;
coinex

داستان بازی GTA 6 بارها تغییر کرده است!

طبق اخبار به دست رسیده، داستان بازی GTA 6 برای چندمین بار تغییر کرده است. یکی از معروف‌ترین بازی‌های اکشن، بازی GTA است که انتشار هر نسخه‌ی جدید از آن طوفانی عظیم به پا می‌کند.

از انتشار آخرین بازی این مجموعه بیش از هفت سال می‌گذرد، ولی همچنان نام آن در بالاترین بخش‌های جدول فروش بازی‌های آمریکا و اروپا به چشم می‌خورد و بازی‌های مختلف می‌آیند و می‌روند ولی این اثر قصد ترک کردن جایگاه محبوب خود را ندارد.

داستان بازی GTA 6

خیلی دور از انتظار نیست که گیمر‌ها و دوست‌داران بازی‌های راک‌استار بی‌صبرانه در انتظار انتشار بازی GTA 6 باشند. در آخرین اخباری که از این بازی منتشر شده، یکی از اینسایدرهای صنعت ویدیوگیم به نام استفن توتیلو (Stephen Totilo) که در وبسایت Axios فعالیت می‌کند، گزارشی جدید مبنی بر احتمال تغییر طرح اولیه‌ی داستان بازی Grand Theft Auto 6 را منتشر کرده است.

داستان بازی GTA 6 بارها تغییر کرده است!

وی در گزارش خود نوشته‌ است که سازنده این بازی در ابتدا در نظر داشته تا داستان بازی GTA 6 را با چهار شخصیت اصلی روایت کند. همچنین در گزارش خود خاطرنشان می‌کند که راک‌استار در ادامه می‌خواسته نقشه‌ی بازی GTA 6 تشکیل‌شده از سه شهر باشد.

اما گویا قرار است این بازی با دو شخصیت اصلی که یکی از آن‌ها زنی لاتین است، در یک شهر الهام گرفته شده از شهر میای و حومه آن پیش برود. عده‌ای می‌گویند که این شهر در حقیقت همان وایس‌سیتی خواهد بود.

طبق اخبار گزارش شده، در ابتدا قرار بود راک استار، نقاطی از آمریکای جنوبی و شمالی را به‌عنوان جهان بازی GTA 6 طراحی و پیاده‌سازی بکند؛ این تصمیم احتمالا به دلیل دوری از مسائلی همچون فشار مضاعف کاری تغییر کرد تا این بازی معروف با مقیاس مناسبی توسعه داده شود.

به طور کلی نمی‌توان در رابطه با این بازی اطلاعات بیشتری داد چرا که راک استار روند ساخت بازی را در سکوت پیش می‌برد. به همین علت باید تا زمان انتشار این اثر یعنی حداقل تا سال 2024 صبر کنیم.

یشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازی GTA 6 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر