;
coinex

بهترین سریال های ترکی 2022 ؛‌ لیست سریال ترکیه ای جدید

بهترین سریال های ترکی 2022 کدام‌اند؟ در سال 2022 کدام سریال را ببینیم؟ در این مقاله در تکراتو، ما به معرفی بهترین سریال های ترکی 2022 می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

در چند سال اخیر صنعت فیلم و سریال ترکی پیشرفت چشم‌گیری داشته اند و توانسته‌اند فیلم و سریال‌های بی‌نظیری را طراحی کنند. باتوجه به پیشرفت شگفت انگیز سینمای ترکیه شاهد محبوبیت بسیار زیاد سریا‌ل‌های ترکی در ایران هستیم.

از این رو بازار سریال‌ها در ایران گرم‌تر شده و اکثر سریال‌های ترکی دوبله شدند. این سریال‌ها در ژانر های متفاوت و با فیلمنامه‌های جذاب در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. از این رو قصد داریم در ادامه این نوشتار به معرفی جدیدترین سریال های ترکی 2022 بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین سریال های ترکی 2022

همانطور که کمی قبل گفتیم مجموعه‌های تلویزیونی ترکی مخاطبان بسیار زیادی در کشور‌های مختلف از جمله ایران پیدا کرده‌اند که نمی‌توان تاثیر بازیگران خوش چهره‌ی ترک مانند بهترین بازیگران ترکی زن و مرد 2021 را نادیده گرفت.

همچنین باید گفت این سریال‌ها از فیلمنامه بسیار عالی برخوردار نیستد ولی در این سریال‌ها شخصیت‌هایی با لباس‌های پر ذرق و برق و بازیگرانی خوش چهره را مشاهده می‌کنید.

همین امر باعث شده محبوبیت این سریال‌ها بیشتر شود و بازیگر‌های این سریال‌ها حسابی در بین مردم ایران معروف شوند و طرفداران بسیاری پیدا کنند. در ادامه این نوشتار ما به معرفی لیست سریال های ترکی جدید در سال 2022 که از فیلمنامه‌های متفاوت بهرمندند، می‌پردازیم. برای اطلاع از جزئیات این سریال‌های خوش ساخت با تکراتو همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 1400

بهترین سریال های تابستان 1400

زیباتر از تو (Senden Daha Güzel)

بهترین سریال های ترکی 2022
بهترین سریال های ترکی 2022
  • ژانر: عاشقانه، درام
  • بازیگران: جمره باسیل، بوراک چلیک

یکی از جدیدترین سریال‌ های ترکی 2022 سریال زیباتر از تو است. در این مجموعه جذاب ستارگان محبوبی همچون جمره باسیل، بوراک چلیک به ایفای نقش پرداخته ‌اند.

این سریال روایتگر زندگی دختری به نام افسون بوده که مادرش به دلایلی او را در دوران کودکی رها کرده است. او در یک روستا با پدرش زندگی می‌کند و دکتر مهربان و دوست داشتنی‌است که همه روستاییان او را دوست دارند.

اما به یک باره سر و کله پسری به اسم امیر پیدا می‌شود که روند سریال را به طور کلی تغییر می‌دهد. شما در این سریال شاهد صحنه‌های کمدی و عاشقانه بسیاری هستید، اگر از این دست فیلم و سریال‌ها علاقمند هستید از تو زیباتر را از دست ندهید.

محرمانه (Gizli Sakli)

بهترین سریال های ترکی 2022

  • ژانر: عاشقانه، پلیسی
  • بازیگران: سینم اونسال، هالیت اوزگور ساری

سریال محرمانه از دیگر بهترین سریال های ترکی 2022 که به کارگردانی شاهین آلتو‌ از شبکه Fox ساخته شده است. داستان سریال درباه دختری به نام، ناز است.

ناز رتبه اول آدمی پلیس را به دست می‌آورد، به همین علت یکی از استادان‌اش او را برای یک عملیات مخفیانه معرفی می‌کند. این عملیات چرخه زندگی ناز ار به طور کلی تغییر می‌دهد.

دوست داری (Seversin)

بهترین سریال های ترکی 2022

  • ژانر: عاشقانه
  • بازیگران: بوراک یوروک، ایلایدا آلیشان

سریال دوست داری روایتگر زندگی بازیگر مشهوری به نام تلگا تونار بوده که از زندگی خود راضی نیست. از طرف دیگر دختری به نام آسیا وجود دارد که متصدی یکی از مراکز خریده و قصد دارد با کارکردن مخارج دانشگاه‌اش را در بیاورد.

یک اتفاقی به وجود می‌آید که آسیا و تولگا مجبور می‌شوند که باهم در یک سریال بازی کنند. این سریال پر از فراز و نشیب‌های بسیاری بوده که شما را از تماشای این سریال خسته نمی‌کند.

صدایم را بشنو (Duy Beni)

بهترین سریال های ترکی 2022

  • ژانر: درام
  • بازیگران: Gülsev Karagöz, Makbule Kosif

اکیم و لیلا دو نوجوان هستند که به اندازه دو خواهر صمیمی هستند، آن‌ها زندگی متواضعانه‌ای در محله‌ای معمولی دارند اما همیشه به بچه های ثروتمند دبیرستان “دوعرو” حسادت می‌کردند.

مدرسه متوسطه‌ای که برای بچه‌های خانواده‌های ثروتمند است. روزی یک شخص با ماشین به لیلا برخورد می‌کند و از صحنه جرم فرار می‌کند و به سمت مدرسه می‌رود و ماشین را در پارکینگ مخفی می‌کند وقتی خبر پخش می‌شود که دختری بخاطر شخصی از مدرسه بقیه عمرش را روی ویلچر می گذراند، مدیر تصمیم می‌گیرد تا به سه نفر از محله لیلا بورسیه تحصیلی بدهد تا خبر را بپوشاند.

اکیم، عایشه و بکیر انتخاب می‌شوند تا زندگی تازه‌ای در دبیرستان دوعرو شروع کنند اما به زودی می‌فهمند که زندگیشان در واقع سخت تر می‌شود و آن‌ها باید برای ادامه زندگی در میان بچه‌های ثروتمند مقابله کنند.

علت اصلی ورود اکیم به مدرسه، پیدا کردن شخصی است که با ماشین به لیلا برخورد کرده و اکیم هرکاری از دستش بر بیاد انجام می‌دهد تا این شخص را پیدا کند و انتقام دوستش را بگیرد.

عزیز (Aziz)

بهترین سریال های ترکی 2022

  • ژانر: اکشن،‌ درام
  • بازیگران: مورات ییلدیریم، داملا سونمز

سریال عزیز یکی از بهترین سریال ترکیه ای 2022 بوده که در لیست سریال های ترکی جدید در سال 2022 قرار گرفته است. اگر با این سریال همراه باشید به سا‌ل ها قبل در یکی از شهر‌های کشور ترکیه می‌روید که روایتگر زندگی دو عاشق است.

عزیز درست زمانی که اعلام کرده عاشق دلرباست و قصد دارد با او ازدواج کند تصمیم می‌گیرد شهر را برای مسائلی ترک کند، او به دلربا می‌گوید نمی‌داند کی بازخواهد گشت و او را ترک می‌کند.

ولی دلربا به حدی عاشق عزیز بود که به او می‌گوید تا هر وقت که بازگردد در انتظارش می‌ماند. اما به یک باره خبر فوت عزیز را به دلربا می‌دهند و دلربا با آدم ازدواج می‌کند و باعث به وجود آوردن داستان‌های جالبی در سریال می‌شوند. اگر از علاقمندان به این دست سریال‌ها هستید این مجموعه دوست داشتنی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

بهترین سریال های ایرانی

مطمئنا یک روز (Elbet Bir Gün)

بهترین سریال های ترکی 2022

  • ژانر: اجتماعی، درام، عاشقانه
  • بازیگران: شبنم بوزوکلو، سینم اونسال، بوراک یامان

یکی از بهترین سریال ترکیه ای 2022 که در لیست سریال های ترکی جدید در سال 2022 قرار دارد سریال جذاب مطمئنا یک روز (Elbet Bir Gün) است. در این سریال بازیگران محبوبی همچون شبنم بوزوکلو، سینم اونسال، بوراک یامان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال اجتماعی عاشقانه داستان زندگی دختری به نام گیزم را روایت می‌کند که مورد ضرب و شتم شوهر خواهرش قرار گرفته و مدتی است از او فراریست.

از آنجایی که او در خطر است و شوهر خواهر‌اش دست از سرش برنمی‌دارد، گیزم تصمیم می‌گیرد شناسنامه خود را تغییر دهد و زندگی جدید برای خود شروع کند. حال بعد از مدت‌ها، او قرار است با یک شخص ازدواج کند، اما دست تقدیر او را با خواهرش رو به رو می‌کند.

این اتفاق باعث آشکار شدن رازهای گیزم خواهد شد و زندگی او دستخوش تغییرات می‌شود. این سریال یکی از بهترین سریال های ترکی 2022 است. اگر به این دست سریال‌های علاقمند هستید این مجموعه دوست داشتنی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های طنز ایرانی

بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی

دختر مردم (Elkizi)

بهترین سریال های ترکی 2022

  • ژانر: درام،‌ عاشقانه
  • بازیگران: سودا ارگینجی، اسماعیل اگه شاشماز، پریهان ساواش

سریال دختر مردم (Elkizi) یکی از بهترین سریال ترکیه ای 2022 بوده که داستان زندگی دختری به نام ازو را روایت می‌کند. ازو دختری است که مورد ضرب و شتم پدرش قرار می‌گیرد.

پدر او چند سال قبل مادرش را به قتل رسانده و حال دخترش را بسیار اذیت می‌کند. ازو رویای تحصیل دارد از این رو به طور مخفیانه به جلسه کنکور می‌رود و سعی دارد آرزوی مادرش را زنده نگه دارد. در سریال دختر مردم شما شاهد پستی و بلندی‌های بسیاری هستید گاهی با صحنه‌های این سریال اشک در چشمانتان حلقه می‌زند و گاهی هم از شاهد لحظات شاد بسیاری خواهید بود.

سریال دختر مردم از اول آبان ما به اکران در آمده و توانسته است در مدت کوتاهی که پخش شده است طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کند. اگر از طرفداران سریال‌های درام و عاشقانه هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم این مجموعه دوست داشتنی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2021

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

آلپ ارسلان: سلجوقیان بزرگ (Alparslan: Büyük Selçuklu)

بهترین سریال های ترکی 2022

  • ژانر: تاریخی، اکشن
  • بازیگران: فاحریه اوجن، باریش آردوچ

یکی از بهترین سریال ترکیه ای 2022 آلپ ارسلان: سلجوقیان بزرگ (Alparslan: Büyük Selçuklu) بوده که داستان سریال، الهامی از واقعیت‌های تاریخی است.

این مجموعه فصل دوم سریال بیداری سلجوقیان بزرگ بوده که در سال گذشته به اکران در‌آمد و در بازه زمانی کوتاهی توانست مخاطبان بسیار زیادی پیدا کند.

با توجه به داستان فصل قبل باید گفت این مجموعه داستان حکومت سلجوقیان و پیروزی‌های شکوهمندانه ملک شاه بوده که با نام رستاخیز: امپراطوری بزرگ سلجوقی از آن یاد می‌شود.

قرار است شما در این مجموعه شاهد رسیدن ملک شاه و گسترش قلمرو در زمان وی، درگیری سلجوقیان و باطنیون، فتح قلعه کوول و شکست ارتش روم باشیم. به جرات می‌توان این مجموعه دوست داشتنی را در زمره بهترین سریال های ترکی عاشقانه 2022 قرار دارد، اگر از طرفداران سریال‌های تاریخی عاشقانه هستید این مجموعه جذاب را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های HBO در سال 2021

بهترین سریال های عاشقانه 2021

حماسه (Destan)

بهترین سریال های ترکی 2022

  • ژانر: تاریخی، درام،‌ اکشن
  • بازیگران: ابرو شاهین، ادیپ تپل

یکی از بهترین سریال های ترکی 2022 سریال حماسه (Destan) بوده که در ژانر تاریخی و اکشن در اختیار کاربران قرار گرفته است. در این مجموعه دوست داشتنی بازگیران محبوبی همچون ابرو شاهین، ادیپ تپل به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال یک سریال اکشن ترکی است که شما به سال‌ها قبل می‌برد. در این سریال شما شاهد دختری قوی و مقتدری هستید که در دوران کودکی پدر خود را از دست داده است.

حال از طرف دیگر داستان پسری به نام باتوگا در داستان است که از دوران کودکی به دختر داستان یا آک کیز علاقمند است، اما اتفاقاتی می‌افتد که این دو را از هم دور می‌کند.

پدر باتوگا، پدر آک کیز و همسر خود را به دلیل خیانت به قتل می‌رساند به همین علت آک کیز از باتوگا متنفر است و تصیمیم به کارهای بسیاری دارد. از این جهت مشخص نیست این دو جوان که از دوران کودکی به هم علاقمند چه سرنوشتی در انتظارشان است.

به طور کلی می‌توان گفت شما با تماشای این مجموعه جذاب شاهد لحظات عاشقانه و درام و اکشن بسیاری خواهید بود. اگر به این دست فیلم و سریال‌ها علاقمند هستید این مجموعه دوست داشتنی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های مارول 2021

بهترین سریال های تاریخی ترکیه 

سه قرون (Uç Kuruş)

بهترین سریال های ترکی 2022

  • ژانر: پلیسی، مافیایی
  • بازیگران: اوراز کایگیلاراوغلو، اکین کوچ، اعور ییلدیران، آیتاچ اوشون، مصطفی کیران‌تپه، ارجان کسال

سریال سه قرون (Uç Kuruş) یکی دیگر از بهترین سریال های ترکی 2022 بوده که بازیگران مجبوبی همچون اوراز کایگیلاراوغلو، اکین کوچ، اعور ییلدیران، آیتاچ اوشون، مصطفی کیران‌تپه، ارجان کسال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال سه قرون، فصل جدید سریال معروف گودال بوده که طرفداران بسیار زیادی دارد. در فصل‌های قبل شاهد صحنه‌های کمدی در کنار لحظات اکشن و مهیج بودیم. آنطور که پیداست این فصل به دنباله فصل‌های قبل بوده اما داستانی کاملا مجزا دارد. اگر به سریال‌هایی همچون سریال‌های گودال علاقمند هستید این مجموعه دوست داشتنی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تاریخی

بهترین سریال های سیتکام

یک چیز دیگر است (Bir Başkadir)

بهترین سریال های ترکی 2022
سریال ترکی جدید 2022
  • ژانر: درام،‌ اجتماعی، روانشناسی
  • بازیگران: اویکو کارایل، فاتح آرتمان، فوندا اریعیت، دفنه کایالار، تولین اوزن، بیگه اونال، علی‌جان یوجه‌سوی

یکی دیگر از مجموعه‌های دوست داشتنی که در زمره بهترین سریال های ترکی 2022 قرار گرفته است سریال یک چیز دیگر است (Bir Başkadir) بوده که بازیگران محبوبی همچون اویکو کارایل، فاتح آرتمان، فوندا اریعیت، دفنه کایالار، تولین اوزن، بیگه اونال، علی‌جان یوجه‌سوی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این مجموعه یکی از سریال ترکی جدید 2022 که قرار از  شبکه نتفیلیکس در سال 2022 به نمایش دربیاید. هنوز اطلاع کاملی در اختیار مخاطبان قرار نگرفته و تنها با یک پلتفرم‌های اینترنتی به نمایش درآمده است.

اما از آنجایی که پیداست این سریال قرار است حال و هوای دیگری داشته باشد و تمام بینندگان را مجذوب خود کنند. گویا این مجموعه تمامی تفاوت‌های انسان‌ها از قبیل مدرنیته و سنت، دین و فرهنگ، زندگی شهری و روستایی  را به نمایش گذاشته است. اگر از طرفداران سریال‌های ترکی هستید در انتظار این مجموعه عالی باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های خارجی

بهترین سریال های نتفلیکس 2020

ظهور امپراتوری ها: عثمانی (Rise of Empire: Ottoman)

بهترین سریال های ترکی 2022
سریال ترکی جدید 2022
  • ژانر: تاریخی، اکشن، مستند
  • بازیگران: جم یعیت اوزوم‌اوغلو، سلیم بایراکتار، طوبی بویوک‌اوستون، داملا سونمز

سریال ظهور امپراتوری ها: عثمانی (Rise of Empire: Ottoman) یکی دیگر از سریال‌های تاریخی بوده که در زمره بهترین سریال های ترکی 2022 قرار گرفته است.

در این مجموعه دیدنی بازیگران محبوبی همچون جم یعیت اوزوم‌اوغلو، سلیم بایراکتار، طوبی بویوک‌اوستون، داملا سونمز به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان سریال درباره فتح قسطنطنیه، توسط سلطان محمد فاتح است.

این مجموعه دیدنی را می‌توان محصولی منحصر به فرد دانست چرا که ترکیبی از مستند و سریال است.  طبق اخبار فیلمبرداری فصل دو آغاز شده است، اما هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده است.

انتظار می‌رود که با پایان سال ۲۰۲۱، فصل دو نیز به نمایش در بیاید. اگر از طرفداران فیلم و سریال‌هایی از این دست هستید این مجموعه دوست داشتنی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کمدی خارجی

بهترین سریال های ومپایری جهان

 فاطما (Fatma)

بهترین سریال های ترکی 2022
سریال ترکی جدید 2022
  • ژانر: جنایی، درام
  • بازیگران: بورجو بیریجیک، فریت کایا، مهمت ییلمازآک، هازال تورسان، اعور یوجل

یکی دیگر از سریال‌های شبکه  نتفلیکس سریال  فاطما (Fatma) بوده که در زمره بهترین سریال ترکیه ای 2022 قرار گرفته است. در این مجموعه دوست داشتنی بازیگران محبوبی همچون بورجو بیریجیک، فریت کایا، مهمت ییلمازآک، هازال تورسان، اعور یوجل به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال فاطما سریالی در ژانر جنایی و درام است. همنطور که از ژانر این فیلم انتظار می‌رود سریال داستان زندگی یک فرد قاتل را روایت می‌کند که از مشکلات و آسیب‌های روحی بسیاری رنج می‌برد.

در حال حاضر شبکه نتفلیکس تاریخ جدید پخش این مجموعه مهیج را اعلام نکرده است اما امید است این سریال در سال 2022 به اکران در بیاید. به طور کلی اگر از علاقمندان سریال‌های جنایی هستید در انتظار این سریال منحصر به فرد باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های پلیسی جنایی جهان

بهترین سریال های شبکه BBC در سال 2020

پنجاه متر مربع (50M2)

بهترین سریال های ترکی 2022
سریال ترکی جدید 2022
  • ژانر: درام، معمایی، کمدی
  • بازیگران: انگین اوزترک، آیبوکه پوسات، جنگیز بوزکورت، کورشات آنلی آچیک

سریال پنجاه متر مربع (50M2) یکی دیگر از جدیدترین سریال های ترکی 2022 است. این سریال دوست داشتنی در ژانر کمدی، درام بوده که طرفداران بسیار زیادی در انتظار پخش این مجموعه هستند.

از آنجایی که در این سریال بازیگران محبوبی همچون انگین اوزترک، آیبوکه پوسات، جنگیز بوزکورت، کورشات آنلی آچیک به ایفای نقش می‌پردازند، این سریال در زمره بهترین سریال های ترکی عاشقانه 2022 قرار گرفته است.

داستان سریال درباره قاتلی به نام سایه بوده که در تلاش است تا هویت اصلی خود را پیدا کند.  او برای شخصی به نام ثروت نادر کار می‌کند و می‌خواهد بداند که چه بلایی بر سر پدر و مادرش افتاده است. ثروت واقعیت را می‌داند، اما از گفتن آن به سایه امتناع میورزد. زیرا این خود او بود که والدین سایه را کشته است.

این سریال دارای پستی و بلندی‌‌های بسیاری است گاهی با این مجموعه از ته دل می‌خندید و گاهی با دیدن برخی صحنه‌ها اشک بر چشمان‌تان حلقه می‌زند. اگر از طرفداران این دست سریال‌های هستید این مجموعه جذاب و مهیح را از دست ندهید.

این سریال یکی دیگر از سریال‌هایی است که قرار است از شبکه نتفلیکس پخش شود. ولی در حال حاضر تاریخ دقیق اکران این مجموعه را اعلام نشده است. امید است این مجموعه مهیج در سال 2022 به اکران دربیاید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبکه HBO در سال 2020

بهترین سریال های ترکی 2021

اول و آخر (Ilk Ve Son)

بهترین سریال های ترکی 2022
سریال ترکی جدید 2022
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • بازیگران: اوزگه اوزپیرینچ‌جی، صالح بادمجی

یکی دیگر از جدیدترین سریال های ترکی 2022  سریال اول و آخر (Ilk Ve Son) است. در این سریال بازیگران محبوبی همچمون اوزگه اوزپیرینچ‌جی، صالح بادمجی به ایفای نقش می‌پردازند.

هنوز اطلاعات کاملی درباره داستان و فیلمنامه این مجموعه در دسترس نیست، اما از آنجایی که در این سریال شاهد حضور بازیگر محبوب صالح بادمجی که در سریال عشق اجاره‌ای نیز به ایفای نقش پرداخته هستیم، انتظار می‌رود این سریال یکی از منحصر به فردترین سریال سال 2022 باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی 2020

بهترین سریال های ترکی عاشقانه

مظنونین همیشگی (Olağan Şüpheliler)

بهترین سریال های ترکی 2022
سریال ترکی جدید 2022
  • ژانر: کمدی، هیجانی
  • بازیگران: بننو ییلدیراملار، جرن مورای، یاسمین آلن، برک هاکمان، پامیر پکین، بریل پوزام

نمونه‌ای دیگر از بهترین سریال های ترکی 2022 سریال مظنونین همیشگی (Olağan Şüpheliler) است. در این مجموعه کمدی و هیجان انگیز بازیگران محبوبی همچون بننو ییلدیراملار، جرن مورای، یاسمین آلن، برک هاکمان، پامیر پکین، بریل پوزام به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان سریال درباره سه دوست بوده که شوهر‌انشان با یکدیگر شریک هستند. این سه شریک تصمیم می‌گیرند یکی از هتل‌هاشان را افتتاح کنند. از این رو این سه دوست با هم‌فکری هم تصمیم بر این می‌گیرد که در روز افتتاحیه هتل همسران خود را سوپرایز کنند.

اما درست زمانی که در حال اجرای سوپرایز‌های خود هستند با صحنه‌ای رو‌به‌رو می‌شوند که باعث می‌شود خودشان سوپرایز شوند. حال وارد یک ماجرای جدید می‌شوند.

این مجموعه از فیلمنامه بسیار فوق العاده‌ای برخوردار است از این جهت سریال مظنونین همیشگی (Olağan Şüpheliler) در زمره بهترین سریال های ترکی عاشقانه 2022 قرار گرفته است. اگر از علاقمندان این فیلم و سریال ها هستید در انتظار اکران این مجموعه جذاب باشید.

بیشتر بخوانید:

فصل سوم سریال عطیه (Atiye) نتفلیکس

فصل دوم سریال سندیتون (Sanditon)

یشیلچام (Yeşilçam)

بهترین سریال های ترکی 2022
بهترین سریال های ترکی 2022
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • بازیگران: چاعتای اولسوی، سلین شکرجی، بیگه اونال، افرا ساراچ‌اوغلو

سریال یشیلچام (Yeşilçam) یک سریال درام، عاشقانه بوده که بازیگران محبوبی همچون چاعتای اولسوی، سلین شکرجی، بیگه اونال، افرا ساراچ‌اوغلو به ایفای نقش پرداخته‌اند از این رو این مجموعه در زمره بهترین سریال های ترکی 2022 قرار گرفته است.

فصل اول این مجموعه دوست داشتنی در سال جاری پخش شده است. حال طبق اخبار به دست رسیده قرار است فصل دوم این سریال در سال 2022 به اکران در بیاید.

همچنین باید گفت طبق اخباری که بلوتی‌وی منتشر کرده قرار است پنج قسمت اول فصل دوم این سریال در ششم آبان ماه 1400 به اکران دربیاید. اگر از طرفداران این سریال دوست داشتنی هستید این مجموعه جذاب را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال قورباغه

زمان پخش فصل دوم سریال سیاوش

بازی سر نوشتم (Kaderimin Oyunu)

بهترین سریال های ترکی 2022
بهترین سریال های ترکی 2022
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • بازیگران: اویکو کارایل، آکین آکین‌ازو، سارپ آپاک

یکی دیگر از جدیدترین سریال های ترکی 2022 سریال جدیدترین سریال های ترکی 2022 بوده که طرفداران بسیار زیادی در انتظار پخش این مجموعه دوست داشتنی هستند.

در این سریال بازیگان محبوبی همچون اویکو کارایل، آکین آکین‌ازو، سارپ آپاک به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان سریال درباره‌ی یک خانوداه خوشبخت است. اما این خوشبختی دوام زیادی ندارد و جمال با تمام عشق و علاقه‌ای که به همسر و فرزندانش داشته آن‌ها ترک می‌کند.

حال اتفاقاتی می‌‌افتد که مادر داستان برای سلامتی زندگی خود و فرزندانش از خانه فرار می‌کند. این سریال در کنار لحظات عاشقانه از صحنه‌های غم‌انگیز بسیاری برخوردار است.

سریال بازی سرنوشت من (Kaderimin Oyunu) از فیلمنامه بسیار فوق العاده گرد آوری شده از این جهت می‌توان این مجموعه دیدنی را در زمره بهترین سریال های ترکی عاشقانه 2022 دانست. اگر به این دست فیلم و سریال‌ها علاقمند هستید این مجموعه دوست داشتنی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

سریال How I Met Your Father 

سریال The Last of Us 

زندگی من (Benim Hayatim)

بهترین سریال های ترکی 2022
بهترین سریال های ترکی 2022
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • بازیگران: گنجو اوزاک، نیلسو آکتاش، علی بوراک جیلان، زینب کومرال

سریال زندگی من (Benim Hayatim) یکی دیگر از بهترین سریال های ترکی 2022 که در مدت کوتاهی که پخش شده، توانسته طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کند.

این کشمکش‌های دو فرد عاشق به نام علی و حیات است که برای رسیدن به هم با موانع بسیاری رو‌به‌رو می‌شوند. زوجی که همه در تلاشند تا از همدیگر جدایشان کنند.

به نظر شما این زوج عاشق به هم می‌رسند و سرنوشت همراه‌شان است؟ یا علی و حیات تسلیم می‌شوند و عشق خود را نابود می‌کنند. اگر به دنبال جواب‌های این سواللت هستید به شما پیشنهاد می‌کند این مجموعه جذاب عاشقانه را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین سریال های ترکی 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (7 نظر)

    سریال های Yali capkini جزو بهترین سریال ترکی هاییه که دیدم..

    پاسخ

    سلام
    اگه میخواین یه سریال که ابکی وکلیشه نباشه وشمارا میخکوب کنه به تی وی حتما یارگی(قضاوت) رو ببینید عالیترین هستش هیجانی،درام ،عاشقانه،روانشناختی،چیزی رو دستتش نیست البته این همه جوایز برا ۲۶قسمت نشون میده تک تک،پیشنهاد میکنم حتما ببینید

    پاسخ

    قضاوت(یارگی)بهترین سریال این فصل ،نه کلیشس،نه همش زرق و برق، توصیه میکنم ببینید عالیههههه

    پاسخ

    واقعا سریال ترکی زیاد نگاه نمی‌کنم ولی حماسه (Destan) خیلی قشنگه ۱ قسمت ببینید جذب داستان میشین

    پاسخ

    سلام توصیه میکنم سریال امانت رو ببینید روزانه هست ولی از سریال ابکی ریتینگ بالا خیلی بهتره ارزش داره ببینید یک قسمت پشیمون نمیشید

    پاسخ

    سریال های ترکی به کارگردانی اولوچ بایراکتار وتهیه کننده گی کرم چاتای بهترینن مثل ازل که ابروی سریالهای ترکیه هستش کارادایی.,نفوذی, تصادف, بابیل

    پاسخ

    چقدر سریال تاریخی دارند اونوقت ما فقط چسبیدیم ب جومونگ و مختار

    پاسخ