;
coinex

مهاجرت کاربران اندروید به iOS ؛ به‌روزرسانی اکوسیستم iOS نتیجه داد

اندروید در وضعیت خوبی قرار ندارد، زیرا مهاجرت کاربران اندروید به iOS در سال 2022 افزایش یافته است. به‌نظر می‌رسد اپل با به‌روزرسانی iOS 16، کاربران بیشتری را جذب کرده است.

روز‌به‌روز کاربران بیشتری از سیستم عامل اندروید به iOS روی می‌آورند و سهم بازار اندروید در حال کاهش است. آمارها نشان می‌دهند که اپل در سه ماهه بهار، رکورد درآمدی 83 میلیارد دلاری را ثبت کرده که نسبت به سه ماهه قبل، 2 درصد افزایش داشته است. تیم کوک (Tim Cook)، مدیر عامل اپل مدعی است که در ماه‌های اخیر، تعداد زیادی از کاربران اندروید به گوشی‌های آیفون رو آورده‌اند.

مهاجرت کاربران اندروید به iOS

مدیر عامل شرکت اپل داده‌های گزارش ارائه شده توسط StockApp در اوایل 2022 را تائید کرد. این گزارش نشان می‌دهد که اندروید در حال از دست دادن کاربران است. طبق داده‌های StockApp، محبوبیت سیستم عامل گوگل در سال‌های اخیر به شدت کاهش یافته، زیرا تنها در 4 سال اخیر، سهم اندروید از بازار جهانی از 77.32 درصد به 69.74 درصد رسیده است.

مهاجرت کاربران اندروید به iOS

فروش گوشی‌های هوشمند در سال جاری به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، با این‌حال، سامسونگ و اپل همچنان در جایگاه برتر لیست فروش هستند. سهم بازار این غول آمریکایی در سه ماهه اول سال جاری از 15 درصد به 18 درصد افزیش یافته و از رشد 3 درصدی برخوردار بوده است. با توجه به این آمار و ارقام، به نظر می‌رسد کاربران زیادی از اندروید به اپل روی می‌آورند.

 

در سال گذشته شاهد بودیم که کاربران آیفون برخلاف کاربران اندروید، تمایلی به تعویض گوشی هوشمند خود نداشتند و این روندی است که خود اپل هم می‌داند. مدیر مالی اپل در این خصوص می‌گوید:

«به لطف این سطح از عملکرد فروش به همراه وفاداری بی‌نظیر مشتری، آیفون فعال در تمام مناطق جغرافیایی به بالاترین حد خود رسیده است. در واقع، آخرین نظرسنجی مصرف کنندگان ایالات متحده که توسط 451 Research انجام شده است، نشان می دهد که رضایت مشتری آیفون 98٪ است.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مهاجرت کاربران اندروید به iOS چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر