;
coinex

واکنش کاربران توییتر به تحقیر سجاد غریبی (هالک ایرانی) ؛ «نه هالک اینو گردن می‌گیره نه ایرانی!»

واکنش کاربران توییتر به تحقیر سجاد غریبی (هالک ایرانی) در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

سجاد غریبی (هالک ایرانی) پس از شکست عجیب و ناک اوت شدن مقابل حریف قزاق با انتشار یک فیلم در اینستاگرام با گریه از مردم عذرخواهی کرد و گفت: شرمنده مردم ایران شدم!

در این ویدیو مربی بوکس سجاد غریبی می گوید هالک ایرانی به دلیل تمرینات کم آمادگی لازم برای مبارزه با گوریل قزاقستانی را نداشت اما از طرفی هم نمی توانسته این فایت را لغو کند چرا که از عهده جریمه کنسل کردن مسابقه بر نمی آمده است.

واکنش کاربران توییتر به تحقیر سجاد غریبی (هالک ایرانی)

کاربران در واکنش به فیلم معذرت خواهی سجاد غریبی نوشتند: کاش دیگه جبران نکنید و همینجا تموم شه!

در ادامه واکنش کاربران ایرانی را با هم مرور می‌کنیم:

بوتیمار:

این مبارزه #هالک_ایرانی و حریف قزاقش نه تنها توهین به ورزش مشت‌زنی، بلکه توهین به تمام دعواهای ما از کودکی تا همین چند سال پیش بود.

ممد پوری:

هالک ایرانی نهایت پتانسیلش اینه که محرم بذاریش جلوی درب آشپزخونه مسجد که مراقب باشه کسی یک غذا بیشتر نگیره! #سجادغریبی

سیامک قاسمی:

یعنی این هالک ایرانی رو نه هالک گردن می‌گیره نه ایرانی !

جک اسپارو:

رقیب این هالک ایرانی، از قزاقستان بود. از کل قزاقستان حتی بوراتم میاوردن این بازیو می‌برد :)))

فوتفان به طعنه نوشت:

هالک ایرانی هم خوبه خواهشاً خودتحقیری نکنید

روم به دیوار:

قیافه هالک ایرانی جون میده برای تبلیغ اثرات ژل حجم دهنده.

واکنش کاربران توییتر به تحقیر سجاد غریبی (هالک ایرانی) ؛ «نه هالک اینو گردن می‌گیره نه ایرانی!» 😂

آق حسینی:

از همین دو دقیقه فیلم مبارزه هالک ایرانی میشه در آموزش مفاهیمی مثل تربیت فرزند، تغذیه صحیح، فروتنی، گشتاور و کمدی بزن بکوب استفاده کرد.

آرماتور:

هالک ایرانی گفته شرمنده مردم ایرانم، شرمنده چیه پسر دور همیم میخندیم بت نزن این حرفو

گفتنی است، سجاد غریبی که در فضای مجازی به هالک ایرانی شهرت دارد در اولین مبارزه خود در بوکس سنگین وزن مقابل حریفی آماتور یعنی جومانوف آلمات باخیتوویچ که او نیز در شبکه های اجتماعی به گوریل قزاقستان معروف است، شکست مفتضحانه ای تجرببه کرد و در راند اول ناک اوت شد.

مطالب بیشتر:

.

نظر شما در خصوص افتخارآفرینی هالک ایرانی چه بود؟ در کامنت ها زیر این مطلب بنویسید. 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    ابروی ما رو برد 🤣🤣🤣

    پاسخ

    بابا اسراییل رو که ۲ بار زدیم جای گلوله آتیش میریختیم رو سرشون موشک ها حیفا و بعد حیفا رو هم زدن چی میگی واسه خودت مثل سگ از مردن میترسن خودشون رو با تیر میزدن که برگردن عقب با حذب الله نجنگن چی شد که تمام شرایط حزب الله و قبول کرد ن در حالی که به تمام کشورها هشدار دادن کسی برای پادرمیانی در جنگ اقدام کنه دشمن اسراییل محسوب میشه چی شد که التماس عمان رو کردن که به ایران بگه حزب الله لبنان رو کنت ل کنه و ششرایط رو بگه جنگ تموم بشه با تمام شرایط حزب الله موافقت شد توی او ۳۴ روز جنگ بله ۳۴ روز چون حزب الله گفت ما یه موشک میزنیم اگر جواب نداد اسراییل اون موقع آتش بس قبوله تا این حد حقیر شده بودن ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار یهودی از اسراییل از ترس جون خارج شدن ترسیدن چیزی از یهود تو فلستین نمونه

    پاسخ

    بولف های فرمانده سپاه از گنده گوزی های هالک بیشتره هزار موشک فلان داریم و از این حرفها.

    بگو جرآت دارید یه فشنگ رو به اسرائیل شلیک کنید با این شعار های دوزاریتون ملت رو بدبخت کردین نو ندارن بخورن.
    اربابتون پوتین اجازه نده آب هم نمی‌خورید مستمرهای چین.

    چقدر بلف چقدر گند گویی الکی.
    چند تا موشک حلبی جوشکار ها درست کردند حزب الله بیست تا رو میزنه یه نقطه شهر حتی یه نفر هم زخمی نمیشه یه ترقه تو چهار شنبه سوری ده نفر رو میندازه

    پاسخ

    کشوری رو با همون موشک ها زدیم که بعد جنگ جهانی دوم کسی یه گلوله جرات نکرده بود بهشون شلیک کنه آمریکا ۵۰ ساله میگه ۶ ماه دیگه کار ایران تمومه ۵۰ سال گذشته همه اونا که اینو گفتن رفتن کنار ایران و رهبرش محکم ایستادن ما ملت امام حسینیم ما ملت شهادتیم ما از بچگی افتخار میکنیم به قاسم که جلوی ۳۰ هزار نفر جنگید مادرمان ما از بچگی داستان حضرت علی و مالک اشتر و رستم برامون میگن ما با جوانمردی و شهادت بزرگ میشیم لباس جنگ مارو مادران ما تن ما میکنن و میگن برید آبروی منو پیش حضرت زهرا بخرید خودتون هم به مولاتون برسید و آرزوی شهادتی که از عسل شیرینتره . مطمعن باش روزی میرسه میفهمی چقدر تحت تاثیر رسانه ها بودی فکر کردی ارانی ها ضعیفن یک ذره فکر نمیکنی چرا دور ایران ه روز یه بمب میترکه ولی داخل ایران نه؟ اقتدار داریم پرسیدی از خودت چرا هرچی مظلومه میاد از ایران کمک میخواد؟ چون راه مولای خودمون رو داریم میریم از خودت پرسیدی تنها کشوری که دوی زمین از افغانستان تا دریای مدیترانه نی وی نظامی روی زمین داره جنگ هم روی زمین معلوم میشه نه رو هوا . خیلی بی عقلی به نظرت اگر آمریکا زورش به ایران میرسید تا الان منتظر میموند؟ مگه منتظر موند برای عراق و افغانستان؟ چرا به ایران حمله نمیکنه؟ برو فکر کن

    پاسخ

    شانس بامشاد از این جلو قزاقه بیشتر بود

    پاسخ