;
coinex

وان پلاس Nord 20 SE رسما رونمایی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی

کمپانی وان پلاس به تازگی ارزان‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین گوشی هوشمند خود یعنی وان پلاس Nord 20 SE را در وب سایت AliExpress عرضه کرده است.

گوشی هوشمند جدید کمپانی وان پلاس OnePlus Nord 20 SE اکنون برای خرید در وب سایت خرید AliExpress موجود شده است. این دستگاه که ارزان‌ترین محصول وان پلاس به حساب می‌آید، با صفحه نمایشی که در قسمت بالای مرکزی آن یک بریدگی قطره‌ای شکل برای قرارگیری دوربین سلفی وجود دارد، عرضه شده است. این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسل بوده و به چیپست هلیو مدیاتک و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های وان پلاس (OnePlus)

مشخصات فنی و قیمت وان پلاس Nord 20 SE

گوشی وان پلاس نورد 20 SE از یک صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با وضوح و رزولوشن 720 در 1612 پیکسل (اچ دی پلاس) و 600 نیت روشنایی برخوردار است.

در بریدگی قطره‌ای شکلی که در بالای این صفحه نمایش دیده می‌شود دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است و تنظیمات دوربین دوگانه پشتی این دستگاه شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی می‌شود.

وان پلاس Nord 20 SE

OnePlus Nord 20 SE به تراشه هلیو G35، رم 4 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی داخلی 64 گیگابایتی مجهز شده است. البته حافظه این دستگاه را می‌توان از طریق کارت حافظه افزایش داد. همچنین این گوشی از رابط کاربری OxygenOS 12.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 پشتیبانی می‌کند.

گوشی وان پلاس Nord 20 SE با یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی که از شارژ 33 واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند، تغذیه می‌شود. این گوشی برای امنیت بیشتر از ویژگی‌هایی مانند اسکنر اثر انگشت در کناره و باز کردن قفل صفحه با چهره از طریق هوش مصنوعی، برخوردار است.

از دیگر ویژگی‌های Nord 20 SE می‌توان به دو بلندگوی استریو، شبکه اتصالی 4G، وای فای، بلوتوث 5.0، GPS، پورت USB تایپ C و جک هدفون 3.5 میلی متری اشاره کرد.

Nord 20 SE نسخه ریبرند شده OPPO A77 4G به نظر می‌رسد که پیشتر با قیمت 15499 روپیه معادل 195 دلار، در هند عرضه شد. بر اساس اطلاعات موجود در وب سایت AliExpress  گوشی مقرون به صرفه و ارزان قیمت OnePlus Nord 20 SE در تاریخ 12 آگوست با قیمت 199 دلار و در رنگ‌های مشکی و آبی به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره وان پلاس Nord 20 SE چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر