;
coinex

عینک هوشمند شیائومی با قابلیت پشتیبانی از هوش مصنوعی رسما معرفی شد

مدل مفهومی عینک هوشمند شیائومی بالاخره پس از یک سال به واقعیت تبدیل شده است و اکنون علاقه‌مندان می‌توانند آن را سفارش دهند.

شرکت شیائومی سال گذشته برای اولین بار، مدل مفهومی عینک هوشمند خود را معرفی کرد و حالا پس از گذشت کمتر از یک سال، نمونه اولیه این عینک تولید و رونمایی شده است.

مشخصات عینک هوشمند شیائومی

عینک هوشمند شیائومی با اسم رسمی Mijia Glasses Camera، عملکردی مانند دوربین دارد و اکنون برای پیش‌سفارش در پلتفرم سرمایه‌گذاری جمعی این شرکت در دسترس قرار گرفته است. بر اساس اخبار گزارش شده، قیمت نمونه اولیه این عینک 2499 یوان، معادل 370 دلار است. این عینک هوشمند با وزنی حدود 100 گرم، از چیپست سفارشی مبتنی بر اسنپدراگون 8 و سیستم دوربین دوگانه با زوم اپتیکال 5x بهره می‌برد.

عینک هوشمند شیائومی

این عینک در کنار تراشه اسنپدراگون از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی بهره می‌برد. ظاهرا این عینک دارای یک ISP (پردازشگر تصویر) مستقل است. عینک شیائومی به یک صفحه نمایش OLED سیلیکونی با گواهی TUV برای کنترل سطوح نور آبی، حداکثر روشنایی 3000 نیت، 1800 نیت برای چشم و تراکم پیکسلی 3281 پیکسل در اینچ، مجهز شده است.

سیستم دوربین دوگانه این عینک شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از فناوری ترکیب پیکسلی Quad Bayer و یک پریسکوپ تله فوتو 8 مگاپیکسلی با لرزشگیر OIS می‌شود که می‌تواند 100 دقیقه فیلم را بی وقفه ضبط کند.

عینک شیائومی با یک باتری 1020 میلی آمپر ساعتی که از شارژ بی سیم 10 واتی پشتیبانی می‌کند، تغذیه می‌شود. همچنین شرکت شیائومی ادعا کرده است که شارژ این عینک در مدت 30 دقیقه از صفر به 80 درصد می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های این عینک می‌توان به ترجمه سریع متن روی صفحه و پشتیبانی از دستیار هوش مصنوعی شیائومی (XiaoAI)، اشاره کرد.

همان‌طور که گفته شد، این محصول از دستورالعمل تامین سرمایه جمعی پیروی می‌کند، به این معنا که این شرکت با فروش پیش سفارش‌ها بودجه لازم را برای تولید انبوه این دستگاه جمع آوری کرده و پس از آن، این عینک را به صورت عمومی با قیمت 2699 یوان، معادل 400 دلار، عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عینک هوشمند شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر