;
coinex

هدبند شیائومی MiGU رونمایی شد

اخیرا در رویداد هکاتون شاهد رونمایی از هدبند شیائومی Migu که به کاربران خود امکان کنترل گجت‌های هوشمند خانگی را تنها با استفاده از ذهن می‌دهد بودیم.

اگر نگاهی به سابقه کمپانی شیائومی داشته باشیم، با اطمینان می‌توانیم بگوییم که این کمپانی همواره با ارائه محصولات خلاقانه و جدید خود باعث شگفت‌زده شدن علاقه‌مندان به دنیای فناوری و تکنولوژی شده است. هرچند که اکثر افراد، شرکت شیائومی را بیشتر به خاطر گوشی‌‌های هوشمند این برند می‌شناسند، با این حال باید گفت که این کمپانی چینی در سایر زمینه‌های تکنولوژی اختراع‌هایی جذاب را به نام خود ثبت کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به سایبرداگ با توانایی تقلید رفتار سگ‌ها اشاره کرد.

اکنون شاهد معرفی هدبند شیائومی Migu هستیم که این امکان را برای‌ کاربران خود فراهم می‌کند که تمام گجت‌های هوشمند خانگی را با استفاده از امواج مغزی خود کنترل کنند.

بیشتر بخوانید: عینک هوشمند شیائومی با قابلیت پشتیبانی از هوش مصنوعی رسما معرفی شد

هدبند شیائومی Migu

باتوجه به اخباری که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده، هدبند شیائومی Migu، در واقع بخشی از یک پروژه عظیم‌تر خواهد بود. لازم به ذکر است که در آخرین رویداد هکاتون که توسط شرکت شیائومی برگزار شد، جوایزی به این هدبند احتصاص یافت.

به گفته مهندسان و طراحان حاضر در این پروژه، هدبند Migu علاوه بر اینکه به کاربران اجازه می‌دهد که سایر دستگاه‌های هوشمند خود را تحت کنترل داشته باشند، می‌تواند هنگام رانندگی بر میزان خستگی راننده نظارت داشته باشد و امکان دارد به لطف این هدبند، در آینده شاهد کاهش تصادف‌های جاده‌ای باشیم‌.

Xiaomi

مهندسان این پروژه اعلام کردند که Migu از تجهیزات منحصر به فردی که در سه بخش خود قرار دارد جهت دریافت سیگنال‌های الکتریکی بهره‌ می‌برد. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که هدبند شیائومی می‌تواند با استفاده از تجهیزات ذکر شده، اختلاف پتانسیل امواج مغز را ثبت کند و به نوعی از کاربر خود نوار مغزی بگیرد.

در حال حاضر اقدامی جهت تولید انبوه این محصول از سوی کمپانی شیائومی صورت نگرفته و Migu تنها در یک رویداد حضور موفقی داشته است. البته همین حضور کوتاه می‌تواند در آینده تغییرات بزرگی را در دنیای تکنولوژی به وجود آورد و به نوعی، باعث بهبود ارتباط انسان با تکنولوژی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره هدبند شیائومی MiGU چیست؟ نظرات خود را در بخس کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر