;
coinex

تاریخ رونمایی سری پیکسل 7 لو رفت

گوگل در رویداد Google I/O 2022، پیش نمایشی از گوشی‌های سری Pixel 7 را به نمایش گذاشت و طراحی این گوشی‌ها را به‌ رخ کشید. پس از این ماجرا، چند تصویر واقعی از این گوشی‌ها فاش شد و حالا، جزئیاتی از تاریخ رونمایی سری پیکسل 7 فاش شده است.

گوگل در رویداد بهاره خود اطلاعات مختصری از طراحی این گوشی‌ها را در دسترس قرار داد که موجب شگفتی بسیاری از طرفداران این برند شد.

برخی شایعات مدعی بودند که این گوشی‌ها در پاییز امسال رونمایی و عرضه می‌شوند. حال تاریخ رونمایی سری پیکسل 7 توسط یکی از یوتوبرهای معروف فاش شده است.

تاریخ رونمایی سری پیکسل 7

جان پروسر از Front Page که منبع بسار معتبری است، اعلام کرده است که گوشی‌های سری پیکسل 7 در تاریخ 6 اکتبر (14 مهر) قابل پیش خرید هستند و پس از یک هفته یعنی در 13 اکتبر (21 مهر) در دسترس عموم قرار می‌گیرند. او همچنین اظهار داشته است که رونمایی رسمی از این گوشی به احتمال زیاد در 6 اکتبر (14 مهر) انجام خواد شد.

تاریخ رونمایی سری پیکسل 7

باید بگوییم که این یوتیوبر، پیش‌بینی‌های دقیقی از تاریخ عرضه بسیاری از محصولات در سال‌های اخیر داشته است. فاش کردن تاریخ عرضه دقیق پیکسل 6 در 19 اکتبر (27 مهر) و همچنین زمان عرضه Galaxy Z Flip 4 و Z Fold 4 نمونه‌هایی از پیش‌بینی‌های بی نقص او هستند. البته تمام ادعاهای او درست نیستند، مانند اشتباه لغو شدن Pixel 5a. به هر حال اگر پیش‌بینی اخیر او صحیح باشد، می‌توان گفت که واقعا عالی به نظر می‌رسد.

انتظار می‌رود که سری پیکسل 7 تا حدودی از پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو پیروی کند و از صفحه‌نمایش OLED و نرخ بروزرسانی 90 هرتز بهره ببرد. همچنین دارای یک دوربین دوگانه و یک دوربین سه‌گانه برای نسخه پرو باشد.

احتمال دارد که گوگل از پردازنده جدید خود یعنی Tensor در این سری از گوشی‌های خود بهره ببرد. در آخر باید یادآور شویم که ما در حال حاضر اطلاعات زیادی در رابطه با تاریخ رونمایی سری پیکسل 7 می‌دانیم؛ اما امیدواریم که مشکلات متعددی که در عرضه سری پیکسل 6 رخ داد، این بار تکرار نشود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد سری پیکسل 7 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر