;
coinex

پذیرش ایپ کوین توسط گوچی

شرکت مطرح مد و پوشاک گوچی اقدام به پذیرش ایپ کوین نمود. پذیرش ایپ کوین توسط گوچی موج جدیدی از فروش را برای این شرکت به همراه خواهد داشت.

ایپ کوین (Apecoin) به پنجمین رمزارزی تبدیل شد که شرکت مطرح گوچی از آن به عنوان روش پرداخت فروشگاه خود استفاده می‌کند. گوچی در گذشته بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، شیبا اینو (Shiba inu) و دوج کوین (Dogecoin) را به عنوان روش‌های پرداختی جدید فروشگاه خود معرفی کرده بود.

بیشتر بخوانید: بانک سوئیسی پشتیبانی استیکینگ کاردانو را آغاز کرد

جزئیات پذیرش ایپ کوین توسط گوچی

گوچی، خانه مد لوکس ایتالیایی، روز پنجشنبه در توییتی اعلام کرد که مشتریان می‌توانند برای پرداخت از رمزارز ایپ کوین استفاده کنند. این رمزارز به زودی در فروشگاه‌های منتخب ایالات متحده آمریکا مورد استفاده قرار می‌گیرد. غول مد مستقر در فلورانس اولین بار پذیرش ارزهای دیجیتال را در اوایل ماه می آغاز کرد. گوچی با این کار توانست مشتریان علاقه‌مند به حوزه رمزنگاری را در زمان اوج بازار کریپتوکارنسی جذب نماید.

به غیر از بیت کوین و اتریوم، گوچی رمزارزهای کوچکی نظیر دوج کوین و شیبا اینو را نیز به لیست گزینه‌های پرداختی فروشگاه اضافه کرده است. مشتریان گوچی می‌توانند با استفاده از کد QR که از طریق ایمیل برایشان ارسال می‌شود، پرداخت خود را نهایی کنند.

پذیرش ایپ کوین توسط گوچیپذیرش ایپ کوین توسط گوچی

ماه گذشته، گوچی که یکی از بزرگترین برندهای دنیای مد به شمار می‌رود، 25 هزار دلار در سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) بازار توکن‌های غیرمثلی (NFT) شرکت SuperRare سرمایه‌گذاری کرد. در ماه فوریه نیز این شرکت اقدام به عرضه یک مجموعه NFT به همکاری برند اسباب بازی Superplastic نمود.

حضور فعالان مد در حوزه ارزهای رمزنگاری شده

علاوه بر گوچی، بسیاری دیگر از شرکت‌های فعال در حوزه پوشاک علاقه خود را به بازار کریپتوکارنسی نشان داده‌اند. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به دولچه و گابانا (Dolce & Gabbana) اشاره کرد. این شرکت مطرح پوشاک در اواخر ماه سپتامبر کلکسیون NFT خود را منتشر کرد.

فیلیپ پلین (Philipp Plein)، خانه مد آلمانی که به لباس‌های شیک و خاص خود شهرت دارد، در آگوست سال پیش شروع به پذیرش ارزهای دیجیتال نمود. فیلیپ پلین، طراح جنجالی این برند در آوریل پیش‌بینی کرده بود که شرکت او درآمدی معادل 16 میلیون دلار از طریق ارزهای دیجیتال کسب خواهد کرد.

ایپ کوین (Apecoin) که در ماه مارس راه‌اندازی شد، ارز دیجیتال رسمی اکوسیستم Bored Ap Yacht Club به شمار می‌رود. با ایجاد موج تبلیغاتی شدید توسط هواداران این پروژه NFT، توکن BAYC نتوانست شتاب پایداری به دست آورد. در حال حاضر BAYC از نظر ارزش بازار در جایگاه سی و یکم، پایین‌تر از Bitcoin Cash و مونرو قرار دارد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

 

نظر شما درباره پذیرش ایپ کوین توسط گوچی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر