;
coinex

دوربین گلکسی S23 اولترا جدیدترین سنسور 200 مگاپیکسلی ایزوسل سامسونگ خواهد بود

جدیدترین گزارش‌ها حاکی از این هستند که سامسونگ برای دوربین گلکسی S23 اولترا از جدیدترین سنسور 200 مگاپیکسلی خود استفاده خواهد کرد.

از زمان عرضه گوشی پرچمدار گلکسی اس 20 اولترا، سامسونگ در سه نسل متوالی از پرچمداران خود از سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی استفاده کرده است. اما جدیدترین گزارش‌ها مدعی هستند که همزمان با استفاده برخی شرکت‌ها، مثل شیائومی و موتورولا از دوربین 200 مگاپیکسلی ساخته شده توسط خود سامسونگ، شرکت کره‌ای هم تصمیم به تغییر استراتژی گرفته و می‌خواهد در پرچمدار بعدی خود از دوربین 200 مگاپیکسلی استفاده کند.

بیشتر بخوانید: بهترین دوربین گوشی 2022

دوربین گلکسی S23 اولترا

گویا سامسونگ تصمیم دارد که نسخه برتر خانواده اس 23 یعنی نسخه اولترا را با یک دوربین 200 مگاپیکسلی جدید یعنی ISOCELL HP2 عرضه کند. البته دوربین ISOCELL HP2 خود هنوز معرفی نشده اما شایعات از پیکسل‌های 0.60μm آن حکایت دارد که می‌تواند به معنای برتری این دوربین بر ISOCELL HP1 باشد. دوربینی که با همین تعداد پیکسل چندی پیش معرفی شد و به احتمال زیاد شاهد استفاده از آن در موتورولا ایکس 30 پرو و شیائومی 12 تی خواهیم بود.

دوربین گلکسی S23 اولترا جدیدترین سنسور ایزوسل سامسونگ خواهد بود

به گفته افشاگر معروف دنیای موبایل، Ice Universe گلکسی اس 23 اولترا دارای یک دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد بود و بنابر گزارش‌ها این دوربین 200 مگاپیکسلی پیشرفت چشمگیری نسبت به دوربین 200 مپاپیکسلی ISOCELL HP1 و ISOCELL HP3 دارد.

بله متاستفانه نامگذاری‌های عجیب و غریب سامسونگ، برخلاف انتظار و منطق است و در شرایطی که گفته می‌شود HP2 بهتر از HP3 است، HP3 همین چند وقت پیش و زودتر از HP2 رونمایی شده است! یا برای مثال ISOCELL GN2 سنسور به مراتب بهتری نسبت به ISOCELL GN1 بود اما ISOCELL GN5 در حد هیچکدام از آن‌ها نبود و تنها عدد بیشتری داشت!

درباره مشخصات دوربین جدید سامسونگ گفته می‌شود که از آنجایی که ISOCELL HP1 و HP3 به‌ترتیب دارای پیکسل‌های 0.64μm و 0.56μm هستند، احتمالا سنسور ISOCELL HP2 می‌تواند درست در میان این دو بوده و دارای پیکسل‌های 0.60μm باشد.

همچنین در حال حاضر ابعاد کلی این سنسور مشخص نیست، با این وجود سایز پیکسل‌های 0.6 میکرومتری به آن معناست که این سنسور احتمالا از ISOCELL HP1 کوچکتر است که پیکسل‌هایی 0.64 میکرومتری داشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره دوربین گلکسی S23 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر