;
coinex

تأخیر در اجرای هارد فورک واسیل کاردانو به زودی به پایان می‌رسد

به گفته بنیانگذار کاردانو، به زودی شاهد اتمام تأخیر در اجرای هارد فورک واسیل کاردانو خواهیم بود قرار بود این هاردفورک در هفته پایانی جولای عرضه شود.

شبکه آزمایشی کاردانو در تاریخ 3 جولای به واسیل متصل شد و حالا چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیانگذار کاردانو سکوت خود درباره تأخیر در اجرای هاردفورک واسیل کاردانو را شکست.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

علت تأخیر در اجرای هارد فورک واسیل کاردانو

هاسکینسون در یک برنامه زنده با عنوان “توضیحات مختصیر درباره هاردفورک واسیل” دلیل تأخیر در اجرای این هاردفورک را توضیح داد. او در این راستا گفت:

هر بار که چیزی کشف می‌شود، باید مرتباً آن را تعمیر و بروزرسانی کنیم. پس از بروزرسانی جدید، کل پروسه می‌بایست از ابتدا تأیید شده و به عقب بازگردیم.

هاسکینسون در ادامه افزود: «پس از اعمال تغییرات لازم، به موقعیتی می‌رسیم که تصور می‌شود همه ویژگی‌ها کامل شده‌اند، اما پس از آن می‌بایست تغییرات آزمایش شده و مجدداً در آزمایش‌های بعدی اتفاقات جدیدی رخ می‌دهد. چرخه بازخورد و تولید بارها و بارها تکرار می‌شود. علت بروز تأخیر در اجرای هاردفورک واسیل کاردانو موارد این چنینی است».

احتمال تداوم تأخیر در راه‌اندازی هاردفورک واسیل

تأخیر در اجرای هارد فورک واسیل کاردانو به زودی به پایان می‌رسد

به گزارش U.Today، کوین هاموند (Keving Hammond)، مدیر فنی IOG، در آخرین رویداد Cardano360 توضیح داد که هاردفورک واسیل ممکن است چند هفته دیگر بدون ارائه تاریخ انتشار مشخص تأخیر داشته باشد. وی ادعا کرد که انجام این کار برای آزمایش بیشتر و تضمین کارکرد روان شبکه ضروری است. پیش‌تر انتظار می‌رفت که هاردفورک اصلی Vasil در هفته پایانی جولای عرضه شود.

هاسکینسون پیش‌بینی می‌کند که تأخیر دیگری در عرضه هاردفورک واسیل وجود نخواهد داشت. شبکه آزمایشی Cardano در تاریخ 3 ژوئن توسط توسعه‌دهندگان IOG به عملکرد Vasil مجهز شد. توسعه هاردفورک تست نت پس از انتشار نود اولیه نسخه 1.35.0 ادامه یافت.

با توجه به اشکالات کشف شده و تأخیر در راه‌اندازی هاردفورک واسیل، تیم IOG به کار بر روی نودهای نسخه 1.35.1 و نسخه 1.35.2 ادامه دادند. خالق کاردانو از نود جدید نسخه 1.35.3 به عنوان نامزد محتمل هاردفورک صحبت می‌کند. هاسکینسون می‌گوید:

خبر خوب این است که تعداد چیزهایی که ممکن است اشتباه پیش بروند، کاهش یافته است. ما در حال حاضر در مراحل پایانی آزمایش هستیم. در صورتی که مشکل جدیدی کشف نشود، پیش‌بینی نمی‌کنم تأخیر بیشتری داشته باشیم.

از دیگر اخبار مثبتی که در این ماه منتشر شد، می‌توان به انتشار اولین پیراهن‌های مبتنی بر بلاک چین کاردانو اشاره کرد. این پیراهن‌ها در کشورهای اتریش، کانادا،‌ آلمان، ژاپن، نروژ، آفریقای جنوبی، سوئیس، انگلستان و آمریکا منتشر شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تأخیر در اجرای هارد فورک واسیل کاردانو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر