;
coinex

رکورد زنجیره EVM Sidechain کاردانو ؛ ثبت 7.5 میلیون تراکنش روزانه!

نیکو آرکوئروس، مدیرعامل و بنیان‌گذار dcSpark، جزئیات رکورد زنجیره EVM Sidechain کاردانو را منتشر کرد. تا انتهای آگوست (اوایل شهریور) شاهد 100 هزار کیف پول EVM خواهیم بود.

زنجیره جانبی به کاربران اجازه می‌دهد تا دارایی‌های خود را بین دو بلاک چین جابجا کنند. این زنجیره همچنین امکان دسترسی به برنامه‌های غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم (dApps) را از طریق فناوری قراردادهای هوشمند میسر می‌کند.

رکورد زنجیره EVM Sidechain کاردانو

نیکو آرکوئروس (Nico Arqueros)، مدیرعامل و بنیانگذار dcSpark، جزئیاتی از رکورد زنجیره EVM Sidechain کاردانو را به اشتراک گذاشت. طبق ادعای نیکو، 7,485,720 تراکنش در 96,026 کیف پول از این زنجیره مشاهده شده است. طبق پیش‌بینی‌ها تعداد کیف پول‌های زنجیره EVM Sidechain تا انتهای این ماه و پس از عرضه بازی Mikomeda به 100 هزار دلار خواهد رسید.

رکورد زنجیره EVM Sidechain کاردانو ؛ ثبت 7.5 میلیون تراکنش روزانه!

به گفته محقق C1 Mikomeda، تعداد کل تراکنش‌های شبکه به 7,503,415 رسیده است. در حال حاضر 97,061 تعداد کیف پول‌ در شبکه EVM Sidechain وجود دارد. به گزارش U.Today، بنیاد Mikomeda در اواخر ماه مارس اقدام به راه‌اندازی C1 نمود. C1 یک زنجیره جانبی سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) است که مستقیماً به بلاک چین کاردانو متصل می‌شود.

پروتکل Mikomeda چیست؟

Mikomeda مجموعه‌ای از پروتکل‌های لایه 2 است که با هدف ارائه قابلیت‌های EVM به اکوسیستم‌های بلاک چین غیر EVM مانند Cardano ،Solana و Algorand راه‌اندازی شده است. برای استفاده از دارایی‌ها در Mikomeda C1، کاربران به یک کیف پول سازگار با EVM مانند کیف پول Flint احتیاج خواهند داشت. کاربران Cardano به زودی می‌توانند بازی‌ها را در C1 انجام دهند. Mikomeda C1 امکان استقرار dApps اتریوم را در اکوسیستم کاردانو فراهم می‌کند.

تیم Mikomeda در پاسخ به توییت یکی از کاربران مبنی بر اینکه کدام بازی‌ها روی زنجیره جانبی راه‌اندازی می‌شوند، پاسخ دادند: «جزئیات بیشتر به زودی ارائه خواهد شد، اما ما همچنان بر روی یکپارچه‌سازی کاردانو با استفاده از قراردادهای هوشمند پیچیده کار می‌کنیم. کاربران از طریق Cardano mainnet قادر به اجرای بازی Mikomeda خواهند بود.»

اخیراً، Blueshift، یک DEX مبتنی بر کاردانو، یک Bridge را معرفی کرد که کاربران از طریق آن می‌توانند دارایی‌های کاردانو خود را به Mikomeda منتقل کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رکورد زنجیره EVM Sidechain کاردانو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر