;
coinex

لغو فیلم بت گرل (Batgirl) توسط برادران وانر

علیرغم اینکه ساخت فیلم Batgirl به پایان رسیده و در مرحله پس از تولید قرار داشت، برادران وارنر از لغو فیلم بت گرل (Batgirl) خبر داده‌اند.

اخبار جدید حاکی از این است که فیلم بت گرل با بازی لسلی گریس (Leslie Grace) در نقش باربارا گوردون دی‌سی کنسل شده و بر روی هیچ پلتفرمی نمایس داده نمی‌شود. این در حالی است که ساخت این فیلم در اوایل امسال به پایان رسیده بود و در مرحله پس از تولید قرار داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های دی سی

دلیل لغو فیلم بت گرل (Batgirl) چیست؟

طبق گفته دست اندرکاران استودیو، لغو این فیلم به دلیل کیفیت فیلم یا تعهد فیلمسازان نبوده، بلکه استودیو تمایل داشته که پروژه‌های دی‌سی در مقیاسی پرفروش باشند.

در واقع، بودجه فیلم بت گرل برای نمایش خانگی در HBO Max در نظر گرفته شده بود و با توجه به ساز و کار جدید برادران وارنر دیسکاوری، در اولویت‌های این شرکت قرار نمی‌گرفت.

کارگردانی این فیلم بر عهده عادل العربی به همراه بلال فلاح بود و علاوه بر لسلی گریس، مایکل کیتون نیز قرار بود در نقش بتمن حضور داشته باشد.

لغو فیلم بت گرل

فیلم بت گرل با بودجه اولیه ۷۵ میلیون دلاری ساخته شد و هزینه‌های آن در مرحله پس از تولید به ۹۰ میلیون دلار نیز رسید. با این حال، استودیو تصمیم گرفته بدون اینکه حداقل مقداری از سرمایه صرف شده را دریافت کند، این پروژه را کنسل کند.

علاوه بر بت گرل، دنباله انیمیشن Scoob نیز که Scoob!: Holiday Haunt نام داشت، توسط این استودیو لغو شده است. منابع نشان می‌دهد تولید این فیلم نیز حدود ۴۰ میلیون دلار هزینه بر دست برادران وارنر گذاشته است.

با وجود در این شرایط، نکته جالب این است که برادران وارنر پس از حاشیه‌های فراوان بازیگر فیلم فلش، ازرا میلر، همچنان مصر هستند که این پروژه برای اکران در سال 2023 آماده شود.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

دیدگاه شما درباره لغو فیلم بت گرل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر