مث آدم بخونین برین جلو

    امیر هیچ تقصیری توی لباسش نداره اینی هم‌که اومده از آرمیا و بی تی اس عذر خواهی کرده شخصیت خودش و نشون داد
    توی ایران هر خواننده ای یه طراح لباس داره
    طراح لباس امیر مقاره امیر حسین فرهمنده
    اگر قراره یقه کسی و بگیرین و دعوا کنین برین سراغ اون
    ماکان هیچ مشکلی با آرمیا نداره
    تا وقتی که حد خودتونو بدونین
    از حدتون بگذرین قول میدم بتونیم لقب فندوم وحشیا رو از شما بگیریم😏

    پاسخ

    بعضی ها ظاهراً آرمی هستن باطنن از هیترا بدترن مشاهده میشه شدید 👀🔪

    پاسخ

    چرا دارید بحث میکنید یه جوری میگید انگار لباسه چی بوده اینجوری هم نیست لباسه خیلییی هم جذاب نیست

    پاسخ

    ارمی های عزیز ماکان بند به بی تی اس هیت نداده حتا رهام هادیان عضو ماکان بند چند تا استوری گذاشته که توش اهنگ بی تی اسو گذاشته حتما از استایلش خوشش اومده کپی کرده

    پاسخ

    اسم‌خودتون‌نزاریدآرمی‌آبروی‌فندوم‌وبردین‌نه‌ میتونین‌بابیلینک‌هاکناربیاین‌نه‌باهیچ‌فندوم‌
    دیگه‌ایی‌متاسفم‌براتون‌یه‌مشت‌فن‌تاکسیک
    تقلیدشون‌رودیدین‌معذرت‌خواهیشون‌هم‌ببنید
    کورنیستین‌که‌فندوم‌آبروداره‌همین‌کارارو
    میکنیدچهارتابشینن‌به‌خودشون‌اجازه
    بدن‌هیت‌بدن‌خودتونودرست‌کنید

    پاسخ

    ببین مستر خودتو بکشی انگشت کوچیکه بی تی اس هم نمیشی پس زر نزن
    تو اجازه نداری هیت بدی لباسشون نامتعارفه تو نپوش دنبالتن مگع

    ملت زورشون داره نمیتونن بی تی اس باشن

    پاسخ

    واااااای.آرمیا بسه دیگه.هیترا همیشه کصشر گفتن اولین بارشون که نیس!اینا چرت و پرت گفتن بی تی اس چندین بار گرمی برد.باز ورت و پرت گفتن بی تی اس ۵۴ تا دسانگ برد.باز چرت و پرت گفتن بی تی اس رفت کاخ سفید و کاخ آبی.پادشاه عربستان به رئیس جمهور کره گفته دفعه بعد با بی تی اس به دیدنم بیا.این کسایی که هیت میدن حتی بیست تا ژانر هم از موسیقی بلد نیستن!بی تی اس تو کل دنیا طرفدار داره ففط تو ایران نیس که،اصلا اشتباهه با یه گروه ایرانی مقایسه بشه.من خودم ماکان بندو میشناسم و به نظرم تلاش کردن که انقدر تو ایران طرفدار دارن.اما میدونین بی تی اس تو چند تا کشور خارجی کنسرت هایی با جمعیت بالای صدهزار نفر داشته؟یه نفرشون،فقط یه نفرشون توی لولاپوزا کنسرت داشت بالای صدهزار نفر فقط واسه این اومده بودن.شما یکم برو درباره بی تی اس،جایزه هایی که بردن،کارای خیری که کردن،به همه دینا احترام گذاشتن و…. تحقیق کن بعد برو اینور اونور شعر بگو.جیمین بی تی اس میکروفونش از طلاس و چون توی عربستان طلا برای مرد حرامه میکروفونش رو پوشوند.وقتی یه آرمی مسلمان خواست باهاشون عکس بگیره بهش دست نزدن.ماه رمضونو به مسلمونا تبریک گفتن با اینکه مسلمون نیستن و خیلییییی کارای دیگه که جا نمیشه بگم.شمایی که یک قطره از شعورشونو ندارین چی میگین؟های نتای جونگ کوک در دانشگاه موسیقی برلین در آلمان تدریس میشه بعد میگین صدا ندارن؟لایواشون هر کدوم بالای صد و خورده ای میلیون بازدید میخوره.سفیر برندای دیور،گوچی،سلین،شنل و لویی وتون هستن.جیهوپ که رفته بود پاریس نمیدونست باید دعوت کدوم برند مشهور رو قبول کنه!حالا چی میگی؟اگه بازم حرفی داری بیست تا ژانر موسیقی و یکی از اسطوره های همشونو نام ببر حداقل بدونم با کسی حرف میزنم که دوزار موسیقی حالیشه.

    پاسخ

    عزیز دل من از بی تی اس بدم نمیاد
    و خیلی هم دنبال شون میکنم ولی بی تی اس گرمی نگرفته فقط … نامزد گرمی شده
    و جایزه MTV یا ب اصطلاح موزیک ویدیو … که یک ربطی فقط به گرمی داره رو گرفته
    بعدشم توی کار بزگترا دخالت نکن! کاربر گرامی !!!
    همه کپی برداری ها بد نیست مثل سمپل !!!
    و این عزیز هم معذرت خواهی کرده برای لباسی که پوشیده و تو که ایرانی هستی باید بدونی تو ایران چقدر خواننده ها سانسور میشن … اگه نمیگفت استایل متعارف قطعا الان توی زندان به سر میبرد!!!!
    یا ممنوع کار میشد !!
    چون یه کاری و بی تی اس اول انجام داده!
    دلیل نمیشه برای برای بقییه ممنوع باشه!
    همون جوری هم که بی تی اس خیلی الهام گرفته !!! چه از خواننده های جهانی چه از کیپاپ …
    تو که فن بی تی اس هستی انتظار میره رفتار های شایسته تری انجام بدی نسبت به گروهی که دنبال میکنی !!

    پاسخ

    من خودم ماکانیم ارمیا و ماکانیا چرا بجون هم افتادید
    طراح لباس یه غلطی کرده شمام ول نمی‌کنید
    ارمیا حق اینکه به ماکان توهین کنن و هیت بدن ندارن و همینطور ماکانیا هم حق توهین و هیت به بی تی اس ندارن

    پاسخ

    وقتی اسکی میرع ندارن؟

    پاسخ

    ماکان بند هیچی نیست

    پاسخ

    مهم نیست که هیترا چی میگن

    پاسخ

    بزرگترین بوی بند جهان از چنتا هیت های شمارا به چپشم نمیگیره

    پاسخ

    ماکان بند خودش انقد بی استعداده که از BTS
    تقلید میکند

    پاسخ

    ماکان بند خودش انقد بی استعداده که از BTS
    تقلید میکنه

    پاسخ

    دمه پسرام گرم که تونستن کاری کنن بقیه ازشون تقلید کنن 🙂 💜
    اونایی که ماکان رو دوست دارن بهتره دهنشونو ببندن چون فقط دارن گوه کاریه ماکانشونو جمع میکنن طرف خودش اومده عزر خاهی کرده دیگه باید دستاشونو ببوسه تا بفهمین از بچه هام تقلید کرده؟؟ :)))

    پاسخ

    واقعا خیلی جلفی،شما الگوی بچه ها هستید،اسکلا.
    از بچه های بالا شهر آدم در نمیاد.

    پاسخ

    من ترسید که یه لحظه بیاد که این لباس از تنش بیفته دادش میخواستی تقلید کنی حداقل دزست تقلید می‌کرد ولی ای کاش لباس خودتو می‌پوشید این لباس مخصوصه هر خواننده نیست

    پاسخ

    شما ها هیترا فازتون از هیت دادن به بی تی اس و گروه های دیگه چیه؟ از بی تی اس و گروه های دیگه بدت میاد خب نگاه نکن مگه مجبوری این بی کار بودن و وقت تلف کردن تورو نشون میده از ماکان بند خوشت میاد برو ویدیو هاشو نگاه کن و اهنگاشو گوش بده از ماکان بند بدت میاد نه اهنگاشو گوش بده و نه ویدیوهاشو ببین.الان هیت دادی فوش دادی و هرکاری دلت خواست کردی حالا که چی مثلا تو فاز خودت یکی رو عصبانی کردی خوشحال شدی و دلت خنک شد که چی بشه هان؟ اون فرد یا اون گروه از بین رفت مثلا؟ تو که خودت توهین میکنی به یک شخصی یا ایدلی اون نشون میده چقدر تو بیکار هستی و با خودت درگیری و……. پس الکی هیت نده وقتی نمیدونی اون شخص یا اون گروه و یاهم که اون ایدل کیه چون یک کوچولو هم از عقلت استفاده نکردی ببینی اون شخص کیه چرا انقدر موفق شده و هزارا هزار چیز دیگه پس بی دلیل توهین نکن وقتی نمیدونی اون فرد یا اون گروه کیه.

    پاسخ

    بابا اینا هم به دکتر جسمانی و هم روانی نیاز دادن 💜💜

    پاسخ

    چی شد؟؟ لباس نامتعارف؟؟!! میشه یکی بهم بفهمونه کجاش نامتعارفه؟😶

    پاسخ

    خودتون از پشت کوه اومدین که عقیدتون اینه

    پاسخ

    هیترا دهنتون ببندید شما ها از گزشته ی بی تی اس هیچی نمی دونید نمی دونید چه تلاشی کردن که به موفقییت رسیدن

    پاسخ

    خاک تو سرش تو تلاش کنی یا حتا خودتم بکشی به پایه بی تی اس و جیمین نمی رسی

    پاسخ

    لطفاً با ادب باشید مکان بند هم آدمه وقتی یه نفر عذر خواهی کرده چرا اینجوری میکنید اگه بی تی ای عذر خواهی میکرد می‌گفتید ببنید چقدر خوبن من واقعا بیتی است رو دوست دارم چون واقعا آدم های فوق‌العاده ای هستن ولی دلیل نمیشه الکی بقیه رو قضاوت کنید این هم همون چیزیه که بی تی اس گفته

    پاسخ

    اکی من بع ماکان بند هیت ندادم

    پاسخ

    خب وقتی یه خواننده تا این حد معروف باشه همه می‌خوان خودشون رو شبیهش کنن .حالا از کپی لباس گرفته تا تیزر تبلیغاتی و فتو کارت .به نظر من اصلا اشکالی نداشت این لباس رو پوشیدن . شاید این یارو هم آرمی باشه 😏.به هر حال فنای ماکانی که به بی تی اس توهین میکنند باید بدونن که شاید خواننده محبوبشون هم خودش طرفدار بی تی اس باشه😆 آخ فشاررررر بخور و هر بار این درو محکم نبند ، نرو .
    یه چیزی بگم به ازای هر ۱ فن ماکانی۲۰۰۰ تا آرمی تو جهان هست . پس اگه به بی تی اس توهین کنی باید حداقل انتظار ۲۰۰۰ تا تو دهنی رو داشته باشی

    پاسخ

    خدایی اصلا فندوم ایرانی و کیپاپ در حد هم نیستن که حالا بیان دعوا کنن… مسخرس حالا یه کاری کرده خودشم پشیمونه دیگه به جون هم. نیوفتید

    پاسخ

    اونهایی که ماکانی اند بشینن سر جاشون شما بی تی اس رو نمی شناسین حتا یک دختر بچه طرف دار بی تی اس اند

    پاسخ

    درست گفتی عزیزم ماکانی ها هم میدونن که امیر مقصر برای همین هی میگن امیر عذرخواهی کرده

    پاسخ