;
coinex

تصاویر جدیدی از اکسسوری‌ها و قاب محافظ گلکسی Z Flip 4 و Z Fold 4 منتشر شد

لوازم جانبی و همچنین قاب محافظ گلکسی Z Flip 4 و گلکسی Z Fold 4 اخیرا توسط یک آنلاین شاپ اکسسوری به فروش گذاشته شده و تصاویری از آنها فاش شده است.

همزمان با فرا رسیدن رویداد آنپکد سامسونگ، در تاریخ 10 اوت (19 مرداد) آنلاین شاپ‌های اکسسوری نیز خود را برای فروش انبوه محصولات جدید، آماده می‌کنند.

فروش لوازم جانبی و قاب محافظ گلکسی Z Flip 4

به تازگی یکی از فروشگاه‌های آنلاین لوازم جانبی، ویدیو‌هایی از محافظ گلکسی Z Flip 4 و همچنین محافظ‌های صفحه نمایش منتشر کرده است.

پنل تاشو داخلی این گوشی دارای یک محافظ صفحه نمایش در داخل جعبه خود گوشی است که توسط شرکت Segyung Hitech، سازنده گلس‌های مدل‌های نسل قبلی گلکسی فولد، تولید شده است. به غیر موارد گفته شده، لیست دیگری از لوازم جانبی این گوشی سامسونگ فاش شده است که این وسایل عبارتند از یک کاور چرمی سامسونگ، روکش شفاف، حلقه برای گلکسی زد فلیپ 4 و در نهایت یک کاور ایستاده برای گلکسی زد فولد 4.

این کاور چرمی، به مبلغ 72.84 یورو قیمت‌گذاری شده است و کاور شفاف به همراه حلقه نیز به مبلغ 28.72 یورو البته با احتساب مالیات بر ارزش افزوده قیمت گذاری شده است. همچنین کاور ایستاده باریک گلکسی Z Fold 4 و محافظ صفحه نمایش نیز به ترتیب مبلغی معادل 43.47 یورو و 19.13 یورو دارند. در آخر باید بگوییم که قیمت‌ها توسط یکی از فروشگاه‌های اکسسوری غیررسمی، اعلام شده است و مشخص نیست که این مبالغ قیمت اصلی این محصولات است یا خیر، اما به نظر می‌رسد در فروشگاه رسمی لوازم جانبی سامسونگ با قیمت پایین‌تری به فروش برسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد قاب محافظ گلکسی Z Flip 4 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر