;
coinex

فوجیتسو از سبک ترین لپ تاپ دنیا با وزن 634 گرم رونمایی کرد

شرکت فوجیستو از جدیدترین محصولش با عنوان سبک ترین لپ تاپ دنیا رونمایی کرده است. این محصول با وجود نمایشگر 13.3 اینچی، تنها 634 گرم وزن دارد.

سبک ترین لپ تاپ دنیا حتی از آیپد پرو با نمایشگر 12.9 اینچ هم سبک‌تر است. نام این محصول  WU-X/G2 است و فعلا فقط در ژاپن عرضه می‌شود. وزن سبک و در عین حال، بزرگ بودن این لپ تاپ می‌تواند مشکل افرادی که مدام در حال استفاده از لپ تاپ‌های سنگین هستند را حل کند.

مشخصات سبک ترین لپ تاپ دنیا

سبک ترین لپ تاپ دنیا مجهز به امکانات بسیاری است. این محصول که در ابعاد 307×197×15.5 میلی‌متر تولید شده دارای صفحه کلیدی با اینتر بزرگ و دکمه‌های فیزیکی تاچ پد است. این می‌تواند انقلاب بزرگی در عرصه تولید لپ‌تاپ باشد. انتظار می‌رود سبکی این لپ تاپ مورد توجه مخاطبانی قرار بگیرد همیشه در حال استفاده از لپ تاپ‌های سنگین هستند.

فوجیتسو از سبک ترین لپ تاپ دنیا با وزن 634 گرم رونمایی کرد

شرکت فوجیستو سبک ترین لپ تاپ دنیا را با پردازنده نسل دوازدهم اینتل (1255U یا 1235U)، حافظه رم 8/16/32 گیگابایت LPDDR4x و حافظه داخلی 256 تا 2 ترابایت به بازار عرضه می‌کند. جدیدترین محصول شرکت فوجیستو مجهز به رابطی برای درایو اپتیکال خارجی است که علاقمندان زیادی در ژاپن دارد.

صفحه نمایشگر 13.3 اینچی این لپ تاپ مات است و رزولوشون فول اچ دی و وب کم HD، بلوتوث 5.1، وای فای 6 با چیپست اینتل AX201  از دیگر امکاناتی است که این لپ‌تاپ از آن بهره می‌برد. قسمت جالب سبک ترین لپ تاپ دنیا این است که حسکر اثر انگشت آن زیر دکمه پاور قرار دارد. همچنین این محصول دارای یک درگاه کارت‌خوان حافظه، سه درگاه USB، یک درگاه HDMI و یک درگاه اترنت گیگابیت است که آن را به یک لپ‌تاپ بی‌نقص تبدیل می‌کند.

یکی از دلایلی که این لپ تاپ وزن کمی دارد، به کار بردن فیبر کربن برای بدنه آن است. اما تنها بدنه آن نیست که باعث کاهش وزن آن شده است. این دستگاه از باتری کوچک 12 وات ساعت بهره می‌برد که تا 11 ساعت دوام می‌آورد. وزن این باتری کوچک تقریبا یک چهارم باتری‌هایی است که در لپ‌تاپ‌های سنگین به کار می‌رود.

اگر هنوز فکر می‌کنید که این لپ‌تاپ نمی‌تواند جایگزین مناسبی برای لپ‌تاپ فعلی شما باشد سخت در اشتباهید. درست است که سبک ترین لپ تاپ دنیا وزن کمی دارد اما پردازنده اینتل Core i7، حافظه رم 32 گیگابایتی، حافظه داخلی 2 ترابایتی و ویندوز 11 پرو امکاناتی است که نمی‌توان به راحتی از کنار آن گذشت. قرار است لب تاپ جدید شرکت فوجیستو با سه سال اشتراک نرم افزار امنیتی  McAfee Livesafe و قیمت 2400 دلار به بازار عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره لپ تاپ سبک فوجیتسو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر