;
coinex

ضرر 280 میلیون دلاری بابل فایننس ؛ 8000 بیت کوین از دست رفت

بابل فایننس به منظور جبران خسارات سنگین شرکت، کمک‌های مالی جدید جمع‌آوری می‌کند. ضرر 280 میلیون دلاری بابل فایننس به دلیل فعالیت‌های تجاری پرخطر رخ داد.

شرکت وام‌دهی بابل فایننس، به دلیل معاملات پرخطر و ریسکی، 280 میلیون دلار از سرمایه کاربران خود را از دست داد. میزان خسارت وارد شده به شرکت بابل فایننس حدود 8000 بیت کوین و 56000 دلار اتریوم تخمین زده شده است.

جزئیات ضرر 280 میلیون دلاری بابل فایننس

در هفته پرنوسان بازار رمزارزها که در آن بیت کوین از 30 هزار دلار به 20 هزار دلار رسید، موقعیت‌های بسته نشده بابل فایننس در حساب‌های تجاری منجر به انحلال اجباری چندین حساب معاملاتی شده و حدود 8000 بیت کوین و 56000 دلار اتریوم از سرمایه‌های این شرکت را از بین برد.

ضرر 280 میلیون دلاری بابل فایننس ؛ 8000 بیت کوین از دست رفت

این زیان‌ها باعث شد که بابل نتواند سفارش‌های جایگزین برای معاملات مارجین خود پیدا کند. کاربران مشکلات فعلی بابل فایننس را به معاملات اشتباه این شرکت نسبت می‌دهند. این اتفاق نشان داد که بابل فایننس علی‌رغم ریسکی بودن معاملات، موفق به مدیریت صحیح ریسک و سرمایه نشده است.

تیم تجارت اختصاصی بابل چندین حساب معاملاتی را که توسط دپارتمان بازرگانی کنترل یا نظارت نمی‌شود، تحت نظر دارد. هیچ دستور تجاری یا کنترل ریسکی بر روی این حساب‌ها اعمال نشده است. بابل فایننس نه تنها نسبت به وجوه مشتریان بی توجه بوده، بلکه تیم تجاری اختصاصی این شرکت نیز بدون شفافیت مشغول به فعالیت بوده است. هیچ برگه اصلاحی از سفارش‌های خرید و فروش این شرکت در دسترس نیست.

سوء مدیریت بابل فایننس

شرکت مورسو (Moreso) موفق به تعیین سقف معاملاتی برای تیم بابل فایننس نشد. تیم مدیریتی مورسو وجوه نامحدودی را به حساب‌های کنترل شده بابل فایننس ارسال کرده است. با این وجود، این اولین بار نیست که بابل به سوء مدیریت منابع مالی کاربران متهم می‌شود.

یک فایل صوتی ضبط شده در سال 2020 نشان می‌دهد که بابل فایننس از وجوه کاربران برای حفظ موقعیت خرید بیت کوین استفاده کرده و در همان سال در معرض خطر سقوط قرار گرفته است.

جمع‌آوری کمک‌های مالی برای بابل فایننس

در پی ضرر 280 میلیون دلاری بابل فایننس، این شرکت به منظور جبران خسارت‌ها به دنبال جمع‌آوری کمک‌های مالی است. طبق یک طرح بازسازی، حدود 650 میلیون دلار کمک مالی از طریق سرمایه‌گذاری سهام و بدهی جمع‌آوری شده است. بابل فایننس با کمک این طرح از وضعیت بحرانی فعلی خارج خواهد شد.

اغلب مالکیت این طرح به طلبکاران آن بستگی دارد. در صورت کارآمدی طرح مالی 650 میلیون دلاری، طلبکاران بابل فایننس به بزرگترین سهامداران شرکت تبدیل خواهند شد.

یکی از سخنگویان بابل فایننس اظهار کرد که این شرکت در دوران بسیار سختی قرار داشته و در حال حاضر با مشتریان، سرمایه‌گذاران و سایر ذی‌نفعان کار می‌کند. به اعتقاد بابل فایننس، این بهترین مسیر برای بهبود کامل شرایط و به حداکثر رساندن سودرسانی به مالباختگان بابل فایننس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ضرر 280 میلیون دلاری بابل فایننس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: beincrypto

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر