;
coinex

موتورولا Edge 30 Neo در گیک بنچ رویت شد

گوشی هوشمند جدید شرکت موتورولا یعنی موتورولا Edge 30 Neo که قرار است در آینده‌ای نزدیک رونمایی شود، به تازگی در پایگاه آماری گیک بنچ مشاهده شده است.

یکی از گوشی‌های هوشمندی که قرار است در آینده از برند موتورولا عرضه شود Edge 30 Neo است. احتمالا این دستگاه به عنوان نسخه ریبرند شده Edge 30 Lite که خود نیز هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده است، وارد بازار می‌شود. از آنجایی که گوشی Edge 30 Neo توسط وب سایت خبری MySmartPrice در پایگاه آماری بنچمارک Geekbench مشاهده شده است، این احتمال وجود دارد که در چند روز آینده شاهد معرفی رسمی این گوشی باشیم.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های موتورولا (Motorola)

موتورولا Edge 30 Neo در گیک بنچ

اطلاعات موجود در پایگاه آماری گیک بنچ از گوشی موتورولا Edge 30 Neo، مشخص می‌کند که این گوشی دارای چیپست کوالکام هشت هسته‌ای، با شش هسته 1.80 گیگاهرتزی و دو هسته 2.21 گیگاهرتزی خواهد بود. بر اساس کد منبع مشاهده شده، احتمالا این گوشی از پردازنده گرافیکی Adreno 619 و چیپست اسنپدراگون 695 بهره می‌برد.

همچنین بر اساس اطلاعات موجود در گیک بنچ، این دستگاه در تست تک هسته‌ای 664 امتیاز و در تست چند هسته‌ای 1848 امتیاز کسب کرده است و با 8 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 12 عرضه خواهد شد.

موتورولا Edge 30 Neo

موتورولا اج 30 نئو دارای صفحه نمایش 6.28 اینچی از نوع P-OLED با وضوح و رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. انتظار می‌رود این دستگاه با اسنپدراگون 695 و در دو نسخه با رم 6 گیگابایتی و 8 گیگابایتی از نوع LPDDR4x وارد بازار شود. این دو نسخه ممکن است به ترتیب با 128 و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی عرضه شوند.

سیستم دوربین پشتی گوشی Edge 30 Neo شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی می‌شود. در جلوی آن نیز یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر سلفی تعبیه شده است. این گوشی که با ضخامتی حدود 7 میلی متر از گوشی‌های باریک به حساب می‌آید، از یک باتری 4020 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند.

انتظار می‌رود که گوشی Motorola Edge 30 Lite در سه ماهه سوم امسال رونمایی شود. بر اساس افشاگری‌های قبلی، این دستگاه که جانشین گوشی Edge 20 Lite سال گذشته محسوب می‌شود، با قیمت 399 یورو در اروپا عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره موتورولا Edge 30 Neo چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر