;
coinex

تقلب در شب های مافیا لو رفت ؛ افشاگری حامد آهنگی از پشت پرده مافیا [+فیلم]

فوری: تقلب در شب های مافیا لو رفت. این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

حامد آهنگی در گفتگو با یک شبکه اینترنتی، درباره تقلب در «مافیا» دست به افشاگری زد و از پشت‌پرده ماجرا گفت؛ از تحویل موبایل به بازیگران پس از ضبط تا تقلب در سرویس بهداشتی! حامد آهنگی از تقلب در برنامه مافیا خبر داد و از مباحثی چون تحویل موبایل به بازیگران پس از ضبط نمایشی تا تقلب در سرویس بهداشت سخن گفت.

آهنگی که وسط برنامه و در اعترا به تقلب سمت خود را افشا کرد درباره تقلب‌ها گفت: «دوست دارم بیننده این را بداند، من بعد از قسمت دوم فینال فینالیست‌ها یک استوری اینستاگرامی گذاشتم ولی دربسته بود و الان می‌خواهم مسئله را باز کنم.»

فوری: تقلب در شب های مافیا لو رفت ؛ افشاگری حامد آهنگی [+فیلم]

حامد آهنگی می‌گوید:

من مافیا شده بودم و حتی وقتی دستم کاملا بسته بود و یارانم را از دست داده بودم تا آخر جنگیدم، یک چیزی را مردم نمی‌دانند. تیم سازنده تلاش می‌کند تقلب نشود، من وقتی برای بستن قرارداد رفتم، به خود آقای ابوطالب مسئله تقلب را گفتم، به ایشان گفتم دلیل اینکه باز نیامدم همین تقلب‌ها بود. در کیش تقلب شد، مافیا بازها می‌دانند حتی بهترین بازیکن هم نمی‌تواند بلند شود و چهار مافیا را درست بگوید، تو باید در مافیا اشتباه کنی.

فوری: تقلب در شب های مافیا لو رفت ؛ افشاگری حامد آهنگی [+فیلم]

آقای ابوطالب گفتند نه اصلا تقلب نخواهد شد. ایراد بزرگ این بازی کات خوردن‌های زیاد است، مردم نمی‌دانند چه قدر کات می‌خورد، به بهانه‌های مختلف مثل سرویس بهداشتی کات خورده می‌شود و همهمه می‌شود. چه طور نمی‌توانید یک ساعت و نیم سرویس بهداشتی را تحمل کنید؟ اصلا مافیا باید در دکوری مثل «جوکر» اتفاق بیفتد که فیلمبردار را هم نبینی، که فامیل خود را پشت دوربین نزاری.

 صحبت‌های حامد آهنگی را در ویدئو زیر می‌شنوید؛ حامد آهنگی درباره تقلب بزرگی که در بازی شب‌های مافیا شد سخن گفت.

ویدیو زیر را در ادامه تماشا کنید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    بهترین پلیر مافیای بدون شک حامد جان .کسایی مثل علی اوجی، لیندا کیانی ،معین زد، اینا خیلی تابلو تقلب میکنن

    پاسخ

    منظور حامد اوجی و واشقانی بود؟

    پاسخ

    اون شل مغز میگه باتری تموم میشه کات میشه🤣🤣🤣🤣🤣

    پاسخ

    شل مغز تویی .منظورش باتری دوربین ها بود شل مغز

    پاسخ